Проблем с карането на газ! - РЕШЕН

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Проблем с карането на газ! - РЕШЕН

Мнениеот dinko_bonev » Чет 16 фев 2006 12:47


Не съм сигурен дали е за тук или за раздела газови, но:
Когато карам на газ и колата е все още не е загряла нормално всичко е ОК! Държи си 1000 оборота стабирни! Когато стигне 70 градуса и нагоре до 90 започва едно вариране на оборотите от 750 до 850-900 и доста често гасне, да не казвам винаги! Случва се и да ги държи стабилни 800 и пак да изгасне! На бензин всичко е ОК - стабилни обороти, няма гаснене, абе без проблеми!

Такааа: Колата е Golf 3 1.4mi ABD. Газовата е Landi Renzo на 5 месеца! Въздушен филтър на не повече от 1000 км. Нов термостат. Нов датчик за температурата. Нов датчик на хол. Нова бубина кумутатор. Откачал съм компа (т.е. акумулатора) за изчистване на евентуални натрупани грешки - няма промяна!

Та въпроса ми е ако взема да вдигна леко оборотите на газ дали ще се оттърва от това гаснене?! И какви са нормалните обороти при работа на газ при нормално загрял мотор при тая кола?




Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Чет 16 фев 2006 17:10


Пролема е решен! Оказа се, че още при монтажа един кабел не бил свързан! :twisted:

Понякога и викането помага!


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 16 фев 2006 18:51


Кой кабел колега, защото кабели много?Не е честно да си решиш проблема и с половин уста да споделиш решението :!:


Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Чет 16 фев 2006 19:43


doktora написа:Кой кабел колега, защото кабели много?Не е честно да си решиш проблема и с половин уста да споделиш решението :!:



Ами не зная точно, но ще се опитам да опиша! Значи беше един кабел, който бяха навъртели около кабела, който е от бубината до дистрибуторната капачка! Просто ей така си стоеше навит. Та значи на него сложиха една кабелна обувка и го свързаха, ама къде точно - не мога да кажа! А и не съм ги питал, щото бях доста ядосан и не ми се разправяше повече! Но щеъ огледам и ще опиша по-позробно!


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Сря 22 мар 2006 16:23


Хммм Доста интересна работа. Ако не е бил свързан този кабел как тогава е работела на газ? :roll: Той принципно е защитен, играе ролята на индуктор и като тече ток през кабела на бубината всичките там клапани за газта са отворени. Като няма ток по този кабел би трябвало да спира газта. :?: :twisted: :P



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта