Забелязах ,че ми мирише на газ като се наведа към всички връзки на маркучите за изпарената газ. Особенно там където не ми сложиха стягашти скоби а именнао : от двата края на тези две маркучлета от тройника дето стигат до плочката. Също така на ръка се развиват втулките на тройника и плочката.
Това нарочно ли е ? Или да слагам яко скоби и да стягам ?
ако има значение : LandiRenzo SE-81 na Polo 91g 1043 kub
Маркучите за изпарената газ
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Отплесваме се от темата и ще ни затрият (по-добре), ама на изпарителя му се вика изпарител-редуктор и е точно за това - да редуцира налягането от това в бутилката до атмосферното (обикновено на две степени)... Колкото до изтичането - не се притеснявай - в колекторите се образува вакуум, който ти 'дърпа' газта към мотора . Затова кола на газ не може да работи без въздушен филтър + капак на филтъра, точно щото газта не е течна.
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Нищо не изпарява Виж кво намерих:
L.P.G. редуктор-изпарител
За нормалната работа на двигателя втечненият в резервоара автогаз е необходимо предварително да се преобразува в газообразно състояние чрез изпаряване и след това налягането му да се редуцира до стойности близки до атмосферното налягане. Тези функции се изпълняват от редуктор-изпарителя, в който се съчетават един топлообменник и един най-често двустепенен мембранен редуктор на налягане.
Това е. Край по въпроса.
L.P.G. редуктор-изпарител
За нормалната работа на двигателя втечненият в резервоара автогаз е необходимо предварително да се преобразува в газообразно състояние чрез изпаряване и след това налягането му да се редуцира до стойности близки до атмосферното налягане. Тези функции се изпълняват от редуктор-изпарителя, в който се съчетават един топлообменник и един най-често двустепенен мембранен редуктор на налягане.
Това е. Край по въпроса.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Maks написа:най после някой да каже че това ПОЛО харчи под 9/100 щот на мен все не ми вярват,това на градско или?
Лято
GAS 335.4 l - 5 570 km
izvun gradsko - 5.60 l/km - 4 440 km
gradsko - 7.70 l/km - 1 130 km
smeseno - 6.02 l/km - 5570 km
Зима
131.9 l - km 2100 km
izvun gradsko - 5.90 l/km - 1725 km
gradsko - 8.00 l/km - 375 km
smeseno - 6.30 l/km - 2100 km
,но винаги си паля на безин ,минавам 2 км и прехвирлям на гас. Тези два км не са в сметката по горе така че това ми е реалният разход на газ.
Но, все пак ако става въпрос за градско в София, нормално е да харчи повечко.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта