Така е - зимата на късо не е изгодно да се кара на газ - изпарителя се подгрява от охладителната система на колата, а докато тя не е загряла газта не се изпарява както трябва и оттам по-висок разход. Освен това мембраните на изпарителя се скапват по-бързо на студено.
А по въпроса за загряването - двигателя най-бързо загрява когато е натоварен, затова на място не е най-удачния вариант. От друга страна обаче не е добре и да го "пържиш" докато е студен. За това сутрин палиш, изчакваш 2-3 минути и подкарваш, НО без да зориш двигателя - леко и кротко без да се газираш. За жалост, ако живееш като мен точно преди баир тази тактика е неприложима.
Едит: Я гледам прехвърлил съм 100 поста и съм станал "Разбирач"
А такива, които предимно питат какви разбирачи се падат след стотния пост?
