Г2 1,3 карбуратор 2Е3,на бензин в момен та не работи-няма помпа.
Изпарителя BRC 90 вакуум.Винта за регулиране които е отстрани на изпарителя почти не оказва влияние,пружинката му е здрава.Помня че тя натиска едно лостче ,обаче то пък мембрана ли натискаше и ако някой знае продава ли се отделно или само комплект.
Високи обороти на празен ход-около 2000-не искат да паднат?
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
карба си е с механична помпа..
Проблема според мен идва от автоматичният ти смукач..
Погледни дали отваря като е топла колата клапата дроселната клапа от към пасажера трябва да е НАПЪЛНО отворена...
ако не е.. пипни ампулата на авт. смукач.. трябва да пари..
в нея има една биметална пружина... ми посоки....
Проблема според мен идва от автоматичният ти смукач..
Погледни дали отваря като е топла колата клапата дроселната клапа от към пасажера трябва да е НАПЪЛНО отворена...
ако не е.. пипни ампулата на авт. смукач.. трябва да пари..
в нея има една биметална пружина... ми посоки....
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Гледам заформи се спор,благодаря на всички който се мъчат да ми помогнат.Значи на бензин вече я оправих -работи,пали, не пуши,оборотите ги настроих,дотук ОК.Понеже съм решил да си изчистя резервоара още не сам вързал помпата към него и ползвах за пробите едно шише което махнах.Днес отново я палих на газ -топличко е времето,но само припалва в някои моменти и за да я запаля се налага да дам по голямо предварение от делкото-към 15-20 гр.,при заводски белег на 7гр.което отново води до високи обороти като загрее .Като въртя винчето на изпарителя реагира само при навиване-намаляват,но тогава не вкарвам ли принудително пове4е газ,всъщност давя я и те затова намаляват.
Та след това словоизлияние пак ще попитам: Продава ли се отделно само тая мембрана,щото другите явно са добре-ускорява добре,достига максимална скорост,нормален разход...
P.S. забравих-нямам автомати4ен смукач,пенсиониран е.
Та след това словоизлияние пак ще попитам: Продава ли се отделно само тая мембрана,щото другите явно са добре-ускорява добре,достига максимална скорост,нормален разход...
P.S. забравих-нямам автомати4ен смукач,пенсиониран е.
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много ядове брах с този карб. а и изпарителя беше ловато постоянно ми мърдаха оборотите и не бяха стабилни ту гаснеше ту му идваха високи. Голямо лайно излезе (карб.) проблемите ми се решиха в момента в който си оправих автоматичния смукач. Ако не си затапил вакумите на смукача го направи много ебават работата на гас.
П.с. А къв е изпарителя
П.с. А къв е изпарителя
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
изпарителя-BRC AT90P,не съм махал никакви вакууми,просто я няма спиралата и реотанчето на авт. смукач и е откачен от лостовата система на карба.Имам пригоден ръчен смука4 регулирал съм му и разтоянието на затваряне на клапата,но не го ползвам щото е с късо жило и трябва да отварям капака(днес обаче намерих доста дълго жило за няква друга кола),а и забелязах че почти не влияе на газ не знам защо?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ЧАНДЛЪР БИНК написа:Ако не си затапил вакумите на смукача го направи много ебават работата на гас
Не знам за какви вакуми на авт. смукач говориш, но такива няма... при 2е3...
Пробвай да завъртиш лостчето на авт. смукач, така, че да е отворена клапата около 4мм, - почти затворена на студена кола..
Би трябвало да запали..
Ако не ме лъже паметта.. 2G, MH мотори имат доста голямо заводско предварение... аз съм карал с около 20 градуса предварение...
А не влияе много авт. смукач, защото горивната смес вече е образувана преди него

Именно от смукача, който ако не е напълно върнат, могат да ти идват високите обороти...
Настрой я на загряла кола, топъл изпарител с обороти на газ и на бензин.. пусни около 15 градуса предварение.. /то без стробоскоп е боца работа.../
Може да се наложи да пуснеш повече или по-малко газ от тройника...
Виж дали ти държи вакуум вакуум регулатора на делкото.. ако не го смени..
Имай предвид, че като затвориш филтъра, ще вдигне оборотите малко...
След това на студено, си поиграй с позицията на авт. смукач, така че да запали...
На практика това е прекрасен карбуратор.. не знам колегата защо толкова го псува,,////за разлика от 2е2

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ЧАНДЛЪР БИНК написа:И според теб ако не е отворил какво ще стане. Що то според мен колата ще угасне ако не е отворил
Колега ще угасне, защото ще се задави...но не и на газ!!!!! само ако е на бенз...
Тази клапа на студена кола трябва да е отворена точно 2-3 мм...
Излишно е да спорим и да се изпитваме .. мисля..
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта