Високи обороти на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
emme
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 11 юли 2005 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Високи обороти на газ

Мнениеот emme » Пон 19 дек 2005 9:48


Здравейте,

Имам Пасат '93 - 1.8 / 90 к.с. преди 2-3 месеца си сложих газова уретба и вече съжалявам. Едно, че бензина падна и газта скочи, друго че на газ ми харчи около 14, а на бензин под 10. Регулирах я няколко пъти, но не помогна. И така излиза че само съм се набутал за тая газова. Това което ме притеснява е, че на празен ход когато съм на газ ми се дигат оборотите до 2000 и държи така. На бензин не го прави. Чух какви ли не неща като:

- инжекциона ми бил не знам си какъв
- стъпковия мотор прави проблеми
- нямам лабда емулатор
- дроселната клапа и т.н.

Не знам на какво да вярвам. Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно или има някаква представа каде може да е пшроблема ще му бъда много благодарен за мненеието.

мерси




Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Пон 19 дек 2005 10:15


опитай се да намалиш оборотите от регулатора (незнам дали точно така се казва)който е на изпаритела явно че в сервиза не са я настроили както трябва.По принцип на газ оборотите са малко по-ниски и нестабилни


Psy
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Psy » Сря 21 дек 2005 23:37


Съмнявам се ,че зимата бензина ти е под 10. Ако направиш калкулацията ще видиш, че пак си на далавера.
А относно оборотите.. това не е нормално.. отиди на реглаж и ги натисни майсторите до ти я настроят добре.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 22 дек 2005 0:19


Реглаж, реглаж и пак реглаж. Там трябва да ти е проблема.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 22 дек 2005 8:28


Колега малко е трудно да гадаеме.зависи и с какъв регулатор си .Междо другото регулаторите (изпарителите) имат един регулиращ ниските обороти клапан, но той позволява в много ниски граници да пипаш оборотите.С две думи не можеш да постигнеш 2000 оборота от неговото въртене.Ходи при тези дето са ти слагали газовата и има кажи да си ти оправят колата - и то по настоятелно.Най-добре при тях защото те са я слагали и знаят каде какво съ въртяли.При моя Ловато ел. има 3 дросела за въртене.Но още като я слагаха изрично има забраних да пипат центровки и др. такива.Казах има да я понагласят да тръгне и аз ще си я регулирам.Така и стана и съм си много доволен, въпреки че ако си я слагах аз щеше да е много по издържана.Така навързаха кабелите че си оставиха рачиаките и после аз след тях съм дооправял.
Успех


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 22 дек 2005 10:22


Колега, не съжалявай че си си сложил газова, защото:
1. След зимата идва лято, или по точно по топли времена
2. На дълъг път, след като ти загрее двигателя на работната температура, едва ли ще съжаляваш че имаш газова
3. Ако разхода ти е 14 на газ, явно говориш за градксо каране, то в такъв случай на бензин в студеното ,разхода ти е не по малко от 11 л., от тук нататък ти си калкулирай нещата.
Относно проблема ти с оборотите - виж си първо ъгъла на запалване, а после тръгни да търсиш други причини!


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Високи обороти на газ

Мнениеот VWGT » Сря 15 фев 2006 13:21


сори, че отварям тази тема, но имам същия проблем, като се покара малко и после се отпусне педала на газта, оборотите се задържат около 2000 в продължение на около минута и посе падат на нормалните нива. Казаха ми че можело да го прави заради стъпковото моторче, ама тя го прави почти всеки път ... та това с настройка оправя ли се или попринцип си е грижа ..

emme, ти в крайна сметка оправи ли се и как ?


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Сря 15 фев 2006 21:30


Всичко опиора до монтаж и скапани маистори.Няма ли гаранциа.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 15 фев 2006 22:00


Ама аз не мога да разбера какъв боб да хвърляме за да ви помогнем.Ами дайте марката на редуктор-изпарителя де!!! Реглажа е от лесен по-лесен.Стига да знаеш къде да пипаш. Ако всичко е наред по колата тя се стрми винаги да държи оборотите зададени от завода пройзводител. Аз като бях въртял ниските обороти на изпарителя така ги бях направил че като превключа от газ на бензин двигателя се растрисаше яко (падаха оборотите) и след 3-4 секунди се оправяха. После си ги направих така, че не можеш да усетиш кога се превключва.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Сря 15 фев 2006 23:13


вижте, не искам да обвниявам майсторите, защото уредбата още не е миналата първите си 500 км и не е карана за донастройване след поставянето, но започна да прави това с оборотите, за което те всъщност ми споменаха или по-точно казаха : възможно е да се появи ... защото газта бъзика стъпковото моторче, то това го има и на бензин, но е едва забележимо (става дума за по-бавното падане на оборотите от 2000-2500 на 900 при рязко отпускане на педала на газта)


иначе изпарителя е ловато, колата е АБС без ламбда емулатор и е монтирана в Княжево, поставиха я много кадърно и отговориха на всичките ми въпроси коректно, ще им я закарам до една седмица за донастройка, но тъй като ефекта за това което ме предупредиха малко ме изненада ( не очаквах оборотите да се задържат високи около минута) реших да питам във форума някой друг имал ли е такова "появяване" ако ДА, оправило ли се е, и как, защото ако е само при мен, нещата седят по друг начин... :wink:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 15 фев 2006 23:43


Аз съм със същия двигател и регулатор-изпарител.Не съм имал такива проблеми. Има един сив винт за ниските обороти и врътките на маркучите.Сивия пластмасов винт е за ниските обороти.Ако като превключиш от газ на бензин ти паднат оборотите значи имаш повече от нормалното отворен клапан за ниските обороти.Ако се вдига значи е прекалено затворен и развиваш.
Но не е нормално да ти задържа около минута на 2000 оборота.
Ходи да ти я регулират!!!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта