чука аванса на газ!РЕШЕНО
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
чука аванса на газ!РЕШЕНО
проблема е следния!от два месеца насам ми чука аванса на газ!газовата е на две години и е на 10000км.!колата е Голф3 1,8 моно 90 к. с.!делкото е пипано още когато е монтирана газовата и доскоро никакъв проблем!като вървене е добре като разход също незнам откъде да почна търсенето на проблема!
Последна промяна от titi7707 на Съб 25 окт 2008 20:29, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ето малко писано по темата от братушките
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=24792
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=48283
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=24792
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=48283
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
titi28 написа:проблема е намерен! датчика който измерва температурата на въздуха постъпващ в двигателя!проблема е че не се продава като отделна част намира се над дюзата на моното !сега започва голямото търсене ако някой може да помогне да ми пише на лични!
Между другото точно този датчик влияе на центровката, май има някаква зависимост че при по-студена гориво въздушна смес на двигателя му е хубаво да работи с малко по-голямо предварение , нооо лошото е че ти повишава и разхода на бензин. При мен също е повреден, и съм го заместил с един постоянен резистор - със съпротивление съотвтстващо на 25'С температура на входящият въздух, но при големи студове зимата отначало двигателя на бензин не държи никакви обороти.
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
колега ,врътни през някои магазин за електроника
там продават терморезистори,всички имат дадени характеристики
ето ти приблизителни стоиности-измерени на двете краини крачета на буксата
температура съпротивлние
20 grad 2500-3000 ohm
40 grad 1200-1300 ohm
60 grad 540-580 ohm
80 grad 280-350 ohm
предполагам резистор която при стайна температура показва около 2,5 килоома ще ти сбърши работа,само трябва да го запоиш на мястото на стария
там продават терморезистори,всички имат дадени характеристики
ето ти приблизителни стоиности-измерени на двете краини крачета на буксата
температура съпротивлние
20 grad 2500-3000 ohm
40 grad 1200-1300 ohm
60 grad 540-580 ohm
80 grad 280-350 ohm
предполагам резистор която при стайна температура показва около 2,5 килоома ще ти сбърши работа,само трябва да го запоиш на мястото на стария
- spa
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: чука аванса на газ!
И моят от поне година и половина е отишъл. В крайна сметка миналото лято си намерих един здрав (купих си цял инжекцион на старо) и си го монтирах. Взех го за 70лв - само за инфо датчика не се продава като такъв отделно и цялата част струва някъде към 180лв. Скоро като бях на елкон пак ми казаха, че не работил. Не съм си играл да го проверя да видя дали дефакто датчика е проблем или кабела. Но мога да кажа едно - нямам проблем от този тип. Делкото е настроено с 1-2 градуса в повече т.е. 7-8 предварение. Положението е нещо средно между оптималното на газ 10 и такова за бензин 6. Ако греша за стойности нека някой ме поправи - не съм спец. Като цяло мога да кажа, че липсата на този датчик не ми пречи на колата. Принципно имам леко причукване при каране на бензин, но с имзестено делко е нормално. Аз лично имам проблем с аванса когато ползвам Джетспарк. На студена кола работи добре, но загрее ли аванса отива поне 6-8-10 градуса в повече отколкото без джета и от там голямо притропване. В крайна сметка съм го изключил.
Колегите са прави 2 години не са малко време. Отиди на елкон да провериш кое как е, ако вече не си го направил.
Друг вариант е да сложиш времено съпротивление да видиш дали колата ще се държи пак така. Но почти съм убеден, че няма да се промени.
Между дургото буксата наистина е с 4 извода. Два са за управление на дюзата и два за датчика.
Още нещо ако взимаш цял инжекцион заради датчика задължително изтествай преди това дали е в ред. Иначе ще хвърлиш сумати пари на вятъра.
Колегите са прави 2 години не са малко време. Отиди на елкон да провериш кое как е, ако вече не си го направил.
Друг вариант е да сложиш времено съпротивление да видиш дали колата ще се държи пак така. Но почти съм убеден, че няма да се промени.
Между дургото буксата наистина е с 4 извода. Два са за управление на дюзата и два за датчика.
Още нещо ако взимаш цял инжекцион заради датчика задължително изтествай преди това дали е в ред. Иначе ще хвърлиш сумати пари на вятъра.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колега този датчик за мерене температурата на въздуха ако го заменяш с резистор - резистора трябва да е между 500 и 1000 ома.
Ако е 2500 ома - е на границата, т.е. датчика се взима наизпредвид от компютъра от минусови температури до +20 градуса. След това компа не го търси.
Според мене ако пробваш да запоиш кабелчета на пъпките на датчика и да дублираш старите кабели - ще си решиш проблема.
За целта трябва да измериш самия датчик на пъпките според температурата.
Не мисля обаче че заради него ти чука аванса. Доста инфо съм чел за този датчик и хората казват, че внася много малка корекция в управляването на моното като цяло.
По книгите пишат, че до 5% може да увеличи времето за впръскване на гориво при много студено време.
Според мене намали малко предварението от делкото .. за да избегнеш детонациите, които никак не са полезни, а си търси датчик или поправи този.
Ако е 2500 ома - е на границата, т.е. датчика се взима наизпредвид от компютъра от минусови температури до +20 градуса. След това компа не го търси.
Според мене ако пробваш да запоиш кабелчета на пъпките на датчика и да дублираш старите кабели - ще си решиш проблема.
За целта трябва да измериш самия датчик на пъпките според температурата.
Не мисля обаче че заради него ти чука аванса. Доста инфо съм чел за този датчик и хората казват, че внася много малка корекция в управляването на моното като цяло.
По книгите пишат, че до 5% може да увеличи времето за впръскване на гориво при много студено време.
Според мене намали малко предварението от делкото .. за да избегнеш детонациите, които никак не са полезни, а си търси датчик или поправи този.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта