


проблем с помпата
- rossko
- Мнения: 688
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 13:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
проблем с помпата
за една година смених 2 помпи значи газовата е вързана така че постоянно бенз. помпа да върти проблем ли е това или просто не съм случил на бенз. помпа?
- xaxo666
- Мнения: 333
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ШумеН
Re: проблем с помпата
rossko написа:за една година смених 2 помпи значи газовата е вързана така че постоянно бенз. помпа да върти проблем ли е това или просто не съм случил на бенз. помпа?
Ами така трябва да е поне 90% от газовите уредби са така бензина се върти в кръг трябва винаги да имаш поне 10 литра бензин в резервоара.Ако не се върти и се спира помпата за по дълго време пак не е добре аз сам с 2 помпи свърши ми бензина изгоря едната карах 1 година само на газ след което не ба4каше и другата (в резервоара)беше клеясала и не тръгна.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: проблем с помпата
След като ми изгоря бензиновата помпа, и за да я сменя трябваше да сваля 3 метанови бутилки си сложих едно реле което спира попмпата когато си на газ. Паля винаги на бензин и после си карам на газ, на ден паля поне 5-6 пъти което е достатъчно да поработи малко на бенз.
- rossko
- Мнения: 688
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 13:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: проблем с помпата
някаква схема къде се слага релето и каквотрябва да бъде можеш ли да дадеш?
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: проблем с помпата
Аз преди време направих така: към изгорял предпазител запоих два проводника и контакта на релето го свързах към изгорелия предпазител като в същото време поставих външно гнездо и външен предпазител. Бобината на релето съответно се свързва към клапана за газта или по-лесно към изхода за клапана който е на ключа 'ГАЗ-БЕНЗИН' . Вади се предпазителя на помпата и се поставя изгорелия на негово място а този който се вади се слага във външното гнездо което пък го залепих директно към релето. За релето се намира място някъде при другите предпазители. Аз използвах 25А реле, ползва се нормално затворения контакт.
Предимствата са че се правят малко интервенции по ел.системата и може да се възстанови бързо при желание или повреда. При отказ на ключа за превключване 'ГАЗ-БЕНЗИН' колата се установява в режим на бензин, т.е. работи бенз.помпа. По същия начин съм свързал и релето което прекъсва захранването на дюзата на моното, с тази разлика че се намира при двигателя. Там релето което съм ползвал е 8А. Дано да сте ме разбрали , при нужда ще надраскам и някаква схема.
Успех
Предимствата са че се правят малко интервенции по ел.системата и може да се възстанови бързо при желание или повреда. При отказ на ключа за превключване 'ГАЗ-БЕНЗИН' колата се установява в режим на бензин, т.е. работи бенз.помпа. По същия начин съм свързал и релето което прекъсва захранването на дюзата на моното, с тази разлика че се намира при двигателя. Там релето което съм ползвал е 8А. Дано да сте ме разбрали , при нужда ще надраскам и някаква схема.
Успех
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта