SOS - спря да пали на газ и ...

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

SOS - спря да пали на газ и ...

Мнениеот velinsl » Сря 12 ное 2008 15:15


1. Спря да ми пали на газ. След като запали на бензин и прехвърля на газ - няма проблеми. За деня може 100 пъти да я запаля на газ - няма проблем, но първия път за деня е проблем независимо дали е 7.15 сутринта и 11.20. Някой има ли на идея от акво може да е?
(двигателя е с карбуратор)

2.Вредно ли е за моното, ако е карана продължително само на газ или след продължителен престой със свален акумулатор(интересуват ме последици конкретно върху ИНЖЕКТОРА или там както се казва тая част `дето го играе карбуратор)?

(втория въпрос не знам къде да го пиша в кой форум за това 2 в 1).




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 12 ное 2008 19:05


Като дадеш на контакт изчакваш ли малко или директно палиш?

2. Вредно е, особено ако е спряна и бензиновата помпа - всичко вътре се спича и се отлагат разни смоли и гнусотии... иска прочистване на ултразвук и би трябвало да е ОК


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Чет 13 ное 2008 1:18


1.Ами май паля веднага и стартера го въртя малско по-продължително от обикновенно, но все не става и минавам на бензин колкото да запаля.

2. Помага ли ако от време на време припалвам двигателя макари само на газ за по 15-20 мин, забавя ли това спичане?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Вто 18 ное 2008 17:11


Май ще сменям въздуния филтър. А после ще видим.


volf
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 30 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот volf » Чет 27 ное 2008 21:03


Като даваш на контакт/когато си на газ/ за време /регулируемо/се пуска газ -подобно на смукач,след което електронно се изключва.
Т.е трябва да се изчака малко и тогава да се върти стартера.
На старите модели с вакумни изп. имаше една кнопка,която се натискаше и се подаваше газ преди палене.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Чет 27 ное 2008 22:05


Обещавам да пробвам в неделя и ще пиша. Това ми е единствения свободен ден, така че и да запали не ми е проблем. А иначе обогатителя не работи. Но май ще си купя един и ще пробвем с него.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Сря 10 дек 2008 18:50


Давам контакт. Изчаквам 15-20 секунди, но резултат няма.
Вашите предположения...


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Съб 13 дек 2008 23:41


:gruebel


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 13 дек 2008 23:49


Мембраните как са ти?


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 14 дек 2008 0:46


Нито е по-темата, нито е моя работа, ама как така Пасата ти е '89 година , а е с ADZ мотор ?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Пон 15 дек 2008 20:53


webdude
Нито е по-темата, нито е моя работа, ама как така Пасата ти е '89 година , а е с ADZ мотор ?


Да, така е и се продава. Така е по талон, но нали съм минавал пред КАТ, значи наистина е така. Ама
- Защо?
- Не знам, човек!
Така го взех.

След това кратко лирично отклонение да минем по темата

rosen79

Мембраните как са ти?


Мембрани и уплътнения съм сменял миналия месец. Регулировка не съм правил. Зор е само първото палене за деня - сутрин, обед, вечер(ако ще да работи и 20 секунди двигателя). От там нататък каквото и да е времето нямам проблем на газ.

ПС: ТАзи регулировка не влиза ли в цената за смяната на гумички, мембрани и и т.н. на изпарителя.[/quote]


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Пон 15 дек 2008 21:08


Здравей колега. Същото явление. По принцип я паля на бензин, но ако искам на газ, първото палене за деня наистина е много зор. При мен нещата стоят така. По принцип напрежението за изпарителя и клапана се взема от дюзата. Когато се завърти ключа на контакт, компютъра подава ток към дюзата за няколко секунди. Съответно към изпарителя също, ако ключа газ/бензин е в позиция ГАЗ. Обаче тези няколко секунди явно са крайно недостатъчни за да се напълнят маркучите с газ, та камо ли да стигнат до колектора. Решавам си проблема така: Давам на контакт 7-8 пъти с 15-20 секунди пауза между включванията. Пак не запалва от първия път, но от втория - да. Другото нещо, което е възможно е изпарителя да му се подава ток постоянно, когато ключа е на контакт. На лице са пак същите симптоми - трудното палене.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Пон 15 дек 2008 21:46


Колега симптомите са същите, но мисля пробемите различни(до колкото аз съм с карбуратор и нямам никви дюзи).
Все пак благодаря за отзивчивостта. Мисля, че ако си оправя обогатителя да стане нещо(но не ми се вярва)
Възможно ли е повредата да идва от регулировката на газовата уредба и не влиза ли тя в цената при смяна на всички гумени джаджи по изпарителя?
Искама де те питам без лоши чувства и заяджане при тези давания на контакт и спирания колко време е нужно примерно от сядането в автомобила до стартирането на двигателя?


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Пон 15 дек 2008 23:04


Хм? Гледам, че в профила си написал, че си с ADZ мотор и останах с впечатлението, че става дума за моноинжекция.

А относно за необходимото време за стартиране на двигателя - не съм засичал. Винаги я паля на бензин и след това обръщам на газ. Преди беше ми блокирала бензиновата помпа и няколко дена си правих експерименти, които ти ги споделих с директното стартиране на газ.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 15 дек 2008 23:16


Принципно вакуумните изпарители палят малко тегаво на студа, хеле пък без обогатител... ма като не работи , даваш на контакт, отиваш , буташ буталцето на бобинката 2-3-4 пъти и влизаш да палиш :)

На Пенчо съм със ключ за вакуумен изпарител и електрически такъв, та реле време нямам - давам на контакт, слагам си колана и въртя - пали ако не от първия, то от втория оборот - като е много студено :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта