
А сега по въпроса ми. Какви параметри да следя, като си настройвам газовият инжекцион ( AG ZENIT) с програмата ? Пробвам някакви настройки, но уви като не знам какви параметри да гледам и съответно да променям




The_Machine написа:Туй съм го писал за БСМ, но е валидно и тук - последните версии на Зенит имат и МАП таблица...
"
Идеята е да се заиграеш със горивните таблици - там са истинските настройки, като целта е при колкото можеш повече режими да оеднаквиш времената с бензиновите... тоест те няма да са еднакви де
, но трябва да търсиш бензиновите времена да остават непроменени при работата на газ (ако времената падат при прехвърляне на газ, то сместа е богата - бензиновия инжекцион сваля времената на дюзите, ако времената се качват - беднее... )
Примерно си хващаш някое аверче и излизате на магистралата - подгряваш колата, празен ход без никакви консуматори, празен ход на няколко консуматора, празен ход на пълна консумация и навит докрай волан (ако имаш хидравлика), после започвате с поддържане на - 2000 , 3000, 4000, 5000, 6000 оборота на 4-та или 5-та предавка, след това се започват ускорителните режими - парт и фул тротъл (частично натисната или напълно натисната газ) - от около 1500-2000 оборота в единия случай с газ до половина, в другия заваряваш педала до пода... гледаш за ускорения, пропадания на бензиновите времена (обикновено говори за много големи дюзи, които оливат мотора в преходните режими), насичания и Т.Н.
Успех!
"
ta6aka2000 написа: Качих си най-новата весия на АГ ЗЕНИТ от 2009-та, като ми ъпдейтна ЕКУ-то. Да ама на новата версия не мога да запаметя "картата, която се прави с F7, нещо не ми се получава
The_Machine написа:Какво значи местиш точките на бензин?!?
The_Machine написа:Оф... мани ги тия точни - експериментирах с тях няколко пъти - нищо не се получи... пълна боза са...
Потърси си МАП-таблицата - в редовете са ти времената на бензиновите инжектори(в мс), а в колоните оборотите на двигателя, в самите полета има коефиценти, по които се умножава бензиновото време, за да се получи импулса, изпращан към газовата дюза...
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта