R@do написа:Това с 30 000 ме разби доста:)
?
Хах хахааа
От утре ще си сменям маслото заедно с ангренажа
Значи не знам колко си разбит и дали утре ще можеш да идеш на работа, но за съжаление истината е някъде там. И тъй като тук се предполага че се подвизават хора обичащи колите и марката ще си направя труда да ви светна за още нещо пък вие ако искате се чупете разпилявайте.
За разлика от смяната на маслата и другите консумативи въздушния филтър колкото повече остарява толкова по-добре работи. Друг е въпроса кога работи най-оптимално и кога "прекаленото му усърдие" започва да пречи на мотора. Във всеки случай на 3 или 5к е в силата си и образно казано би трябвало вече да е започнал да работи дабре.
Пък сега падай от смях ако искаш. Или пък поразсъждавай защо е така. Аз съм дотук.
