1. Спря да ми пали на газ. След като запали на бензин и прехвърля на газ - няма проблеми. За деня може 100 пъти да я запаля на газ - няма проблем, но първия път за деня е проблем независимо дали е 7.15 сутринта и 11.20. Някой има ли на идея от акво може да е?
(двигателя е с карбуратор)
2.Вредно ли е за моното, ако е карана продължително само на газ или след продължителен престой със свален акумулатор(интересуват ме последици конкретно върху ИНЖЕКТОРА или там както се казва тая част `дето го играе карбуратор)?
(втория въпрос не знам къде да го пиша в кой форум за това 2 в 1).
SOS - спря да пали на газ и ...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
webdude
Да, така е и се продава. Така е по талон, но нали съм минавал пред КАТ, значи наистина е така. Ама
- Защо?
- Не знам, човек!
Така го взех.
След това кратко лирично отклонение да минем по темата
rosen79
Мембрани и уплътнения съм сменял миналия месец. Регулировка не съм правил. Зор е само първото палене за деня - сутрин, обед, вечер(ако ще да работи и 20 секунди двигателя). От там нататък каквото и да е времето нямам проблем на газ.
ПС: ТАзи регулировка не влиза ли в цената за смяната на гумички, мембрани и и т.н. на изпарителя.[/quote]
Нито е по-темата, нито е моя работа, ама как така Пасата ти е '89 година , а е с ADZ мотор ?
Да, така е и се продава. Така е по талон, но нали съм минавал пред КАТ, значи наистина е така. Ама
- Защо?
- Не знам, човек!
Така го взех.
След това кратко лирично отклонение да минем по темата
rosen79
Мембраните как са ти?
Мембрани и уплътнения съм сменял миналия месец. Регулировка не съм правил. Зор е само първото палене за деня - сутрин, обед, вечер(ако ще да работи и 20 секунди двигателя). От там нататък каквото и да е времето нямам проблем на газ.
ПС: ТАзи регулировка не влиза ли в цената за смяната на гумички, мембрани и и т.н. на изпарителя.[/quote]
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей колега. Същото явление. По принцип я паля на бензин, но ако искам на газ, първото палене за деня наистина е много зор. При мен нещата стоят така. По принцип напрежението за изпарителя и клапана се взема от дюзата. Когато се завърти ключа на контакт, компютъра подава ток към дюзата за няколко секунди. Съответно към изпарителя също, ако ключа газ/бензин е в позиция ГАЗ. Обаче тези няколко секунди явно са крайно недостатъчни за да се напълнят маркучите с газ, та камо ли да стигнат до колектора. Решавам си проблема така: Давам на контакт 7-8 пъти с 15-20 секунди пауза между включванията. Пак не запалва от първия път, но от втория - да. Другото нещо, което е възможно е изпарителя да му се подава ток постоянно, когато ключа е на контакт. На лице са пак същите симптоми - трудното палене.
Колега симптомите са същите, но мисля пробемите различни(до колкото аз съм с карбуратор и нямам никви дюзи).
Все пак благодаря за отзивчивостта. Мисля, че ако си оправя обогатителя да стане нещо(но не ми се вярва)
Възможно ли е повредата да идва от регулировката на газовата уредба и не влиза ли тя в цената при смяна на всички гумени джаджи по изпарителя?
Искама де те питам без лоши чувства и заяджане при тези давания на контакт и спирания колко време е нужно примерно от сядането в автомобила до стартирането на двигателя?
Все пак благодаря за отзивчивостта. Мисля, че ако си оправя обогатителя да стане нещо(но не ми се вярва)
Възможно ли е повредата да идва от регулировката на газовата уредба и не влиза ли тя в цената при смяна на всички гумени джаджи по изпарителя?
Искама де те питам без лоши чувства и заяджане при тези давания на контакт и спирания колко време е нужно примерно от сядането в автомобила до стартирането на двигателя?
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Хм? Гледам, че в профила си написал, че си с ADZ мотор и останах с впечатлението, че става дума за моноинжекция.
А относно за необходимото време за стартиране на двигателя - не съм засичал. Винаги я паля на бензин и след това обръщам на газ. Преди беше ми блокирала бензиновата помпа и няколко дена си правих експерименти, които ти ги споделих с директното стартиране на газ.
А относно за необходимото време за стартиране на двигателя - не съм засичал. Винаги я паля на бензин и след това обръщам на газ. Преди беше ми блокирала бензиновата помпа и няколко дена си правих експерименти, които ти ги споделих с директното стартиране на газ.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Принципно вакуумните изпарители палят малко тегаво на студа, хеле пък без обогатител... ма като не работи , даваш на контакт, отиваш , буташ буталцето на бобинката 2-3-4 пъти и влизаш да палиш
На Пенчо съм със ключ за вакуумен изпарител и електрически такъв, та реле време нямам - давам на контакт, слагам си колана и въртя - пали ако не от първия, то от втория оборот - като е много студено

На Пенчо съм със ключ за вакуумен изпарител и електрически такъв, та реле време нямам - давам на контакт, слагам си колана и въртя - пали ако не от първия, то от втория оборот - като е много студено

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта