защо да слагам газ след като.........

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
investirai
Мнения: 32
Регистриран на: Пет 06 яну 2006 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

защо да слагам газ след като.........

Мнениеот investirai » Пет 06 яну 2006 22:45


защо да слагам газ след като колата ти става
1по опасна
2нямаш багажник
3обикноженно губи мощност
4 и т.н.
убедете ме понеже не мога да събера смелост да си го тура това гориво




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17147
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 06 яну 2006 22:54


Ха добре дошъл. Може ли да споделиш:
1. Каква е колата ти?
2. Защо мислиш, че става по-опасна като сложиш газ?


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 463
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 1995
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Пет 06 яну 2006 23:12


Уфф, ако знаеш как ме мързи да те убеждавам..., ти ще си губещия а не аз.
Сега сериозно:
по т.1 - не е по опасно, ако колата се запали първо гръмва бензиновия резервоар. Бензина гърми/парите му смесени с въздух/, а газта гори, т.е. ако скъсъш тръба от към бутилката и запалиш с запалка - ще се появи само пламък в края на тръбата.
по т.2 - аз съм с комби и ми е на мястото на резервната гума под багажника - така, че нямам ядове с мястото, а за твоя информация има и газови бутилки от 15 и 20 литра/като дълги тясни пури/, които ако искаш може да си ги сложиш така,че никакво място да не ти заемат.
по т.3 - ти 5%/съгласно литературата/ - загуба на мощност ли му викаш? аз лично когато отвъртя повече врътките за газта след изпарителя не усещам никаква разлика между газ и бензин, но тогава разхода ми е 12,5/10 - градско/извънградско. А по принцип го държа с литър по-малко, при това без осезаема разлика в мощността.
по т.4 - газта ако е чиста е по-добро гориво за двигателя от бензина по ред причини, а и октановото число и е >100, т.е по-малко детонации, по-плавно горене.
И не на последно място а на ПЪРВО - немотията, сметките ми в момента при сегашните цени показват, че спестявам средно по 4лева на 100км, което означава, че за 1 година~10 000км = 400 лева , т.е колкото струва газовата уредба. Аз мойта е изплатих за 3 месеца това лято когато разликата в цените беше фрапираща.

Уфф, то стана цял роман това писание, дано ти е от полза, айде със здраве!


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Viso » Сря 11 яну 2006 16:40


Преди 4 години сложих газова уредба. Отначало бях притеснен как ще върви колата, да не стане някоя беля и пр. После започнах да карам предимно на газ, поради което се задръсти бензиновия резервоар и пр. От 1,5 - 2 години карам само на газ. Колата върви без проблеми - стабилни обороти, температурата заковава на 90 градуса, мотора мърка.
При 20 000 км. на година и среден разход примерно 10/100, това са 2 000 литра гориво. При разлика в цената на газта и бензина 0,60 лв./л., това са 1 200 лв. на година. Просто на бензин не мога да си позволя да мина толкова километри.
Разбира се газта не е панацея, двигателя е измислен да работи на бензин, обаче в нашите условия това е решението.


Потребителски аватар
go666ko
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 12 яну 2006 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dragoman

Мнениеот go666ko » Чет 12 яну 2006 21:35


Според мен зависи много от километрите които навъртваш, при положение че изминаваш малко километри на година не си заслужава да слагаш газ. Само товариш излишно и джоба и колата.


Потребителски аватар
go666ko
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 12 яну 2006 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dragoman

Мнениеот go666ko » Чет 12 яну 2006 21:45


А относно работата на двигателя с газ, въпросите във форума сами дават отговор.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пет 13 яну 2006 11:46


Един километър да минеш пак си на далавера.Да си видял такси на бензин?Няма и да видиш.А и да не се забравя че е по екологично гориво.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пет 13 яну 2006 12:14


Maks написа:Един километър да минеш пак си на далавера.Да си видял такси на бензин?Няма и да видиш.А и да не се забравя че е по екологично гориво.
абсолютно съм съгласен -далавера си е и никой не може да го отрече -на 10000хил км си избил газовата,аз съм смятал че ако минеш повече от 50000хил км си избил и колата ако е до 5-6 хил лв :roll:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2421
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пет 13 яну 2006 14:31


Въпрос на личен избор и преценка. Зимата карам на газ само извън градско. И затова зимата ми е кофти. Ама на пролет е друга работата. Все пак ако имах малко повече пари не бих ги давал за газ за нищо на света. Бензина си е бензин. Това за избиването на парите от газоват въобще не съм се и замислял. Имал съм пари дал съм ги. Важното е че след това за определени периоди от време на портфейла ми му е по-леко.


Потребителски аватар
kolia76
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolia76 » Нед 15 яну 2006 23:41


Ами и аз си мислех да се правя на гъзар с Пасата ама като си сложих газовата я избих само с ходенето до първото море така че не му мисли ! :roll: :shock :shock :shock :D


Shadow_GL
Мнения: 113
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Shadow_GL » Вто 17 яну 2006 12:09


Според мен има смисъл от АГУто. Моето го сложих март месец миналата година и съм доволен. Досега предпазния клапан е "гърмял" само 3 пъти - слизаш нагласяш гумичката и си готов. Няма голяма разлика м/у газ и бензин освен можеби малко в ускорението, но при тая ценова разлика това е приемлива жертва. Спирам до тук, за да не повтарям мненията на колегите. Ще кажа само, че със смяна на въздушния филтър на 7-8 хил. км. и добра центровка си карам в центъра на София при 10л/100км. без АГУто нямаше да мога да си позволя да карам колата колкото сега.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Вто 17 яну 2006 19:49


Shadow_GL написа: ... си карам в центъра на София при 10л/100км. без АГУто нямаше да мога да си позволя да карам колата колкото сега.


Ама каква кола това - 10л/100км ГАЗ в центъра на София. Не ми казвай, че е колата от подписа - Пасат 2.0 ????


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1272
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Вто 21 фев 2006 17:01


Мдааа още един глас за газта. На 100 км, пестя средно по 6 лв. Хайде да посмятаме при 40000 хил. км. годишно = 2400 лв. - повече няма нищо да кажа. :D


Shadow_GL
Мнения: 113
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Shadow_GL » Сря 22 фев 2006 10:16


Cherepaha написа:
Shadow_GL написа: ... си карам в центъра на София при 10л/100км. без АГУто нямаше да мога да си позволя да карам колата колкото сега.


Ама каква кола това - 10л/100км ГАЗ в центъра на София. Не ми казвай, че е колата от подписа - Пасат 2.0 ????


Сори, но сега забелязах поста :oops:

Та за колата - да точно от подписа е. Една от причините да избягвам споделянето на този разход е, че всички се :shock :shock :shock Как го постигам? Значи газовата е LOVTEC с електронен изпарител, двуцефката, която регулира газовия поток след изпарителя е отворена почти до край. Настройката и монтажа на АГУто са правени в АРГУС (с изключение на един дребен проблем мога да кажа само добри думи за тях). Единственото "побългаряване, което направиха в сервиза, беше че откачиха тръбата за топъл въздух откъм генерацията(било по-добре да смуче студен въздух). Сменям консумативите както следва - въздушен филтър (обикновен за 12лв.) на около 7 000 км., масло REPSOL (не помня точно какво) - на 10 000км.
Относно карането - рядко попадам в големи задръствания (там си е литра на час) сутрин около 7:30, вечер пак там 19:30-20:00. Около 2000 - 2100 оборота сменям на следващата предавка, не се изсилвам пред червен светофар, но и не се влача пенсионерската, не гася двигателя при спускания. Колата се кара от понеделник до неделя без изключения.
Всичко това при изключен климатик, с гуми 185/70/14.

Относно засичането - от празна до празна бутилка - в един и същи ден, на една и съща колонка. От пълна до пълна бутилка пак по същия начин (поне 4 пъти при различни маршрути). Газ сипвам основно от ЕКОто на бул. България, понеже имам малка отстъпка, близо ми е и съм доволен както от газта, така и от бензина.

Не мога и не искам да си го обяснявам - приемам го за даденост. Нямам за цел да се хваля или правя на интересен, просто споделям, че е възможно. Ще кажа само, че на предната ми кола R21TSE 1.7карб. с газова BRC(ел. изпарител) при гореописаните условия и една торба пари по майстори и профилактики не можах да го докарам под 14л/100


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 804
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 22 фев 2006 13:26


Колега investirai, струва ми се че не си улучил форума!В смисъл че това е форум "автогазови уредби" и предполагам че 95 % от посетителите са с газови уредби, които няма какво друго да те посъветват, освен да си инсталираш газова уредба. Такъв съвет бих ти дал и аз, но и аз съм газифициран :idea: . Пусни си нова тема ако искаш в "Основен форум" ако желаеш да чуеш малко по различни мнения .



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта