Здравейте, разгледах форума и видях няколко теми, които твърдяха че ДВГ 1.6 101к.с и другите 75к.с (без ABU) били с пластмасови колектори и било по-сложно монтирането на нормално АГУ щото се получавали детонации. Та въпросите са ми:
1. Може ли да се монтира нормално АГУ от 400лв (ловато/ланди) на такива двигатели и да си работи нормално всичко.
2. Какво да гледам на тези двигатели (АЕЕ,АЕА,АФТ,АЕК) с вече монтирано АГУ?
3.Като върне ГАЗ в инжекциона /детонация/ какви са последствията? Видях някъде че заминавал дебитомера, който бил доста скъп.
4. Как се познава че е замиал дебитомера ?
Благодаря ви за отговорите предварително!
Питане за ДВГ 101к.с и 75к.с и АГУ!
1.Може,но е опасно 90%!!!
2.
3.Пластмасовите колекторни тръби цъвфат като майски рози(за дебитомера незнам)
4.Мери се сигурно с нещо
П.П Ако ти е обикновенна газова уредба и се пригаждат някакви кихалки Made in Bulgaria
Иначе се слага газов инжекцион(около 2000 лева) и колата става като на бензин,заспива
2.
3.Пластмасовите колекторни тръби цъвфат като майски рози(за дебитомера незнам)
4.Мери се сигурно с нещо
П.П Ако ти е обикновенна газова уредба и се пригаждат някакви кихалки Made in Bulgaria
Иначе се слага газов инжекцион(около 2000 лева) и колата става като на бензин,заспива
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Aбе А3, да ти кажа мойта кола е точно такава, и има точно газова за 450 лв. До сега съм си я избил 2 пъти, а я карам по малко от година с газова.... многооооо пари пести тази газ да знаеш!!!! ... чакай и аз да ти отговоря:
1. Може без никакъв проблем ( отначало и аз имах съмнения)
2. Квото искаш им гледай, моя е с метални колектори....
3. Преди 2 дни ми се случи за сефте детонация.. никакъв видим проблем не последва, просто кихалката сработи и замириса на газ в купето. (беше на ниски обороти)
3. Ако дебитомера замине ще познаешшшшш
Аз по принцип съм за газта, просто разликата в цената е огромна..... ако не се силиш понякога можеш да минеш даже по тънко от малолитражен дизел
1. Може без никакъв проблем ( отначало и аз имах съмнения)
2. Квото искаш им гледай, моя е с метални колектори....
3. Преди 2 дни ми се случи за сефте детонация.. никакъв видим проблем не последва, просто кихалката сработи и замириса на газ в купето. (беше на ниски обороти)
3. Ако дебитомера замине ще познаешшшшш
Аз по принцип съм за газта, просто разликата в цената е огромна..... ако не се силиш понякога можеш да минеш даже по тънко от малолитражен дизел
Мерси за отговорите до тук. Значи ще купувам такава кола още нямам. До колкото знам от форума само АБУ двигателите са с железни колектори другите АЕА,АЕЕ,АЕК,АФТ са с пластмасови. В тотална грешка ли съм или е така? Ако съм в грешка как се познава кви са колекторите ? И как се познава дали е засегнат дебитомера? Например: Отивам при човек, който продава 1.6 101к.с с АГУ к'во да му гледам на тъпия дебитомер! Комп. диагностика ще го разкрие ли ?
Ludia написа: мисля че няма да сгрешиш ако сложиш обикновенна газова....
Първа точка прочете ли я добре
Момчето пита ако случайно си купи кола с пластмасови колекторни тръби каква газова да слага и дали ще има проблем с такава от 400 лв.
При металните колектори няма проблеми с обикновенна газова уредба
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Даскала написа:Ludia написа: мисля че няма да сгрешиш ако сложиш обикновенна газова....
Първа точка прочете ли я добре
Момчето пита ако случайно си купи кола с пластмасови колекторни тръби каква газова да слага и дали ще има проблем с такава от 400 лв.
При металните колектори няма проблеми с обикновенна газова уредба
а ти прочете ли че момчето цитира няколко двигатела, един от които е АФТ-като моя.и му казвам че няма проблеми с газта.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта