1.8 mi голям разход на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ilivanov
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1.8 mi голям разход на газ

Мнениеот ilivanov » Вто 09 сеп 2008 13:58


Здравейте всички! Знам, че има доста подобни теми и ги прерових, но искам да споделя проблема си.

Карам Голф 3, 1.8 mi ABS-мотор с газова Lovato. Зимата ходих на регулиране, когато купих колата. През зимните месеци ми даваше 13-14 градско. Карам на сравнително къси разстояния и предположих, че е нормално. Извън града бях около 8.

Сега в тези летни месеци в града ми дава 15 газ!!! Колата се кара съвсем внимателно без излишни форсирания и 'ръчки'. Извън града разхода също варира - някой път е 7-8, друг път - 10... Сменил съм свещите - никаква промяна. Другото е, че колата не може да се каже, че върви добре. При ускорение притропва аванса и няма ряз. Когато е загряла трудно пали на бензин.

Може ли някой да даде съвет какво може да е и каде да я закарам за добра центровка. Благодаря предварително!




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 09 сеп 2008 19:15


завърти делкото ама милиметър по часовниковата стрелка - може би имаш голямо предварение щом на газ чуваш аванс....
изпарителя да не е на много километри и да е за смяна на мембрани?


Потребителски аватар
okokore
Мнения: 105
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот okokore » Вто 09 сеп 2008 19:42


..дали не си натрупал грешки на компа?
пишеше в доста теми > разкачи си клемите на акумулатора за около половин час и тествай след това! Късмет!


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Вто 09 сеп 2008 20:41


колега,забелязал ли си как се променят оборотите след като запалиш автомобила студен
когато е напълно студен мотора-оборотите трябва да са над 1000,след 2-3-4-5 минути трябва да паднат до около 900/обороти на празен ход при загрят двигател/
ако това не се случва значи температурният датчик е за смяна
може ламбда сондата да е за смяна вече,може и някой от температурните датчици да се е предал,най добре някой да прочете грешките от компютъра

колегата по горе беше писал за въртенето на делкото
няма ефект от въртенето на делкото докато не се вкара компютъра в сервизен режим!!!


Потребителски аватар
ilivanov
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilivanov » Вто 09 сеп 2008 21:45


Благодаря, колеги!

Оборотите са ОК. Колата си държи нормални обороти докато загрее. Каде мога да я закарам за прочитане на грешките от компютъра, така че диагностиката да е пълна. Напоследък имам доста проблеми с майстори, които не доглеждат нещата и си оставят рацете. Благодаря много предварително.


Потребителски аватар
okokore
Мнения: 105
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот okokore » Вто 09 сеп 2008 21:53




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 10 сеп 2008 7:27


spirof написа:колегата по горе беше писал за въртенето на делкото
няма ефект от въртенето на делкото докато не се вкара компютъра в сервизен режим!!!

колега от личен опит мога да потвърдя, че за този мотор сервизния режим няма кой знае какво значение...
не казвам, че не е хубаво да се прави както трябва но... при липса на стробоскоп и при това, че колегата говори, че на газ чука аванс... значи че има прекалено голям зададен ъгъл - 1мм няма да промени центровката повече от 4-5 градуса...
При по-голямо предварение също е възможно по-висок разход, а освен това и е пагубно за двигателя. Най-добрия начин е да отиде колегата на елкон и кодочетец.
Колега потърси Vaskoto1 от форума - ще ти прегледа автомобила и няма да имаш грижи.


Потребителски аватар
ilivanov
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilivanov » Сря 10 сеп 2008 8:25


Колега, с какво това е пагубно за двигателя?
Между другото, днес ще звънна на Ваското1, за да ми каже кога да отида. Благодаря!


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Сря 10 сеп 2008 8:36


Подава се искра много преди буталото да е в ГМТ! Получената експлозия се опитва да "върне" буталото на долу,коляновия вал чрез биелата пък се опитва да го вдигне на горе.И така, какво става с биелата?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 10 сеп 2008 8:43


Честно казано разхода не ми се вижда твърде голям.....макар че за другите неща чвно си има проблем.
Моя разход на Пасата със същия двигател варира от 14/100 градско до 21 в зависимост откъде зареждам,колко вися на едно място и т.н.Извън града с прилично каране (през Петрохан на ръчка и после по правите с около 130-140) даде 10.8 с климатика (доста добро спрямо градското).На връщане пък 13 - просто заредих от друго място.
Твърде относително е колко и какво ти зареждат дори от една и съща газостанция и една и съща колонка.
Пробвай наистина да и мръднеш аванса щом имаш такъв проблем и виж тогава ама едва ли ще спестиш повече от литър на 100 (не,че е малко ама не очквай чудеса все пак)
Успех!


Потребителски аватар
ilivanov
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilivanov » Сря 10 сеп 2008 9:01


Мерси колега, сега вече е ясна работата.

Съгласен съм с разликата в разхода при зареждане от различни газстанции. Карам много и съм изпробвал всички. Вече зареждам на две вериги само и от тях съм доволен общо взето.


Потребителски аватар
ilivanov
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilivanov » Чет 11 сеп 2008 11:33


Колеги,

Ходих днес до Иво (The_Machine) и сега ще видя идните дни как е като я покарам.


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Чет 11 сеп 2008 16:57


правихте ли нещо по колата че и моята чука аванса и засега се оказа датчика за температура на въздуха към двг но може да има и друг проблем?


Потребителски аватар
ilivanov
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilivanov » Пет 12 сеп 2008 12:26


Ами почисти газовия клапан и смени филтърчето. прави и разни други настройки, но не му гледах в ръцете. Сега мисля, че върви по-добре. Ще мога да кажа повече след ч седмица.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 12 сеп 2008 13:07


нормално си е 15/100 в София



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта