Високи обороти на празен ход-около 2000-не искат да паднат?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Високи обороти на празен ход-около 2000-не искат да паднат?

Мнениеот gogul » Пет 17 мар 2006 16:07


Г2 1,3 карбуратор 2Е3,на бензин в момен та не работи-няма помпа.
Изпарителя BRC 90 вакуум.Винта за регулиране които е отстрани на изпарителя почти не оказва влияние,пружинката му е здрава.Помня че тя натиска едно лостче ,обаче то пък мембрана ли натискаше и ако някой знае продава ли се отделно или само комплект.




Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 18 мар 2006 20:57


Върни си оборотите на бенз. При карб. има такъв проб. абе врътни винчето за обороти на празен ход от карб.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 18 мар 2006 21:04


ЧАНДЛЪР БИНК написа: абе врътни винчето за обороти на празен ход от карб.

.........викаш да я настрои без бендзинова помпа :gruebel


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 18 мар 2006 21:19


Карб 2е3 не е с ел помпа къв е проб да се врътне малко винта за обороти на празен ход при работа на мотора на газ. Още повече нямаше да ме питаш ако знаеше поне малко за принципа на рег на оборотите при карб.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 18 мар 2006 21:21


ЧАНДЛЪР БИНК написа: Още повече нямаше да ме питаш ако знаеше поне малко за принципа на рег на оборотите при карб.

Ми нямаше :dontknow:
Обясни.........сега е момента :help:


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 18 мар 2006 21:29


чувал ли си нещо за дроселова клапа. При карб . по средством винта се повдига и по този начин се подава малко въздух. А сега за гаста представи си че колегата е имал проб. (или предишен собственик) и е навил винта кво ще стане според теб.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 18 мар 2006 21:48


ЧАНДЛЪР БИНК написа: кво ще стане според теб.

Свикнал съм аз да изпитвам..........а и само моно и инжекции карам :dontknow:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 19 мар 2006 1:53


карба си е с механична помпа..
Проблема според мен идва от автоматичният ти смукач..
Погледни дали отваря като е топла колата клапата дроселната клапа от към пасажера трябва да е НАПЪЛНО отворена...
ако не е.. пипни ампулата на авт. смукач.. трябва да пари..
в нея има една биметална пружина... ми посоки....


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Нед 19 мар 2006 22:21


И според теб ако не е отворил какво ще стане. Що то според мен колата ще угасне ако не е отворил


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пон 20 мар 2006 10:16


Гледам заформи се спор,благодаря на всички който се мъчат да ми помогнат.Значи на бензин вече я оправих -работи,пали, не пуши,оборотите ги настроих,дотук ОК.Понеже съм решил да си изчистя резервоара още не сам вързал помпата към него и ползвах за пробите едно шише което махнах.Днес отново я палих на газ -топличко е времето,но само припалва в някои моменти и за да я запаля се налага да дам по голямо предварение от делкото-към 15-20 гр.,при заводски белег на 7гр.което отново води до високи обороти като загрее .Като въртя винчето на изпарителя реагира само при навиване-намаляват,но тогава не вкарвам ли принудително пове4е газ,всъщност давя я и те затова намаляват.
Та след това словоизлияние пак ще попитам: Продава ли се отделно само тая мембрана,щото другите явно са добре-ускорява добре,достига максимална скорост,нормален разход...
P.S. забравих-нямам автомати4ен смукач,пенсиониран е.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пон 20 мар 2006 21:24


Много ядове брах с този карб. а и изпарителя беше ловато постоянно ми мърдаха оборотите и не бяха стабилни ту гаснеше ту му идваха високи. Голямо лайно излезе (карб.) проблемите ми се решиха в момента в който си оправих автоматичния смукач. Ако не си затапил вакумите на смукача го направи много ебават работата на гас.



П.с. А къв е изпарителя


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 21 мар 2006 10:14


изпарителя-BRC AT90P,не съм махал никакви вакууми,просто я няма спиралата и реотанчето на авт. смукач и е откачен от лостовата система на карба.Имам пригоден ръчен смука4 регулирал съм му и разтоянието на затваряне на клапата,но не го ползвам щото е с късо жило и трябва да отварям капака(днес обаче намерих доста дълго жило за няква друга кола),а и забелязах че почти не влияе на газ не знам защо?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 21 мар 2006 10:43


ЧАНДЛЪР БИНК написа:Ако не си затапил вакумите на смукача го направи много ебават работата на гас

Не знам за какви вакуми на авт. смукач говориш, но такива няма... при 2е3...

Пробвай да завъртиш лостчето на авт. смукач, така, че да е отворена клапата около 4мм, - почти затворена на студена кола..
Би трябвало да запали..
Ако не ме лъже паметта.. 2G, MH мотори имат доста голямо заводско предварение... аз съм карал с около 20 градуса предварение...

А не влияе много авт. смукач, защото горивната смес вече е образувана преди него :) той само може евентуално да вдигне оборотите.. за да не гасне.. докато е студена...
Именно от смукача, който ако не е напълно върнат, могат да ти идват високите обороти...

Настрой я на загряла кола, топъл изпарител с обороти на газ и на бензин.. пусни около 15 градуса предварение.. /то без стробоскоп е боца работа.../
Може да се наложи да пуснеш повече или по-малко газ от тройника...
Виж дали ти държи вакуум вакуум регулатора на делкото.. ако не го смени..
Имай предвид, че като затвориш филтъра, ще вдигне оборотите малко...
След това на студено, си поиграй с позицията на авт. смукач, така че да запали...

На практика това е прекрасен карбуратор.. не знам колегата защо толкова го псува,,////за разлика от 2е2 :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 21 мар 2006 10:45


ЧАНДЛЪР БИНК написа:И според теб ако не е отворил какво ще стане. Що то според мен колата ще угасне ако не е отворил

Колега ще угасне, защото ще се задави...но не и на газ!!!!! само ако е на бенз...
Тази клапа на студена кола трябва да е отворена точно 2-3 мм...

Излишно е да спорим и да се изпитваме .. мисля..


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 21 мар 2006 13:26


Благодаря Wili98 ,тая сутрин с предварение около 15гр. запали от 1път. Притеснява ме само мога ли да прецакам мотора въпреки че не го чувам да работи с детонации.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта