Маркучите за изпарената газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Маркучите за изпарената газ

Мнениеот Anbuch » Пон 27 мар 2006 22:37


Забелязах ,че ми мирише на газ като се наведа към всички връзки на маркучите за изпарената газ. Особенно там където не ми сложиха стягашти скоби а именнао : от двата края на тези две маркучлета от тройника дето стигат до плочката. Също така на ръка се развиват втулките на тройника и плочката.
Това нарочно ли е ? Или да слагам яко скоби и да стягам ?

ако има значение : LandiRenzo SE-81 na Polo 91g 1043 kub




black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пон 27 мар 2006 22:46


И аз нямам скоби там. Имам просто некви от тия чревцата пластмасовите. А тва че мирише там... е и на мен мирише.Ако не ти вдига разход не го пипай. Що като караш на бензин не мирише ли? Хехее :roll: :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 27 мар 2006 22:58


Аз нямам дори и такива пластмасови чревца. След шофиране като излезна от колата се усеща газта. Излиза от споменатите места. Питах за това маистора дето ми монтира АГУ - то ,и той така вика " еми ,мерише ,нормално...,то така ще е " и все пак ? иначе си харчи 6,3 л /км микс


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пон 27 мар 2006 23:01


Ами според мен е прав. Щом разхода е нормален да не те притеснява. Аз докато бях на бензин си меришеше на бензин. Нормално си е.Можеш само да ги пристегнеш с такива чревца и толкова. :wink:


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Вто 28 мар 2006 11:26


Anbuch написа:... харчи 6,3 л /км микс
най после някой да каже че това ПОЛО харчи под 9/100 :D щот на мен все не ми вярват,това на градско или?
Инак за миризмата и при мен е така ама си мисля че излиза газчица през въздушния филтър(тая дето нее изгоряла),при мен много леко се усеща,нее страшно.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 28 мар 2006 11:28


То след :arrow: изпаритела газта става течна. А тва дето излиза са си самите изпарения както когато караш на бензин. :!: :wink:


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Вто 28 мар 2006 11:42


blacki написа:То след :arrow: изпаритела газта става течна....


Koлега, знаеш ли при какво налягане и каква температура се втечнява газта? :shock
На атмосферно налягане (след изпарителя) газта определено НЕ Е течна...


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 28 мар 2006 11:44


Брат не знам ама ако пак си е газ нали ше излиза половината че и повечето през филтъра :?: :roll: Тоя изпарител иначе за кво са го сложили тогава? :?: :roll: :roll: :wink:


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Вто 28 мар 2006 11:51


Отплесваме се от темата и ще ни затрият (по-добре), ама на изпарителя му се вика изпарител-редуктор и е точно за това - да редуцира налягането от това в бутилката до атмосферното (обикновено на две степени)... Колкото до изтичането - не се притеснявай - в колекторите се образува вакуум, който ти 'дърпа' газта към мотора :lol:. Затова кола на газ не може да работи без въздушен филтър + капак на филтъра, точно щото газта не е течна.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 28 мар 2006 11:55


Ами да си мерише. Всички меришат :!: А на колегата мерси за инфото. :idea:


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Вто 28 мар 2006 11:57


Не е нормално да мирише когато е работи двигателя :| Може да мирише ЛЕКО, веднага ( до 10 мин ) след като го изгасиш защото остава газ в мъркуча и колекторите.
Не се чуди ами вземи две свински опашки и притегни мъркуча.

П.С. Газта - течна - след изпарителя - тогава кво изпарява той аджеба ?


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 28 мар 2006 12:00


Нищо не изпарява :!: Виж кво намерих:
L.P.G. редуктор-изпарител

За нормалната работа на двигателя втечненият в резервоара автогаз е необходимо предварително да се преобразува в газообразно състояние чрез изпаряване и след това налягането му да се редуцира до стойности близки до атмосферното налягане. Тези функции се изпълняват от редуктор-изпарителя, в който се съчетават един топлообменник и един най-често двустепенен мембранен редуктор на налягане. :wink: :idea:
Това е. Край по въпроса. :!:


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Вто 28 мар 2006 14:10


Нищо не изпарява!...

...да се преобразува в газообразно състояние чрез изпаряване...


добре че ми отвори очите ;)

Шега, не се юркай , както и да наричаш процеса, няма значение :)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 29 мар 2006 9:21


Maks написа:най после някой да каже че това ПОЛО харчи под 9/100 :D щот на мен все не ми вярват,това на градско или?


Лято
GAS 335.4 l - 5 570 km

izvun gradsko - 5.60 l/km - 4 440 km
gradsko - 7.70 l/km - 1 130 km
smeseno - 6.02 l/km - 5570 km

Зима
131.9 l - km 2100 km

izvun gradsko - 5.90 l/km - 1725 km
gradsko - 8.00 l/km - 375 km
smeseno - 6.30 l/km - 2100 km

,но винаги си паля на безин ,минавам 2 км и прехвирлям на гас. Тези два км не са в сметката по горе така че това ми е реалният разход на газ.
Но, все пак ако става въпрос за градско в София, нормално е да харчи повечко.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 29 мар 2006 10:02


Няма скоби ,защото няма никакво налягане.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта