Проблем решен!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
penka
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: rs

Проблем решен!

Мнениеот penka » Пон 16 ное 2009 23:13


чудя се на кое да се спра за моето голфченце...понеже имам чисто нова газова уредба в кашон само че е с вакумен изпарител а доста хора ми казаха че електрическите били за предпочитане...голф-а е 1.8 моно.. дайте ми някакво съветче колеги благодаря предварително. :да:

Последна промяна от penka на Чет 19 ное 2009 22:10, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Електрически или вакумен изпарител

Мнениеот vankatajawa » Пон 16 ное 2009 23:48


Аз бях с електрически и кагато сутрин задържиш на контакт без да завъртиш на стартер колата се дави и пали по трудно.Смених го с вакумен и нямам никакви проблеми дори когато запаля сутрин на газ колата се даржи прилично,а с електрическиа давеше и гаснеше.
АЗ лично съм за вакумен.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Електрически или вакумен изпарител

Мнениеот i.e.i » Вто 17 ное 2009 8:23


Според мен няма разлика,ako си палиш на бензин.Разликата е ,че с електрически паленето винаги е от "четвърт" дори при -t.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Електрически или вакумен изпарител

Мнениеот L&R » Вто 17 ное 2009 9:02


i.e.i написа:Според мен няма разлика,ako си палиш на бензин.Разликата е ,че с електрически паленето винаги е от "четвърт" дори при -t.

На мен специално паленето на газ винаги ми е било по-лесно с вакуумен изпарител, електрическия на контакт си пуска някаква доза и вероятноста от задавяне е немалка.

За моно електрическия е по-добре по отношение превключване газ/бензин иначе и двата ще работят без проблем.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Електрически или вакумен изпарител

Мнениеот i.e.i » Вто 17 ное 2009 9:10


L&R написа:
i.e.i написа:Според мен няма разлика,ako си палиш на бензин.Разликата е ,че с електрически паленето винаги е от "четвърт" дори при -t.

На мен специално паленето на газ винаги ми е било по-лесно с вакуумен изпарител, електрическия на контакт си пуска някаква доза и вероятноста от задавяне е немалка.

За моно електрическия е по-добре по отношение превключване газ/бензин иначе и двата ще работят без проблем.

Всичко е въпрос на реглаж.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Електрически или вакумен изпарител

Мнениеот L&R » Вто 17 ное 2009 9:18


Няма реглаж баце зареждаш от друга газстанция и реглажа приключва, за добро палене вакуум!


Потребителски аватар
penka
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: rs

Re: Електрически или вакумен изпарител

Мнениеот penka » Сря 18 ное 2009 1:33


така като гледам май ще се слага вакуумния :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта