Имам следният проблем и имам нужда от помощ
Проблем с газавото на колата
Проблем с газавото на колата
Здравейте колеги,
Имам следният проблем и имам нужда от помощ
)). Колата си работи нормално на бензин обаче не превключва на газ. Когато цъкна копчето се включва на газ но компа автоматично връща на бензин. Когато я излъжа си работи обаче само на три цилиндъра и започва да тресе. Ходих на майстор и ми преинсталираха версията на софтуера на компа обаче проблема си остана. След това измерих съпротивленията на инжекторите и се оказа че към единия няма никой. Може ли да ми помогнете да намеря някакъв инжектор от същия вид като моя за да махна тоз инжектор който не работи. Колата е голф 3 101 коня пълна инжекция. Гозовият инжектор е Matrix LPG. Ако има значение газовото е Stargas с голямо копче за превключване. Благодаря предварително
Имам следният проблем и имам нужда от помощ
- The Officer
- Мнения: 247
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Проблем с газавото на колата
За инжектор ли говориш или за бобината на газовата рейка?
Защото на практика газовия инжектор представлява просто една тръбичка навита в колектора , а газовата дюза е същата само , че се навива на газовата рейка и респективно сечението и може да се променя в зависимост от исканото количество дебит.
Защото на практика газовия инжектор представлява просто една тръбичка навита в колектора , а газовата дюза е същата само , че се навива на газовата рейка и респективно сечението и може да се променя в зависимост от исканото количество дебит.
Re: Проблем с газавото на колата
За бобината на газовата рейка говоря. на практика те са 4 бобинки от които едната не работи и колата ми работи на 3 цилиндъра. Въпроса ми е има ли начин да се смени само тази бобина или трябва цялата рейка. Благодаря ви
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с газавото на колата
The Officer написа:За инжектор ли говориш или за бобината на газовата рейка?
Защото на практика газовия инжектор представлява просто една тръбичка навита в колектора , а газовата дюза е същата само , че се навива на газовата рейка и респективно сечението и може да се променя в зависимост от исканото количество дебит.
Бъркаш понятията
Иначе доколкото си спомням на Матрикс 4-те бобини са заляти в един корпус и като се прецака една сменяш цялата рейка...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта