Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Постоянно гледам теми от рода...."Проблем с тихите обороти, Гасне по инерция....и т.н" Та реших да надраскам няколко реда, ама взеха , че станаха няколко листа
Който не го мързи, да взима пуканките и да чете.
http://store3.data.bg/dobromirski/LPG.doc
http://search.data.bg/ready/8e88116d7b3 ... 7ec9aeb13a
Мен ме заболяха пръстите
ПП: Поради ЛС, добавено за проблемите при работа с Ламбда Контрол и как да ги сведем до минимум.
Който не го мързи, да взима пуканките и да чете.
http://store3.data.bg/dobromirski/LPG.doc
http://search.data.bg/ready/8e88116d7b3 ... 7ec9aeb13a
Мен ме заболяха пръстите
ПП: Поради ЛС, добавено за проблемите при работа с Ламбда Контрол и как да ги сведем до минимум.
Последна промяна от Dobromirski на Съб 17 мар 2012 0:20, променено общо 3 пъти.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Dobromirski написа:1.Идеалният случай - червената графика: Тук мембраната е настроена така, че тя отваря клапанчето и подава газ веднага след леко натоварване на двигателят. Почти не постижим в реални условия.
Би ли обяснил защо е непостижим в реални условия?
Dobromirski написа:Изглежда лесно , но през цялото това време стъпковото моторче ще се опитва да “оправи” оборотите и ще ви играе доста номерца.
Компютъра на колата (ECU) се вкарва в сервизен режим и стъпковото моторче заема една позиция от която не мърда. Става дума за моноинжекцията (такава кола карам). Незнам как е при другите.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
на 1-ят: Защото Подналягането от плочката на изхода на изпарителят е толкова малко , че върху мембраната влиаят фактори като , гравитация,ъглово ускорение,сили на триене в лостовата система,еластични деформции в мембраната и т.н. Тка, че е по-добре да се презастъпват, отколкото да се разкъсват.
Относно стъпковото: ако някой не ти е резнал кабелчето му на газ, няма причини да влиза в Safe mode.
Относно стъпковото: ако някой не ти е резнал кабелчето му на газ, няма причини да влиза в Safe mode.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Извинявай колега. Не си ме разбрал правилно. Мисълта ми беше, че за да не играе стъпковото моторче и да се опитва да коригира нещата, компютъра на колата се вкарва в сервизен режим (Basic Settings), чрез VAG-COM софтуера. След като автомобила е в сервизен режим, компютъра на колата (ECU) не движи стъпковото моторче, а го позиционира в една определена позиция. След като стъпковото моторче не се движи, по-лесно се настройва газовата уредба. Сега тези които нямат диагностичния кабел (VAG-COM), ясно е че и без него може да се настрои газовата...
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
bachest написа:..........компютъра на колата се вкарва в сервизен режим (Basic Settings), чрез VAG-COM софтуера. .......
balamata написа:......Сега обаче те моля да обясниш какво представлява закона на Бернули и съответно тръбата на Бернули?
Колега, по допълнението към въпроса ти (дори и малко грешно) , мисля знаеш отговора ( а ако не-питай чичо google). Eфекта от закона на Бернули съм го споменал кратко и ясно, а и то е ясно, че плочката си е тръба на Вентури, която си е чисто и просто следствие от закона
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Dobromirski написа:Постоянно гледам теми от рода...."Проблем с тихите обороти, Гасне по инерция....и т.н" Та реших да надраскам няколко реда, ама взеха , че станаха няколко листа
Който не го мързи, да взима пуканките и да чете.
http://store5.data.bg/dobromirski/LPG.doc
Мен ме заболяха пръстите
ПП: Поради ЛС, добавено за проблемите при работа с Ламбда Контрол и как да ги сведем до минимум.
Колеги има ли го някои файла, че не се отваря от дата-та.
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
владислав написа:Dobromirski написа:Постоянно гледам теми от рода...."Проблем с тихите обороти, Гасне по инерция....и т.н" Та реших да надраскам няколко реда, ама взеха , че станаха няколко листа
Който не го мързи, да взима пуканките и да чете.
http://store5.data.bg/dobromirski/LPG.doc
Мен ме заболяха пръстите
ПП: Поради ЛС, добавено за проблемите при работа с Ламбда Контрол и как да ги сведем до минимум.
Колеги има ли го някои файла, че не се отваря от дата-та.
Да не би да нямаш Word на компютъра и затова да не ти се отваря?
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Имам, ако го имаш може ли да ми го пуснеш на Л.С. или на скайп - vladdkko.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта