Проблем с оборотите на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
IcoEZ
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:47
Автомобил: VW Golf 2 1990
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: Шумен

Проблем с оборотите на газ

Мнениеот IcoEZ » Чет 27 ное 2008 18:06


Колата е голф 2 1.6 EZ карбуратор. Когато го запаля студен оборотите са едни а като загрее се вдигат значително с около 600 това е само на газ. Изпарителя е чисто нов въздушния филтър също. Автоматичния смукач съм го спрял карам я само на газ. Колата я купих предиди 2 седмици и много и се радвам. Само немога да си обясня от каде ги мени оборотите.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 27 ное 2008 18:07


Правил ли си центровка?


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 27 ное 2008 18:09


И при мене го има просто някой път е неизбежно това... :roll: Но при теб може да е и от центровка.... :roll:


Потребителски аватар
IcoEZ
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:47
Автомобил: VW Golf 2 1990
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: Шумен

Мнениеот IcoEZ » Чет 27 ное 2008 18:48


Центровката не съм я пипал но колата върви перфектно нито прекъсва нито прегрява. Незнам по карбуратора какво друго може да ми бърка оборотите.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пет 28 ное 2008 10:07


Ако си включиш автоматичния смукач, при студен двигател ,една клапа ограничава притока на студен въздух, като загрее двигателя ,клапата се отваря ,тогава няма да имаш проблем с обороти при студен старт.


Потребителски аватар
IcoEZ
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:47
Автомобил: VW Golf 2 1990
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: Шумен

Мнениеот IcoEZ » Пет 28 ное 2008 18:21


да но този проблем го имах и преди спра смукача защото ми бърка притока на въздух


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 03 дек 2008 16:25


Газта (вкл.и оборотите на презен ход) се регулират при загрял двигател.
Ако гасне при студен двигател значи нещо в карбуратора ти не работи.
Би трябвало поведението му да е точно обратното.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 04 дек 2008 0:04


i.e.i написа:Газта (вкл.и оборотите на презен ход) се регулират при загрял двигател.
Ако гасне при студен двигател значи нещо в карбуратора ти не работи.
Би трябвало поведението му да е точно обратното.

Това изобщо не е вярно! Просто температурата на изпарителя се покачва и мембраните умекват а и при по висока температура се изпарява повече газ... Просто кофти мембрани... При подаване на газ от плочката, на карбуратора единствената му функция е да отваря и затваря дросела... :roll:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Чет 04 дек 2008 8:28


Може и да не е вярно,но е факт.Термоампулата на 2Е2то(може моята да неработи коректно)връща клапата в нормално положение почти при
90 градуса(оборотите намаляват постепенно до нормалните).
Въздуха намален от клапата на автоматичния смукач(незнам при колко градуса се отваря напълно) води до по-богата смес и също повишава оборотите.И поседно мисля,че при студен изпарител минава доста повече газ,затова е и по-високия разход .
Колкото до реглажа с гаранция се прави на загрял двигател най- малкото за да няма после разход 20/100
Възможно е да не съм прав,защото не съм спец.,а всичко е на база дългогодишни експерименти с моята АГУ.


Потребителски аватар
killaa
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с оборотите на газ

Мнениеот killaa » Пет 05 дек 2008 19:50


IcoEZ написа:Колата е голф 2 1.6 EZ карбуратор. Когато го запаля студен оборотите са едни а като загрее се вдигат значително с около 600 това е само на газ. Изпарителя е чисто нов въздушния филтър също. Автоматичния смукач съм го спрял карам я само на газ. Колата я купих предиди 2 седмици и много и се радвам. Само немога да си обясня от каде ги мени оборотите.
Имам абсолютно същия проблем бех по суматии "маистори" такъв голф си взе братото неможаха даго оправат на топъл мотор си държи оборотите а сутрената гасне по студеното :x


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 06 дек 2008 11:09


i.e.i написа:Може и да не е вярно,но е факт.Термоампулата на 2Е2то(може моята да неработи коректно)връща клапата в нормално положение почти при
90 градуса(оборотите намаляват постепенно до нормалните).
Въздуха намален от клапата на автоматичния смукач(незнам при колко градуса се отваря напълно) води до по-богата смес и също повишава оборотите.И поседно мисля,че при студен изпарител минава доста повече газ,затова е и по-високия разход .
Колкото до реглажа с гаранция се прави на загрял двигател най- малкото за да няма после разход 20/100
Възможно е да не съм прав,защото не съм спец.,а всичко е на база дългогодишни експерименти с моята АГУ.


Да но колко са с термоампули и колко са с ръчен смукач? :roll:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Съб 06 дек 2008 16:21


Принципа на работа на автоматичния и при ръчния смукач е еднакъв.
Зимата на бензин предполагам дърпаш смукача до определена t.
IcoEZ не напразно е написал майстори в кавички.


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Нед 07 дек 2008 0:14


може да се дължи на това че изпарителя още нее разработен защото е нов и мембраните не са улегнали още


Потребителски аватар
IcoEZ
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:47
Автомобил: VW Golf 2 1990
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: Шумен

Проблем с оборотите на газ

Мнениеот IcoEZ » Сря 21 яну 2009 14:31


Проблемите ми бяха от автоматичния смукач и термоампулата! Ако искате да раби добре на гас изключете ги и оставете дросела на смукача напълно отворен и няма да имате проблем само че на бензин не съм я пробвал, но нямам и намерение :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с оборотите на газ

Мнениеот Tinko » Сря 21 яну 2009 17:29


На бензинче ще имаш ядове по студовете с паленето, а щом е отворен ще е в доста високи обороти, съмнявам се че ще овладееш ПХ-а или ако го закрепиш то няма да е с правилна дозировка на сместта. Карай на газ докато е евтино и не му мисли! ;) :да:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта