След угасване - трудно палене!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

След угасване - трудно палене!

Мнениеот doktora » Сря 15 фев 2006 15:18


Здравейте колеги!Искам да се допитам до вас за следното: случвало ли ви е се, след като угасите двигателя нормално от ключа и сте били през това време на газ, след това трудно да запалите, било то на бензин или газ?Под трудно запалване имам в предвид по продължително въртене на стартера.
Ето аз ще дам няколко примера:
1. Случвало ми се е, след като съм бил на газ и угася колата, след 1 или след 10-15 минути само до като завъртя ключа и дето се вика от половин оборот пали.
2. Но ми се е случвало, да го угася по същия начин двигателя и пак след същото време, при опит да я запаля, пада продължително въртене на стартера

Каква е причината според вас и как може да го избягвам?




Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8856
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 15 фев 2006 15:32


като неще да запали, пробвай да я палиш без газ


Потребителски аватар
duini
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 12:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот duini » Сря 15 фев 2006 15:55


И при мен е същото. Не знам на какво се дължи.
ПП. Ти като смени бензиновата помпа на бензин как е колата?


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 15 фев 2006 15:55


Какво значи без газ - да не натискам педала на газта до като паля ли?Ако е това - аз никога не натискам педала на газта когато паля. Тя пали, само че в единия добрия случай пали за част от секундата,а в лошия - 5-6 сек. А 5-6 секунди си е бая въртене и голям зор за акумулатора.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8856
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 15 фев 2006 16:01


е айде, 5-6 сек. щом ти е проблема, чак пък голям зор за акуту???


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 15 фев 2006 16:02


duini написа:И при мен е същото. Не знам на какво се дължи.
ПП. Ти като смени бензиновата помпа на бензин как е колата?


Значи не е само при мен. Имам чувството, като че ли колата остава задавена, защото е факт че след това нито на газ, нито на бензин пали толкова бързо, т.е. въртенето е едно и също.

ПП. За помпата - днес я получих и днес ще я слагам, защото се оказа че първата която ми пратиха е за Пасат модел 96г.Ще пиша след това за първите си впечатления. Но определено и чак сега го забелязвам, че друго си е когато пална на бензинец и след това мина на газ, от колкото директен старт на газ в това студено време.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Сря 15 фев 2006 16:15


Случвало ми се е, но само на газ. На бензин пали като пушка.
Може би при тебе се дави прекалено много от газ и затова и на бензин не може да пали.
Прав си че е дразнещо.
Принципно моето обяснение е следното - понеже ми е много дълъг мъркуча от изпарителя до колекторите, като угася на газ има доста газ останала в този мъркуч. И дори като изключа от контакт, тази газ трябва да отиде някъде и тя отива в колекторите и пълни цилиндрите, дави колата.
Предполагам няма какво да се направи ( освен да променям положението на изпарителя) , открих просто че не е нужно да въртя 5 сек да запали ( през което време очевидно се дави колата ), а просто завъртам за 1 сек и ( то се усеща ) въпреки че не е напълно запалила, отпускам стартера и оборотите падат , аха да загасне, компа си ги вдига и така паля с 1 секунда въртене.
Дано съм бил полезен , ама може би твоита причина не е като мойта.. :)


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 15 фев 2006 16:28


Струва ми се че хем има логика в това което казваш за дължината на маркучите, но хем няма, защото ако е от това, би трябвало след всяко загасване да е трудно паленето, т. като така или иначе газ винаги остава в маркучите.
В повечето пъти когато се задави , паленето е почти така както го обясняваш - не се усеща да е запалила, но като отпусна ключа и мотора едвам едвам е запалил и малко по малко се засилва.С тази разлика че ако въртенето е само 1 сек, никога не запалва, но ако е малко по продължително и понякога захапва.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Сря 15 фев 2006 16:39


Няма логика :) верно е , щото пропуснах 3 подробности

1. ако запаля веднага след като съм изгасил - пали от 1/4 оборот - тогава причината си мисля че е , че газта още не е плъзнала по цилиндрите, а си стой в мъркучето...
2. ако запаля от 1-10 мин след като съм изгасил - се дави - тук е мястото за обяснението ми по горе.
3. ако оставя колата повече от 10 мин и след това запаля - пали от 1/4 оборот - тогава си мисля че газта си е намерила своя път , напълнила е цилиндрите, но имала време да се "разнесе" и да не дави двигателя

При тебе най вероятно не е така - може би ти се дави от много богата смес на празен ход ? предполагам само. Ако харчи повече от 13-14 градско може да завиеш винта на празен ход ( отбележи предварително къде е сега , да върнеш ако няма ефект ) и да видиш как е... Поразцъкай...


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 15 фев 2006 19:30


Гумичките в изпарителя след време се втвърдяват и
след гасенето на двигателя изпускат газта .Двигателя
се дави и пали трудно.Сигурен признак е ако след
изключване на двигателя мирище на газ.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 15 фев 2006 22:07


Колегите са напипали вярната посока. Проблема е само когато двигателя не е загрял добре. Когато е загрял двигателя и редуктора е доста топал и остатъчната газ в редуктора бързо отлита и не задавя двигателя. Когато обаче е студен газта се изпарява бавно и тъй-като пропан бутана е по тежък от въздуха пълни всичко и не може да запали.
Сега ще възникне въпроса как дави на газ??? :) Отговора е следния.
За да има нормално горене е необходимо около 10% газ и 90%въздух. Когато газтта е повече не може да се възпламени! :)

п.п. за да си палите без проблем при все още студен двигател първо превключвате на бензин и после гасите !!!


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 16 фев 2006 11:53


Red_Jetta написа:първо "проветри" цилиндрите:
изключи (от копчето) двете горива,

Колега, нямам възможност да изключвам и двете горива едновременно - с ключе за автоматично превключване съм. Или поне аз не знам как мога да изключа и двата вида гориво :roll: ?!


Потребителски аватар
Dodi_Dogg
Мнения: 420
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dodi_Dogg » Чет 16 фев 2006 12:10


И аз имам същия проблем. Явно колата се задавя по лесно като е толкова студен двигателя. Даже като успея да запаля и мина на газ и от високи към ниски обороти пада толко 4е по4ти да изгасне. Явно страда от недостиг на гориво в камерата.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Чет 16 фев 2006 12:41


"ДАВИ" При ниската температура количеството е по -голямо.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта