Туй съм го писал за БСМ, но е валидно и тук - последните версии на Зенит имат и МАП таблица...
"
Идеята е да се заиграеш със горивните таблици - там са истинските настройки

, като целта е при колкото можеш повече режими да оеднаквиш времената с бензиновите... тоест те няма да са еднакви де

, но трябва да търсиш бензиновите времена да остават непроменени при работата на газ (ако времената падат при прехвърляне на газ, то сместа е богата - бензиновия инжекцион сваля времената на дюзите, ако времената се качват - беднее... )
Примерно си хващаш някое аверче и излизате на магистралата - подгряваш колата, празен ход без никакви консуматори, празен ход на няколко консуматора, празен ход на пълна консумация и навит докрай волан (ако имаш хидравлика), после започвате с поддържане на - 2000 , 3000, 4000, 5000, 6000 оборота на 4-та или 5-та предавка, след това се започват ускорителните режими - парт и фул тротъл (частично натисната или напълно натисната газ) - от около 1500-2000 оборота в единия случай с газ до половина, в другия заваряваш педала до пода... гледаш за ускорения, пропадания на бензиновите времена (обикновено говори за много големи дюзи, които оливат мотора в преходните режими), насичания и Т.Н.
Успех!
"