Та въпроса ми е точен и конкретен имам 2 голф2 единия е с газова уредба, другия без. Бензиновия пали от четвърт оборот , а този с газовата от 2 нагоре. И двата са карбуратор 2е3 е газовия, 2е2 е бензовия.
Става въпрос за палене на газ не на бензин и после превключване.
Всичко по запалването е 6.
Има ли някой с газова уредба на карбуратор и да пали от раз?
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Има ли някой с газова уредба на карбуратор и да пали от раз?
Последна промяна от L&R на Чет 29 мар 2007 8:37, променено общо 1 път.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Има ли някой с газова уредба на карбуратор и да пали от
L&R написа:Та въпроса ми е точен и конкретен имам 2 голф2 единия е с газова уредба, другия без. Бензиновия пали от четвърт оборот , а този с газовата от 2 нагоре. И двата са карбуратор 2е3 е газовия, 2е2 е бензовия.
Става въпрос за палене на газ не на бензин и после превключване.
Всичко по запалването е 6.
Според мене паленето на газ сутрин си е неуважение към колата ...
- Nick_axe
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Има ли някой с газова уредба на карбуратор и да пали от
L&R написа:Та въпроса ми е точен и конкретен имам 2 голф2 единия е с газова уредба, другия без. Бензиновия пали от четвърт оборот , а този с газовата от 2 нагоре. И двата са карбуратор 2е3 е газовия, 2е2 е бензовия.
Става въпрос за палене на газ не на бензин и после превключване.
Всичко по запалването е 6.
При мойто голфе е същата картинка вече 2 години

Приемам го за нормално

- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Правилното е -палене на бензин,работи ,колкото ти си решиш(все пак трябва да затопли малко антифриза),минаваш на нулево положение,докато ти изгори бензина,след което обръщаш на газ.
Преди да я загасиш за по-дълго от 10-20 минути,обръщаш на бензин,и я гасиш,без да има нужда да изчакваш на нулево положение.
Така и в карбуратора ти остава бензин(ако не е 100°С
),и по-лесно палиш сутринта.
Преди да я загасиш за по-дълго от 10-20 минути,обръщаш на бензин,и я гасиш,без да има нужда да изчакваш на нулево положение.
Така и в карбуратора ти остава бензин(ако не е 100°С

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
zmej написа:Има ли някой с газова уредба на карбуратор и да пали от раз?
Вече пета година паля само на газ - без оглед лято или зима

Колата ми пали от четвърт оборот, обаче пък ако нещо се заплесна и изпусна първото палене - после пада въртене...

Също така, ако е била студена и е работила само 2-3 минути и изгасне - пак пада въртене...
Уредбата ми е Lovato - вакумен изпарител!
Доста време бях с карб 2ЕЕ, в момента съм с 2е2

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Li4o написа:zmej написа:Има ли някой с газова уредба на карбуратор и да пали от раз?
Вече пета година паля само на газ - без оглед лято или зима
Колата ми пали от четвърт оборот, обаче пък ако нещо се заплесна и изпусна първото палене - после пада въртене...![]()
Също така, ако е била студена и е работила само 2-3 минути и изгасне - пак пада въртене...
Уредбата ми е Lovato - вакумен изпарител!
Доста време бях с карб 2ЕЕ, в момента съм с 2е2
така бях аз със старата 2-ка 1.6

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта