

Проблем с преминаването от газ на бензин при B4
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Проблем с преминаването от газ на бензин при B4
Здравейте. От скоро имам нов проблем с колицата. От извесно време забелязвам следното нещо: карам на газ и в момента когато ми свърши газта и превключа на бензин колата угасва. При опит да запаля за секунда-две мотора пали но веднага след това гасне. Така на скоро бях на път и газта свърши и както обикновено преключвам на безнзин и в този момента колата угасна. Няколкото опита след това да запаля на безнзин бяха неуспешни /както и тези на газ, защото беше свършила
/. А бензин имаше в колата и започнах да мисля къде аджеба ще да е проблема и след извесно мислене реших да разкача кабела на акумулатора за няколко минути и после нов ипит за палене и вече всичко беше ок - колата запали и продължих. След този случай всеки път като ми свърши газта и при минаване на бензин колата след няколко придърпвания гасне. Оправя се с махане на плюса от акумулатора и явно рестарт на компа. Обаче преди да започне да ми прави тези магарии си работеше съвсем нормално при преминаването от едното към другото. Ще помоля за помощ на какво може да се дължи този проблеми и как да го реша. Аз имам някакво извесно съмнение дали проблема не идва от изгоряла ламбда сонда но знам ли... Само да вметна, че в случаите когато превключа от бензин на газ няма никакви сривове в системата.

-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 28 яну 2008 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с преминаването от ГАЗ-БЕНЗИН при B4
Колега имаш ли междинка между газ и бензин ако имаш, преди да превкл на бенз. караш малко на междинка за да изгори горивото което е останало и тогава превкл.Успех дано е от това проблема!
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с преминаването от ГАЗ-БЕНЗИН при B4
Имам междинка да, но до сега никога не съм превключвал на нея, а директно газ-бензин. А като казваш да изгори горивото какво гориво имаш предвид?
- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Re: Проблем с преминаването от ГАЗ-БЕНЗИН при B4
Когато се смесят бензин и газ се получават детонации и в повечето случаи двигателя гасне. Но при теб най-вероятно клапана на бензина ти прави мизерии. Включи на контакт без да палиш двигателя, включи от междинна степен на бензин. Трябва да чуеш как бензиновия клапан издава еднократен отчетлив звук "ЦЪК", т.е. релето в клапана отваря винтила. Освен това провери дали не са оксидирали електрическите клемите на клапана. Всичко това може да се дължи на лош контакт. Ако и това не помогне, провери ключа за газ/бензин дали работи добре. Това може да стане с пробна лампа закачена на двете кабелчета които захранват клапана на бензина, при позиция бензин лампата трябва да светне. Ако ключето работи, значи клапана е за смяна.
На предишната ми кола проблема беше от ключа, който превключва газ/бензин. Там са едни контакти, които с времето нагарят и тъй като е капсулован, се сменя с нов. Успех!
На предишната ми кола проблема беше от ключа, който превключва газ/бензин. Там са едни контакти, които с времето нагарят и тъй като е капсулован, се сменя с нов. Успех!
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с преминаването от ГАЗ-БЕНЗИН при B4
STEFFO ще проверя нещата, които си написал, но не разбирам защо като разкача кабела на акумулатора и после го вържа обратно проблема изчезва до следващото превключване от газ на бензин?
- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Re: Проблем с преминаването от ГАЗ-БЕНЗИН при B4
Когато махнеш клемата на акумулатора и после я включиш отново, пусковия ток е в пъти по-голям от номиналния (за части от секундата) и ако имаш лош контакт, той компенсира допълнителното съпротивление и клапана се отваря. Това явление се наблюдава при всяка електрическа верига, при която се пуска напрежение и има някакъв електрически товар - в случая бобинката на електромагнитния клапан на бензина.
П.П. Лошия контакт се дължи на зацапани или нагорели контактни връзки, което повишава съпротивлението във веригата. От това, тока става по-малък и недостатъчен да захрани бобинката в клапана, благодарение на която се отваря винтила за бензина. На кратко казано Закон на Ом I=U/R
Надявам се да съм ти обяснил добре нещата и да си ги разбрал. Ако не си сигурен, помоли някой електротехник да ти помогне.
П.П. Лошия контакт се дължи на зацапани или нагорели контактни връзки, което повишава съпротивлението във веригата. От това, тока става по-малък и недостатъчен да захрани бобинката в клапана, благодарение на която се отваря винтила за бензина. На кратко казано Закон на Ом I=U/R

Надявам се да съм ти обяснил добре нещата и да си ги разбрал. Ако не си сигурен, помоли някой електротехник да ти помогне.
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с преминаването от ГАЗ-БЕНЗИН при B4
OK. Мерси за помоща. В общи линии поразбрах за какво иде реч. В края на работния ден се захващам с локализирането на проблема.
- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Re: Проблем с преминаването от ГАЗ-БЕНЗИН при B4
Радвам се и успех! Пиши после какво е станало.
- неодачник
- Мнения: 227
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Проблем с преминаването от ГАЗ-БЕНЗИН при B4
аз искам да питам ,втози случай, ако е на междиннаа и свърши газта автоматично ли ще превключи на бензин или ще изгасне и аз трябва ръчно да превключа на бензинSTEFFO написа:Когато махнеш клемата на акумулатора и после я включиш отново, пусковия ток е в пъти по-голям от номиналния (за части от секундата) и ако имаш лош контакт, той компенсира допълнителното съпротивление и клапана се отваря. Това явление се наблюдава при всяка електрическа верига, при която се пуска напрежение и има някакъв електрически товар - в случая бобинката на електромагнитния клапан на бензина.
П.П. Лошия контакт се дължи на зацапани или нагорели контактни връзки, което повишава съпротивлението във веригата. От това, тока става по-малък и недостатъчен да захрани бобинката в клапана, благодарение на която се отваря винтила за бензина. На кратко казано Закон на Ом I=U/R![]()
Надявам се да съм ти обяснил добре нещата и да си ги разбрал. Ако не си сигурен, помоли някой електротехник да ти помогне.
- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Re: Проблем с преминаването от ГАЗ-БЕНЗИН при B4
Ръчно се превклюва на бензин.
- vinovniq
- Мнения: 94
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Люлин-5
Re: Проблем с преминаването от ГАЗ-БЕНЗИН при B4
Здравейте момчета извинявайте 4е се бъркам ама виждам че не разбирате май много,така като гледам тази кола е б4 а не някоя от поредицата б2,б3 който са с карбуратори за да се чака изгарянето на бензина в карбуратора.Трупа му грешка в компютъра и затова се ебава с паленето затова иска рестарт от акумулатора.Поне така аз мисля.На моята кола е направено така че като си на газ компютъра е изключен за да не набива грешки в системата и като вклю4а на бензин вси4ко си е ОК.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с преминаването от газ на бензин при B4
Бензинов клапан при тези коли НЯМА, бензина се спира чрез прекратяване на подаването на електрически импулси към дюзата/ите 
А компа се ошашква предполагам от МНОГО сбъркана смес на газта, една настройка от добър майстор, може и да не е на газанализатор ще свърши работа

А компа се ошашква предполагам от МНОГО сбъркана смес на газта, една настройка от добър майстор, може и да не е на газанализатор ще свърши работа

- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Re: Проблем с преминаването от газ на бензин при B4
Това което съм писал се отнася за обикновенни газови уредби. При газовия инжекцион е съвсем друго.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с преминаването от газ на бензин при B4
Steffo - и аз говоря за обикновена уредба, монтирана на нещо, различно от карбуратор!
Re: Проблем с преминаването от газ на бензин при B4
здравейте колеги, аз също имах проблем само че с преминаването от бензин на газ ама го правеше когато си поиска, в последствие забелязах че като превключвам индикаторчето за газта не светва всеки път и трябва няколко пъти да го прещтракам за да захапе, като смених ключа за превключване всичко се оправи.
А иначе колегата преди мен е прав, за обикновенната газова. В момента в който превключиш на газ емулатора спира дюзите и почва да лъже компа че колата работи на бензин.
Съвета ми към колегата който пусна темата е да отиде при някой газаджия да му провери емулатора дали не е заминал.
А иначе колегата преди мен е прав, за обикновенната газова. В момента в който превключиш на газ емулатора спира дюзите и почва да лъже компа че колата работи на бензин.
Съвета ми към колегата който пусна темата е да отиде при някой газаджия да му провери емулатора дали не е заминал.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта