Проблем с оборотите на газ
- IcoEZ
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:47
- Автомобил: VW Golf 2 1990
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: Шумен
Проблем с оборотите на газ
Колата е голф 2 1.6 EZ карбуратор. Когато го запаля студен оборотите са едни а като загрее се вдигат значително с около 600 това е само на газ. Изпарителя е чисто нов въздушния филтър също. Автоматичния смукач съм го спрял карам я само на газ. Колата я купих предиди 2 седмици и много и се радвам. Само немога да си обясня от каде ги мени оборотите.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
i.e.i написа:Газта (вкл.и оборотите на презен ход) се регулират при загрял двигател.
Ако гасне при студен двигател значи нещо в карбуратора ти не работи.
Би трябвало поведението му да е точно обратното.
Това изобщо не е вярно! Просто температурата на изпарителя се покачва и мембраните умекват а и при по висока температура се изпарява повече газ... Просто кофти мембрани... При подаване на газ от плочката, на карбуратора единствената му функция е да отваря и затваря дросела...

Може и да не е вярно,но е факт.Термоампулата на 2Е2то(може моята да неработи коректно)връща клапата в нормално положение почти при
90 градуса(оборотите намаляват постепенно до нормалните).
Въздуха намален от клапата на автоматичния смукач(незнам при колко градуса се отваря напълно) води до по-богата смес и също повишава оборотите.И поседно мисля,че при студен изпарител минава доста повече газ,затова е и по-високия разход .
Колкото до реглажа с гаранция се прави на загрял двигател най- малкото за да няма после разход 20/100
Възможно е да не съм прав,защото не съм спец.,а всичко е на база дългогодишни експерименти с моята АГУ.
90 градуса(оборотите намаляват постепенно до нормалните).
Въздуха намален от клапата на автоматичния смукач(незнам при колко градуса се отваря напълно) води до по-богата смес и също повишава оборотите.И поседно мисля,че при студен изпарител минава доста повече газ,затова е и по-високия разход .
Колкото до реглажа с гаранция се прави на загрял двигател най- малкото за да няма после разход 20/100
Възможно е да не съм прав,защото не съм спец.,а всичко е на база дългогодишни експерименти с моята АГУ.
Re: Проблем с оборотите на газ
Имам абсолютно същия проблем бех по суматии "маистори" такъв голф си взе братото неможаха даго оправат на топъл мотор си държи оборотите а сутрената гасне по студенотоIcoEZ написа:Колата е голф 2 1.6 EZ карбуратор. Когато го запаля студен оборотите са едни а като загрее се вдигат значително с около 600 това е само на газ. Изпарителя е чисто нов въздушния филтър също. Автоматичния смукач съм го спрял карам я само на газ. Колата я купих предиди 2 седмици и много и се радвам. Само немога да си обясня от каде ги мени оборотите.

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
i.e.i написа:Може и да не е вярно,но е факт.Термоампулата на 2Е2то(може моята да неработи коректно)връща клапата в нормално положение почти при
90 градуса(оборотите намаляват постепенно до нормалните).
Въздуха намален от клапата на автоматичния смукач(незнам при колко градуса се отваря напълно) води до по-богата смес и също повишава оборотите.И поседно мисля,че при студен изпарител минава доста повече газ,затова е и по-високия разход .
Колкото до реглажа с гаранция се прави на загрял двигател най- малкото за да няма после разход 20/100
Възможно е да не съм прав,защото не съм спец.,а всичко е на база дългогодишни експерименти с моята АГУ.
Да но колко са с термоампули и колко са с ръчен смукач?

- IcoEZ
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:47
- Автомобил: VW Golf 2 1990
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: Шумен
Проблем с оборотите на газ
Проблемите ми бяха от автоматичния смукач и термоампулата! Ако искате да раби добре на гас изключете ги и оставете дросела на смукача напълно отворен и няма да имате проблем само че на бензин не съм я пробвал, но нямам и намерение 

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на газ
На бензинче ще имаш ядове по студовете с паленето, а щом е отворен ще е в доста високи обороти, съмнявам се че ще овладееш ПХ-а или ако го закрепиш то няма да е с правилна дозировка на сместта. Карай на газ докато е евтино и не му мисли!



Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта