Положение на изпарител надлъжно или напречно на движението?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Положение на изпарител надлъжно или напречно на движението?

Мнениеот wili98 » Съб 25 фев 2006 17:07


Значи...
забелязвам, че на повечето коли им монтират изпарителите по калниците, надлъжно на движението.. .това води със себе си някои проблеми:
1. По-дълги маркучи от огл. система т.е. повече охл. течност
2. ПО-голям път на газта до всмукателните колектори..
3. Цялата кола става в маркучи.

Дали е възможно изпаритела да се сложи зад двигателя, така че хем малко да са маркучите от охл. система, хем по-къси маркучи за газ..?

Пречи ли му на работата ако е разположен напреки на движението?

Става въпрос за електрически изпарител.. на моно инжекция?




Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Съб 25 фев 2006 19:20


Принципно казват, че не е добре да се монтира изпарител напречно на движението, защото се влияе от рязко спиране и тръгване, т.е. като спираш рязко, мембраната се увлича от инерцията и дава повече/по-малко газ и колата гасне. Тва на теория.
От друга страна погледнато, ако е надлъжно, би трябвало да се влияе от резки завои... може би се приема че резките завои са значително по-рядко явление... :hmmmm
На ладата беше напречно , и гаснеше когато я пусна по инерция с голяма скорост.
На пасата е, както казваш, надлъжно , не ми се е случвало да гасне, пък и не е добре ... :( да гасне щото хидравликата спира...


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 25 фев 2006 23:05


Зад мотора по-трудно се монтира :roll:


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1194
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Нед 26 фев 2006 2:43


momcho написа:Принципно казват, че не е добре да се монтира изпарител напречно на движението, защото се влияе от рязко спиране и тръгване, т.е. като спираш рязко, мембраната се увлича от инерцията и дава повече/по-малко газ и колата гасне. Тва на теория.

Не е само на теория моя е така и гасне като рязко спря и много ме дразни, ще видя къде и дали мога да го преместя, той и без това е на едно такова хубаво място баш зад мотора и много трудно се бурка там...абе ако го набарам тоя дет го е слагал


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 27 фев 2006 15:50


Надлъжноооо, надлъжно и пак надлъжно...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 27 фев 2006 18:42


zmej написа:Надлъжноооо, надлъжно и пак надлъжно...

ЗАЩОООО>?
За гасненето съм склонен да го повярвам на вакуумните..
ама на електрическите.. няма логика :)


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 27 фев 2006 19:09


Това с гасненете...бе с колко рязко трябва да спреш че да ти се разклимбуца мембраната че чак да загасне двигателя?Можеби като спреш в бетонна стена,но тогава вече няма да има значение...Вили слагай го отпред,какво толкова ще ровичкаш,ако искаш виж как е при мен и прецени.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 27 фев 2006 19:11


Тука за напречно или надлъжно.. аз искам да го слагам зад мотора :)


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 27 фев 2006 19:14


wili98 написа:Тука за напречно или надлъжно.. аз искам да го слагам зад мотора :)
При NII е в чистачките...каде искаш там го слагаш,все пак който плаща поръчва музиката 8)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 27 фев 2006 19:23


Е то така за музиката.. ама да не се хвърля после в музикални изпълнения заради гъзарлък..


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 27 фев 2006 19:40


wili98 написа:Е то така за музиката.. ама да не се хвърля после в музикални изпълнения заради гъзарлък..
Погледни зад двигателя,според мен по тясно място в колата няма...ако се наложи някакъв ремонт там...


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1025
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 28 фев 2006 9:03


zmej написа:Надлъжноооо, надлъжно и пак надлъжно...


Това е отговора на въпроса как, а защо - питай Павката от Княжево :wink:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3021
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 28 фев 2006 9:10


За надлъжно вече са ти отговорили! А иначе на предишната ми кола ги накарах да го монтират зад двигателя, и после трудно намерих майстор, който да се навие да сменява мембраните.... :lol: Гърч е голям.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Вто 28 фев 2006 12:50


wili98 написа:За гасненето съм склонен да го повярвам на вакуумните..
ама на електрическите.. няма логика :)


Ми то няма значение дали изпарителя е електрически или вакуумен - електрически или вакуумен ти е клапана за on/off на газта - това е разликата... Просто мембраните се влияят от инерционните сили в колата и затова гасне (ако не гасне, поне намалява обороти), когато е монтиран напречно...


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Вто 28 фев 2006 13:54


Вили, не знам, ама при мен е монтиран отпред до акумулатора - както си му е редът и в обичайната посока. Проблеми с газовата не съм имал. И разходът е приличен, и вървенето е повече от добро. Зарежи тия технологични "новости" и го "забий" нормално. :D



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта