:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Въпрос за режими на копче!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Въпрос за режими на копче!

Мнениеот alex_zazy » Вто 24 мар 2009 18:34


Нека някой газаджия или разбирач ми обясни какво става с положенията на копчето ми. Значи на 1 погледнато отпред е газ на средно нз какво е и 2 е бензин. С обикновенна газова съм с ел. изпарител Ловато. На газ ми светят 1 зелен и 1 жълт диод, на бензин 1 червен.
Въпроса ми е следния: Прочетох една тема за спирането със двигател на газ и там казваха че можеш да щракнеш на 0 на скорост и да спускаш баира. Добре де ама аз като дам на средно положение свети жълтия диод и червения и усещам че по спира двигатела от на газ обаче като натисна педала си ускорява макар и по слабо :shock ! Пробвах да не е някакво остатъчно, но не ми се вярва 10 км извънградско да мина с изпарения при 90-100 скорост. Не набира куц кон става ама върви, пробвах спрях оставих на ПХ, работи форсирам (се едно е жигула с пригръмвания в гърнетата се форсира). Пробвах угасих, пробвам да запаля на това положение, не иска. Запалих на газ дадох на 0 и угасна. Запалих пак форсирах и около 2000-2200 оборота дадох на 0 и си остана да работи. Не мога да разбера какво става и имам ли сметка да пускам баир на такова положение?!?



п.п. Малко се поувлекох с обясненията!!!
2.п.п. Колата е Голф 2 1.8 ПБ Пълна инжекция Дигифант 2




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Въпрос за режими на копче!

Мнениеот Winner25 » Вто 24 мар 2009 19:30


Аз мисля че има два варианта - единия е да работи винаги на бензин, освен при положение "газ", а другия е на бензин да работи само при положение "бензин", като мисля че първия е по-добрия избор. Това че при положение "0" веднъж работи веднъж не предполагам че по принцип не трябва да е така. Не знам на инжекцията как се спира, но предполагам че се прекъсват дюзите. Ако е така и се прави с повече от едно реле може проблема да е от тях и да работи някоя дюза.

Като се спускаш на скорост ако оборотите са над 2000 може спокойно да се спускаш на бензин без дс хсрчиш изобщо гориво :да:


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Въпрос за режими на копче!

Мнениеот alex_zazy » Вто 24 мар 2009 20:03


С едно реле се прекъсва + към дюзите. Ама не знам защо не мога да запаля, а като презвърля няма прблеми само като, че клъца нещо не е както трябва ама не знам на какво гориво работи. Аз имам една теория че изключвам изпарителя по някакъв начин, обаче клапана остава отворен и газта сама си минава по малко и вакума я засмуква и работи по тоя начин. Теорията произлиза от това че като върна контакта и дам на газ се чува клапана и пали а като дам на 0 не се чува и не иска да запали. Като в движение дам на 0 не се чува да затваря клапана!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта