Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот Dobromirski » Нед 30 ное 2008 13:12


Постоянно гледам теми от рода...."Проблем с тихите обороти, Гасне по инерция....и т.н" Та реших да надраскам няколко реда, ама взеха , че станаха няколко листа :(
Който не го мързи, да взима пуканките и да чете.
http://store3.data.bg/dobromirski/LPG.doc
http://search.data.bg/ready/8e88116d7b3 ... 7ec9aeb13a
Мен ме заболяха пръстите :lol:

ПП: Поради ЛС, добавено за проблемите при работа с Ламбда Контрол и как да ги сведем до минимум.

Последна промяна от Dobromirski на Съб 17 мар 2012 0:20, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 30 ное 2008 13:16


:bowdown :bowdown :bowdown


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот V.Nanovski » Нед 30 ное 2008 17:00


Евалата колега!!! Благодарение на твойте напътствия си направих настройки на газовата самичък :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Нед 30 ное 2008 18:10


Чудесно написано колега! :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown

Само не разбрах това накрая с изравняване на наляганията как става. С този маркуч на гъраба на изпарителя? :oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 30 ное 2008 18:37


Виж някоя механична инжекция как е направена - там е задължително да се направи :)

Инак, изравняването на коли с дебитомер се прави СЛЕД дебитомера - особено на тези с клапите :)


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 30 ное 2008 18:55


Именно ! С две думи колега , изпарителят се управлява от всичко което се намира на пътя който свързва двете страни на работната му мембрана. Когато пътят е през атмосферата, тогава и "вятъра" оказва влияние :lol: "Предният" край няма как да го преместиш, но задният си прецени де ще го хакнеш :wink:


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Нед 30 ное 2008 23:17


Браво :bowdown :bowdown


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот bachest » Пон 01 дек 2008 1:34


Dobromirski написа:1.Идеалният случай - червената графика: Тук мембраната е настроена така, че тя отваря клапанчето и подава газ веднага след леко натоварване на двигателят. Почти не постижим в реални условия.


Би ли обяснил защо е непостижим в реални условия?

Dobromirski написа:Изглежда лесно , но през цялото това време стъпковото моторче ще се опитва да “оправи” оборотите и ще ви играе доста номерца.


Компютъра на колата (ECU) се вкарва в сервизен режим и стъпковото моторче заема една позиция от която не мърда. :wink: Става дума за моноинжекцията (такава кола карам). Незнам как е при другите. :dontknow:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 01 дек 2008 7:30


на 1-ят: Защото Подналягането от плочката на изхода на изпарителят е толкова малко , че върху мембраната влиаят фактори като , гравитация,ъглово ускорение,сили на триене в лостовата система,еластични деформции в мембраната и т.н. Тка, че е по-добре да се презастъпват, отколкото да се разкъсват.
Относно стъпковото: :no-no ако някой не ти е резнал кабелчето му на газ, няма причини да влиза в Safe mode.


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Пон 01 дек 2008 17:04


Извинявай колега. Не си ме разбрал правилно. Мисълта ми беше, че за да не играе стъпковото моторче и да се опитва да коригира нещата, компютъра на колата се вкарва в сервизен режим (Basic Settings), чрез VAG-COM софтуера. След като автомобила е в сервизен режим, компютъра на колата (ECU) не движи стъпковото моторче, а го позиционира в една определена позиция. След като стъпковото моторче не се движи, по-лесно се настройва газовата уредба. Сега тези които нямат диагностичния кабел (VAG-COM), ясно е че и без него може да се настрои газовата...


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Пон 01 дек 2008 17:28


Имаш едно голямо БРАВО и от мен колега!!!Сега обаче те моля да обясниш какво представлява закона на Бернули и съответно тръбата на Бернули?


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 01 дек 2008 21:06


bachest написа:..........компютъра на колата се вкарва в сервизен режим (Basic Settings), чрез VAG-COM софтуера. .......

:да:

balamata написа:......Сега обаче те моля да обясниш какво представлява закона на Бернули и съответно тръбата на Бернули?

Колега, по допълнението към въпроса ти (дори и малко грешно) , мисля знаеш отговора ( а ако не-питай чичо google). Eфекта от закона на Бернули съм го споменал кратко и ясно, а и то е ясно, че плочката си е тръба на Вентури, която си е чисто и просто следствие от закона :wink:


владислав
Мнения: 668
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
Местоположение: София

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот владислав » Пон 06 апр 2009 9:48


Dobromirski написа:Постоянно гледам теми от рода...."Проблем с тихите обороти, Гасне по инерция....и т.н" Та реших да надраскам няколко реда, ама взеха , че станаха няколко листа :(
Който не го мързи, да взима пуканките и да чете.
http://store5.data.bg/dobromirski/LPG.doc
Мен ме заболяха пръстите :lol:

ПП: Поради ЛС, добавено за проблемите при работа с Ламбда Контрол и как да ги сведем до минимум.

Колеги има ли го някои файла, че не се отваря от дата-та.


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот balamata » Пон 06 апр 2009 14:41


владислав написа:
Dobromirski написа:Постоянно гледам теми от рода...."Проблем с тихите обороти, Гасне по инерция....и т.н" Та реших да надраскам няколко реда, ама взеха , че станаха няколко листа :(
Който не го мързи, да взима пуканките и да чете.
http://store5.data.bg/dobromirski/LPG.doc
Мен ме заболяха пръстите :lol:

ПП: Поради ЛС, добавено за проблемите при работа с Ламбда Контрол и как да ги сведем до минимум.

Колеги има ли го някои файла, че не се отваря от дата-та.

Да не би да нямаш Word на компютъра и затова да не ти се отваря?


владислав
Мнения: 668
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
Местоположение: София

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот владислав » Пон 06 апр 2009 15:13


Имам, ако го имаш може ли да ми го пуснеш на Л.С. или на скайп - vladdkko.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта