напоследък нещо ми паднаха ниските обороти и съответно започна да тресе неприятно.
Реших преди да пипам врътките да сменя въздушния филтър, който беше на 7000км и изглеждаше мръсничък,но резултата беше отрицателен - оборотите паднаха още повече.
Сега развих тройника с 1/4(газаджията ми беше казал - с 1/8,ако имам проблеми с оборотите, но нямаше ефект) и сега е добре, само трябва да я засеча колко гори...
А въпроса ми е :
- докато умувах след като сложих новия филтър си сложих ръката на отвора за въдух и установих, че колкото повече го затварям, толкова повече се вдигат оборотите(нормализират се) докато остане 1 пръст отвор(след това без вуздух естествено умира

На какво се дължи това.
Възможно ли е да влиза повече въздух от колкото трябва.Нали на газта уж и трябвало повече въздух.Затова газаджията ми махна и тръбата дето смуче от калника...
Моите некомпетентни разсъждения са:
като намалям притока на въздух се опитва да конпенсира с повече газ и се вдигат оборотите и сигурно и разхода...
Дайте акъл, нормално ли е... не е ли ... и не се смейте много

Газово - вакумно Lovato