:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Палене на газ през зимата?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Палене на газ през зимата?

Мнениеот sa6o46 » Пет 25 яну 2008 19:31


Колеги кажете някой трик за палене на газ сутрин зимно време, освен да се пали на бензин.

Примерно ако се лисне малко бензинчец в карбуратора или нещо такова?

предварително благодаря за компетентните мнения :wink:

*извинявам се ако е пускана такава тема




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 25 яну 2008 19:41


По-добре не лисвай бензин в карбуратора , щот така или иначе при паленето на газ проблема е с преобогатената смес заради недоизпарена газ от изпарителя...


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Пет 25 яну 2008 20:35


тогава защо не пали когато е студено?


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Пет 25 яну 2008 20:42


В големите студове палиш на бензин,работи докато изчистиш джамовете и прехвърляш на газ.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 25 яну 2008 20:49


Стига с това "палиш на бензин и после обръщаш на газ".
Ладата с която ходя на лов, няма капка бензин в резервоара. Паля си на газ (като преди това съм дръпнал докрай смукача, и след като запали, веднага го връщам) и нямам никакви проблеми. Щом има интифриз няма опасност за напукване на мембраните.
На колегата колата е 82-ра година, което означава, че има смукач. Трябва малко експерементиране, за да разбере как пали колата.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 25 яну 2008 20:54


ежедневие няма проблеми :lol:


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Пет 25 яну 2008 21:29


а какъв е проблема при паленето на газ в студено време? замръзва газта ли какво?


kikir
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Палене на Газ през ЗИМАТА?

Мнениеот kikir » Пет 25 яну 2008 22:53


[quote="sa6o46"]Колеги кажете някой трик за палене на газ сутрин зимно време, освен да се пали на бензин.

Примерно ако се лисне малко бензинчец в карбуратора или нещо такова?

предварително благодаря за компетентните мнения :wink:

*извинявам се ако е пускана такава тема[/quote
Наливаш 2литра вряла вода в/у испарителя палиш броиш до40 и тръгваш


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 25 яну 2008 22:54


sa6o46 написа:а какъв е проблема при паленето на газ в студено време? замръзва газта ли какво?

По-скоро замръзва изпарителя... газта в бутилката ти е течна, но при сваляне на налягането й (при което и газта преминава от течна в газообразна фаза) до атмосферно се поглъща много топлина и всичко , през което е минала газта замръзва - затова се използва и охладителната система на колата - за подгряване при процеса на изпаряване/намаляване на налягането. Да де, но докато още не е позагряла колата антифриза е достатъчно студен, за да не може да смогне да поддържа температурата в изпарителя достатъчна за не-замръзване при гореописания процес :)


Потребителски аватар
nikolov ilko
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 03 авг 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikolov ilko » Съб 26 яну 2008 13:05


Москвича който карах съм го палил на газ при -17 градуса без проблем - АГУ "Ловато" с копче за ръчно подаване на газ . Първо пускаш малко газ в изпарителя с копчето - за около 2-3 секунди. След това заливаш изпарителя с около литър и половина топла вода, и докато не е замръзнал палиш колата. През първите 20-30 секунди внимаваш да не изгасне, като лекичко подаваш газ. Започне ли да работи устойчиво тръгваш. Недостатък е, че като тръгнеш водата с която си залял изпарителя започва да се изпарява и понякога докато загрее двигателя прекъсва. Успех!


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Съб 26 яну 2008 14:41


Няма цака за палене на газ зимата!!!! :( Аз просто си паля и това е!!Знам че трябва да се пали на бензин и да се минава на газ,но щом не съм имал проблеми значи не е фатално!!!


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Съб 26 яну 2008 15:00


еми мойта оня ден сутринта (-6) неиска да запали, поливах изпаритела с топла вода и натисках копченцето и накрая си хванах тролея :oops:


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 26 яну 2008 19:43


Гледах преди време снимки на изпарител и в него набучени подгревателни свещи - това е добро като идея ама си иска играчка , май с една ботилка гореща вода ако се полее ще е по лесно


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Съб 26 яну 2008 19:54


една "цака" е ако имаш копче за превключване с три положения да включиш на неутрално положение малко след като почнеш да въртиш и като запали го връщаш на газ


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 27 яну 2008 16:58


Цаката е в регулировката и изправноста на агрегатите.Няма причина да не запали на газ.В половината спрейове за стартиране основната съставка е пропан-бутан.Нямам идея при каква температура се изпарява газта,но с гаранция в BG не става по-студено.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта