Здравейте момчета,
в заглавието съм писал BSM_LPG, защото пограмата която ми дадоха за връзка с уредбата (файла е развален, ама това е друга тема) се казва по този начин. Уредбата е слагана в Пловдив. Сервиза се намира до сервиза на Бош. Нарочно не пиша имена, защото така или иначе няма за какво да ги похвалиш, пък да ги плюя - все тая. Нито ще се промени нещо, нито нищо.
Значи проблемът е следният (има и други, ама не са толкова дразнещи) - при първото преминаване на газ колата гасне. Ако двигателя работи на празен ход, гасненето е задължително, ако е в движение, се усеща придърпване в момента на превключване. За съжаление нямах никакво време, когато си взимах колата и това си остана така, като в последно време започва да се влошава. Опитах да подавам газ в момента на превключването - не гасне, ама става още по - лошо. Предполагам, че за момент сместа става доста богата и комп. се опитва да гаси дюзите за да обедни сместа и се получва едно доста дразнещо играене на оборотите.
Интересното е, че ако точно в този момент мина на бензин и после пак на газ обикновенно оборотите се стабилизират.
Та общо се чудя, дали това гаснене е приченено от нехерметичност на системата - има един клапан на бутилката и един на изпарителя. Прави ми впечатление, че ако колата престои повече от 6 часа винаги гасне при първото преминаване на газ. Ако е престояла по - малко време преминаването става без да гасне, само оборотите пропадат.
Или в случая се касае само за настройка?
газова уредба BSM
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
по спомени....май не отива никакъв вакуум към изпарителя, но може и да греша. ще го видя утре на светло.
а дали проблема може да се реши с корекция на времената на включване на дюзите? разгледах на бързо програмата (както казах тази, която ми дадоха беше развалена, свалих стара версия от Нета) и мернах някаква възможност за настройване.
а дали проблема може да се реши с корекция на времената на включване на дюзите? разгледах на бързо програмата (както казах тази, която ми дадоха беше развалена, свалих стара версия от Нета) и мернах някаква възможност за настройване.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Възможности за настройка имаш доста (точно на БСМ е малко постен софтуера, но е достатъчен за да работи колата добре)...
Идеята е да се заиграеш със горивните таблици - там са истинските настройки
, като целта е при колкото можеш повече режими да оеднаквиш времената с бензиновите... тоест те няма да са еднакви де
, но трябва да търсиш бензиновите времена да остават непроменени при работата на газ (ако времената падат при прехвърляне на газ, то сместа е богата - бензиновия инжекцион сваля времената на дюзите, ако времената се качват - беднее... )
Примерно си хващаш някое аверче и излизате на магистралата - подгряваш колата, празен ход без никакви консуматори, празен ход на няколко консуматора, празен ход на пълна консумация и навит докрай волан (ако имаш хидравлика), после започвате с поддържане на - 2000 , 3000, 4000, 5000, 6000 оборота на 4-та или 5-та предавка, след това се започват ускорителните режими - парт и фул тротъл (частично натисната или напълно натисната газ) - от около 1500-2000 оборота в единия случай с газ до половина, в другия заваряваш педала до пода... гледаш за ускорения, пропадания на бензиновите времена (обикновено говори за много големи дюзи, които оливат мотора в преходните режими), насичания и Т.Н.
Успех!
П.П. Ако ти трябва последната версия на бъгавия им софт ми пиши на скайпа...
Идеята е да се заиграеш със горивните таблици - там са истинските настройки


Примерно си хващаш някое аверче и излизате на магистралата - подгряваш колата, празен ход без никакви консуматори, празен ход на няколко консуматора, празен ход на пълна консумация и навит докрай волан (ако имаш хидравлика), после започвате с поддържане на - 2000 , 3000, 4000, 5000, 6000 оборота на 4-та или 5-та предавка, след това се започват ускорителните режими - парт и фул тротъл (частично натисната или напълно натисната газ) - от около 1500-2000 оборота в единия случай с газ до половина, в другия заваряваш педала до пода... гледаш за ускорения, пропадания на бензиновите времена (обикновено говори за много големи дюзи, които оливат мотора в преходните режими), насичания и Т.Н.
Успех!
П.П. Ако ти трябва последната версия на бъгавия им софт ми пиши на скайпа...
не знам.......имам чувството, че дори и да искаха да ми направят мръсно, нямаше да мога да изсерат такова ла@но.....
изпарителя на грешното място, охл. система с въздух, кабелите от бутилката - освен,че ползвали такива за колони, вместо да ги приберат в колата, ги пуснали по пода от външната страна, капало, капало калай по стелките....
к'во да ти кажа. мъка, мъка......
изпарителя на грешното място, охл. система с въздух, кабелите от бутилката - освен,че ползвали такива за колони, вместо да ги приберат в колата, ги пуснали по пода от външната страна, капало, капало калай по стелките....
к'во да ти кажа. мъка, мъка......
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
~~
The_Machine написа:Я виж изравняването на налягането на предната страна на изпарителя къде е вързано? Трябва да е ПРЕДИ дросела...
Другото са настройки...
преди дросела налягането е минимално А в колектора засмукването е за атмосферен двигател около 0.5bar.Така не говори не подготвен не е хубаво. Добре че ти пишат и слушат хора които не разбират защото много се излгаж.По добре си малчи и не се .........Дано не работиш така както говориш
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ~~
vladi74 написа:The_Machine написа:Я виж изравняването на налягането на предната страна на изпарителя къде е вързано? Трябва да е ПРЕДИ дросела...
Другото са настройки...
преди дросела налягането е минимално А в колектора засмукването е за атмосферен двигател около 0.5bar.Така не говори не подготвен не е хубаво. Добре че ти пишат и слушат хора които не разбират защото много се излгаж.По добре си малчи и не се .........Дано не работиш така както говориш
Приятелю, аз съм проС гАзар, просто следвам инструкциите!!!

Последна промяна от The_Machine на Чет 18 дек 2008 19:55, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ОК, признавам грешката си... преди като бях ровил документациите на БСМ те нямаха пневматични схеми (и все още нямат) - изравняването на ниското е СЛЕД дросела, това изравняване, показано на Ловатската схема другите изпарители го нямат - предполагам първа редукционна камера е отворена към атмосферното налягане...
Довечера ще пусна схема на Бигаз, която изрових - там е нарисувано...
Довечера ще пусна схема на Бигаз, която изрових - там е нарисувано...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта