


Проблем с Реле изключващо инжекциона?
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Проблем с Реле изключващо инжекциона?
Колата ми няколко пъти не искаше да запали.След като извадя кабелните обувки от релето прекъсващо веригата на инжекциона и ги свържа проблема изчезна.Купих ново реле ,но отново, особенно при влажно време се налагаше да повтарям операцията за да запаля.Въпросът ми е, кой подава импулса на това реле?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Реле изключващо инжекциона?
Що не пробваш да пристегнеш кабелните обувки на релето? 

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Проблем с Реле изключващо инжекциона?
това реле се командва от ключето газ/бензин
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Реле изключващо инжекциона?
moimoimoi написа:това реле се командва от ключето газ/бензин


- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с Реле изключващо инжекциона?
Благодаря. Наистина поблема бил в ключа газ-бензин.
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Проблем с Реле изключващо инжекциона?
Това реле съм го свързал към газовия клапан и ползвам нормално затворен контакт за прекъсване на инжекциона. Така отпада управлението от ключа и при повреда на ключа, а дори и да липсва целия ключ колата си върви на бензин.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта