Въпрос отностно късите курсове и предварителното заграване

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Чет 20 окт 2005 13:52


Много са ви различни мненията и препоръките за това кога трябва да се мине на газ и как това се отразява на разхода на газта. А истината би трябвало да е една. Да я открием! 8)




Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Чет 20 окт 2005 22:12


L&R написа:...?


имаше едни таксита навремето - хюндай соната към такси за един долар ли беше евро ли - те бяха с фабрична газава без бензинова система - при тях съм виждал подгряваща свещ на изпарителя която се оправлява от биметална пластина. Ала булгар има изпълнение с добавяна на малко съдче към тръбата от която влиза водата в изпарителя. Заработва се гайка в него и се навива подгряваща свещ от дизел. управлява се от ключ. Сядаш - подгряваш течноста в съдчето - завърташ мотора и готово. Е при минус 20 не върши работа. Първия модел беше с две свещи ама на динамото на москвича му се еб?в? мамата.

палиш на бенз - караш докато се размърда стрелката на температурата и си готов


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Пет 21 окт 2005 7:27


друг начин и аз съм го правил е
сутрин взимам едно шише 2 .. 2,5л (колкото повече по добре ) с вряла вода и сипвам лекичко по испарителя
не мисля че е хубаво но работи
наи добре си е палене на бензин ама ние с карбораторите ако не си обарнал от вечерта сутрин нема друг начин



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта