Слабо ускорение

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Слабо ускорение

Мнениеот Immortal » Пет 14 апр 2006 20:42


От известно време при настъпване на педала за газта ускорява,замисля се и пак си тръгва.Забиването го прави при едно и също положение на педала.Да се настрои изпарителя ли трябва или да се сменят мембраните.Малко ми вдигна и разхода.Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 14 апр 2006 20:50


Ква кола, къв мотор, ква газова, кво си пипал за последно, кво си сменял, и на двете горива ли го прави...

Иначе можеш да погледнеш
свещи, кабели, бобина, делко, дистр. капачка, компир/карбуратор, дюзи, въздушен филтър, компресия, налягане на маслото, вакуум регулатори, центровка, елкон..

И след като ги погледнеш, ние ще си купим кристална сфера.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 14 апр 2006 20:53


Голф 3,1.4 ABD.Ами доста често се опитвам сам да си регулирам газовата уредба :oops: Въртял съм винта с пружината и един малък над него.

Последна промяна от Immortal на Съб 26 авг 2006 11:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пет 14 апр 2006 21:13


Това става когато ти е много богата сместа ( газта идва в повече ). Явно от много пипане си я оцапал.
Ако не може да се справиш да нагласиш сам иди да ти я регулират.
Принципно ако са скапани мембраните се появяват нестабилни обороти на празен ход, но невинаги. Аз залагам че излишно "храниш"двигателя...


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 14 апр 2006 21:31


Мисля,че си прав.Някой знае ли функцията на двата винта.Чул съм,че този с пружината НЕ ТРЯБВА да се пипа,той се регулира само при слагане на нови мембрани и това е.Така ли е?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 14 апр 2006 22:19


Immortal написа:Мисля,че си прав.Някой знае ли функцията на двата винта.Чул съм,че този с пружината НЕ ТРЯБВА да се пипа,той се регулира само при слагане на нови мембрани и това е.Така ли е?

Ми на мен от там ми се влияеха оборотите на празен ход.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 15 апр 2006 10:06


Това го разбрах,но в движение дали могат да окажат влияние :roll:


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Съб 15 апр 2006 12:18


Тези винтове къде са на изпарителя или на маркуча който е към двигателяЗащото ако е към двигателя от там се определя количеството газ което да минава и ако си го развил ще ти пуска повече газ или навил по-малко.Най-добре отиди да ти го настроят в някой сервиз за газ.

Последна промяна от DEKSTAR на Съб 15 апр 2006 12:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3032
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Съб 15 апр 2006 12:22


DEKSTAR написа:Тези винтове каде са ....

И аз това щях да питам, ама както ги обяснява - голям, малък, с пружина, без пружина съм склонен да мисля че говори за изпарителя ..????


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 15 апр 2006 13:49


madmen написа: мисля че говори за изпарителя ..????

:idea3 :да: за него говоря,да.Иначе за количеството газ имам само един голям винт с пружина.С него съм наясно,но с тези на изпарителя тц :lol:


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 15 апр 2006 21:46


този на изпарителя определя динамиката на изпарение ако може така да се изразя. най грубо казано задния край опира в мембраната и ограничава движението и


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Нед 16 апр 2006 8:12


M4r1qn написа:този на изпарителя

Следователно колко трябва да е рзвъртян за да е нормално всичко,по средата ли или?Ограничването на движението на мембраната до какво води в единия и в другия случай?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 150 госта