Какво по дя.... става в двигателя? - РЕШЕНО!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Какво по дя.... става в двигателя? - РЕШЕНО!

Мнениеот velinsl » Чет 23 окт 2008 14:26


Колеги имам изпарител Старгаз - вакумен. Имам питане колко време и издържат гумичките на изпарителя. Аз миналата година ги сменях два пъти. И от миналния септември чак сега(или около 4000км максимум).
Предните ли са били боклук или дето ги сменя утре са просто "изродски", направени от някоя сплав от НАСА?

Последна промяна от velinsl на Нед 09 ное 2008 23:41, променено общо 7 пъти.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 23 окт 2008 17:48


Сам ли си ги сменял?Всичко изрядно ли е монтирано в изпарителя?Не е нормално да се повредят за толкова кратко време!На каква цена ти беше ремонтният комплект?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Чет 23 окт 2008 18:39


Абе не помня, комплекта беше около 20лв(+- 1,2лв), един майстор ми ги сменя.
А аз ги сменям щото като е изключен двигателя, без контакт от изпарителя продължава да ми изпуска газ, макар и в изхода към карбуратора. Много малко но все пак.
Или майстора ме мята нещо по върбите.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 24 окт 2008 10:43


Не ти затваря клапана за високото налягане преди Изпарителя! Трябва да му смениш гумичката и пружинката с нови!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Пет 24 окт 2008 11:40


Днес бях при майстор. Смени ми де то що има гумено или неметално по изпарителя. Оправи го. Обаче като каза че са слагали уредби и по 7,8 години не са им сменяли гумички направо... нямам думи.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 24 окт 2008 13:04


Да,може! Аз съм с Ланди и след 3 год смених мембрани,защото всичко се беше удървило!На приятел сменявах също мембрани,но старите му изкараха 8 год!


Потребителски аватар
pitbula90
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 08 май 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елхово - София
Контакти:

Мнениеот pitbula90 » Пет 24 окт 2008 13:46


Извинявам се колега че ти ползвам темата,въпросът ми е следния голфа ми е абу и когато запаля колата за малко и я угася имам чувството че се дави каква може да е причината?


Потребителски аватар
oicho
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот oicho » Нед 26 окт 2008 20:39


проблема е че когато дадеш на контакт клапана пуска газ ,и когато запалиш и изгасиш веднага при 2-я контакт се впръсква отново газ .....въртиш малко повече и педала до долу


Потребителски аватар
oicho
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот oicho » Нед 26 окт 2008 20:40


ако някой има проблеми от сливен с АГУ-та може да пише на лични съобщения ,отговарям на 100 % ...... баща ми има фирма и сервиз


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Вто 28 окт 2008 0:01


ОК. Тогава ще ти задам един въпрос с повишена трудност: действието се развива събота 25.10.2008г.
Пътувам междуградско. Газта свършва минавам на бензин. Стигам до една измислена газстанция и зареждам. Лошо до тук няма. Стигам си крайната цел на 15км от газ-станцията. Престой два часа. Тръгвам си. Изминавам 1-2 километра и газовата ми почва да гърми, ама серозно(все едно пиратки под капака на двигателя). Минавам на бензин, проблема изчезва. Отново минавам на газ и почва война под капака, жестока и тяга няма - 80км/ч с клизма. Минавам на бензин - проблем няма. Пака на газ - пак война, тяга няма изпреварват ме возила с повече ръжда от боята, че и някой от тях товарни на всичкото отгоре. Достигам в рамките на града и всичко изчезва както е почнало. Спрях за 1 час в града до поредната спирка преди да се прибера . Двигателя е топъл и запали на газ без проблем.
26.10.2008г. - Димитровден, празника на Сливен(студено утро - доста) - На газ не пали. Бензин, пали. Минавам на газ. Работи, но до пазара пак гръмна 2-3 пъти, продължавам на бензин пак(но тук я напънах малко щото закъснявах). След работа пак не пали на газ. Бензин, паля. Минавам на газ проблем няма. В града проблем нямам на газ, но може би е поради факта че с повече от 60-70км/Ч не карам. Днес вече пали на газ без да барам к`вото и да е(как да бараш като не разбираш).
В петък 24.10.2008г. смених всички гумички на изпарителя, регулираха ми го - палеше на газ без да натискам педала при паленето.

Мислех си направо да изпусна цялата газ дето я бях заредил с лукоилска, но се "оправи" от самосебе си и си избих тази мисъл от главата. Все пак изминах 10-15км без проблем и в града карам без проблем, като не я натискам.

Надявам се че нямаш нищо против че пиша във форума! Нека да знаят и другите, ако им се получи този филм с някой.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 28 окт 2008 0:09


Да не е започнало да смуче въздух отнякъде?
Разгледай маркуча на сервото, малките вакуумни маркучета да не са се напукали... :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 28 окт 2008 0:26


Аз мисля,че проблемът му е в клапана за газта.Вероятно пълненето е набутало боклуци,които пречат на подаването на газ с еднакво налягане към изпарителя-неравномерно пуска ту много ту малко газ.......наблюдавал съм го при другата си кола когато заредя с некачествена(мръсна) газ..почистване на цедката на клапана е задължително!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Чет 30 окт 2008 17:34


Не знам доуточнаващо ли е, че когато колата е "запечена" като я изрежа на място до 2500об/мин достига без проблем. От тази стойност до 3000об/мин много бавно увеличава оборите(7,8 сек) си независимо от положението на педала на газта и след тези 3000об/мин когато е натиснат до дупка педала на газта за по-малко от секунда достига до 6500об/мин.


Потребителски аватар
oicho
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот oicho » Пет 31 окт 2008 9:24


абе колега ти направо ме изумяваш от каде гърби тая кола...нали си моно?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Пет 31 окт 2008 18:14


Ами не - белия от гаража е карбуратор, със скоростна кутия на седан.
Готово. Оправи се, но не от самосебе си.

РЕШЕНИЕТО: Свърши ми газта и сложих от Лукоил.

СЪВЕТ: Ако мечтаете да участвате във филм като тоя, то газстанция СИЕРА 2000(ако се не лъжа) до Димитровград на пътя към Стара Загора ще сбъдне вашите мечти.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта