Колеги проблема е следния. Когато се мъча да запаля на газ и колата е студена поне 3 часа не е палена, запалването на мотора е трудно. Врътвам 1 път , не пали , 2-ри пак , на 3-ти я вече 100% си пали. Ако завъртя стартера и изчакам 5-6 сек. колата си пали нормално . Просто ме е страх да не разваля стартера с толкова въртене. На бензин колата понякога прави същите симптоми (но по-рядко). Бях е водил на компютърна диагностика и ми казаха , че е от запушена дюза . Слагах каквото ми казаха на liqie moli присадка , но ефекта е нулев. Друго което съм забелязал е , че като карам на бензин и се чува леко тракане от към двигателя ( може би аванс ). Писна ми да ходя по майстори издадох 2-3 по 50 лв за диагностика и нищо. За това съм решил по метода проба грешка да открия сам какво и има .Иначе запали ли колата веднъж проблеми няма с обороти и вървежа . Когато колата е запалила , гася е и пробвам отново и пали веднага . Всякаш нещо я запушва при първоначалното палене. Смених стъпковото моторче , датчика за температурата и няма резултат.
Колата е голф 3 1,4 абд 1992



Проблем с палене на газ
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с палене на газ
Ако искаш да не товариш стартера, като е студена, дай 2-3 пъти контакт без да въртиш и тогава пробвай да запали. Ако се оправи значи от настройките на изпарителя може да се направи да пали от първия път.
Ако на бензин се чува аванса, а на газ не, най вероятно предварението е повече. Така на газ върви по добре, но е възможно да пали малко по трудно.
Ако на бензин се чува аванса, а на газ не, най вероятно предварението е повече. Така на газ върви по добре, но е възможно да пали малко по трудно.
Последна промяна от Winner25 на Пет 28 авг 2009 13:55, променено общо 1 път.
Re: Проблем с палене на газ
и аз се замислям , че може да е от предварението . Но не искам да ръчкам с центровката без нужните инструменти. Препоръчаха ми един майстор ще го посятя скоро. Някой може ли да ми препоръча и някъде другаде свестен майстор във Варна от който е останал доволен? Няма ли някой майстор от форума Варненец 

-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Проблем с палене на газ
Аз постигам много добър ефект с това червеното копче на ключа, мисля че е за принудително вкарване на газ. В момента в който почна да въртя натискам веднага червеното копче за около половин секунда и пали като кибрит на газ. Иначе е якото въртене дори при температури от около 15-20 градуса - явно си иска пълнене с копчето 

-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с палене на газ
Имам проблем. На газ не пали, когато е студена. Когато загрее няма проблем. На газ пали от вторият третият път. На бензин от първият път пали. Колата е б3 1.8ми, 90 коня. Свещи не са сменяни от година и няколко месеца (40хил км
най-малко ).

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с палене на газ
Ами започни със свещите - ако ли нямаш пари да ги смениш (надали са повече от 30-тина лв комплекта де... ), то поне ги почисти и им докарай работна хлабина.
Прегледай капачката и палеца.
След това си поиграй с настройката на газовата уредба - има доста изписано във форума по въпроса.
Прегледай капачката и палеца.
След това си поиграй с настройката на газовата уредба - има доста изписано във форума по въпроса.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с палене на газ
Парите все не достигат. Но ще ги прежаля. Мерси за съветите. Не ме мързи но ми трябваше начален старт (идеи кое първо да се прегледа)... 
Съжалявам не съм писал за резултата.
Тампона под моното беше се скъсал. Смених го и сега е наред. Наложи се да го подменя направо пред авточастите, понеже там повече не запали

Съжалявам не съм писал за резултата.
Тампона под моното беше се скъсал. Смених го и сега е наред. Наложи се да го подменя направо пред авточастите, понеже там повече не запали

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта