Реглаж на АГУ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Nikolay1
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Реглаж на АГУ?

Мнениеот Nikolay1 » Пет 21 окт 2005 18:27


Проблемът ми е следния: днес ходих на елкон понеже ми гореше 20л градско и 10 извън, смениха въздушния филтър и свещите, регулираха всичко както трябва(сместа беше много богата на газ) и сега колата върви перфектно на бензин (и с него имах проблем), но на газ ускорява добре до около 2500об/мин и след това започва да се "мъчи". До колкото знам единия маркуч който излиза от тройника е за високите обороти, а другия за ниските, интересува ме ако развъртя този който е за високите дали ще се пооправи ускорението без разхода отново да приема космически стойности т.е. без да се преобогати сместа?
Колата е Голф 2 1.6РФ карбуратор.




Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 05 ное 2005 1:27


Значи развии си малко дроселчетата на маркучите за газта.Не мисля че единия е за по ниски обороти а другия за по-високи.Като казвам малко имам в превид 4-твърт оборот.Ако пак се мъчи пак 4-твърт.До постигане на задоволителен резултат.Но в никакъв случай не си играй с въртене на пълни обороти.


Потребителски аватар
Nikolay1
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Nikolay1 » Съб 05 ное 2005 16:16


След много неволи с майстори и след като колата ми спря да държи празни обороти без значение дали е топла или студена реших да експериментирам малко и какво се получи:
Откачих маркуча за вакуума който влиза в клапата коята решава дали да се смуче топъл въздух или студен (понеже при мен маркуча който влиза в калника липсва) на практика няма разлика от коя точно тръба смуче. Сега системата дърпа въздух само от едната тръба, пали лесно, държи постоянни обороти, върви добре и всичко е добре освен разхода който се качи на 14л при над 50% извънградско. Някой има ли идеи от какво може да се получи това???
П.С. Запушил съм вакумчето което откачих за да не дърпа въздух от там.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта