Плочка или пробиване

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Плочка или пробиване

Мнениеот ALiGaToR » Нед 16 апр 2006 23:22


Хoдих на един газаджия и когато погледна как е сложено газовото и ми каза че не е направено както трябва за тази кола. Каза ми, че щял да махне плочката и ще ми пробие карбуратора. Също ми каза, че колата ще и се подобри динамиката и ще гори по-малко на градско(всичкото за 25лв).
Как мислите вие, дали е хубаво да се пробива карбуратора.
Аз си мисля, че не лъже защото като ходих при него преди това да ми регулира газовото, той я бутна и каза, че нищо няма да може да направи както е в момента с тази плочка и е далеч по завишен разхода, но ако я е направел както трябва нямало да може да се отлепи от място. Ачи бутна я там и какво се оказа, колата тръгно по-добре извън града намали разхода със около 1 литър и в града с около 1,5 литър, с оговорката, че не я е направил както трябва.
И пак питам дали е удачно да се пробива PIERBURG 2E2.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 16 апр 2006 23:34


Ам4и що да не се пробва,като не ти хареса две тапи и пак пло4ката.Виждал сам такъв вариант ама на Жигула и вървеше много добре не знам на голф как ще е :roll: ама си струва да опиташ според мен,апък и щом казва маистора мойе и така да е :D


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Нед 16 апр 2006 23:40


То и аз имах ЛАДА с газово която беше разпробита и си гореше 10 газ в града а извън около 8-9 , но се пак 4 скорости и си беше стар автомобил, но за вървенето грешка нямаше.
Но ГОЛФ-а си е съвсем друга машина, така че незнам при тях как е и затова питам.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 16 апр 2006 23:44


Ами казах ти нищо не губиш кажи му 4е ако не ти хареса няма да му дадеш никакви пари.Апак 2 дупки какво нищо запушваш ги и това е :wink:


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Нед 16 апр 2006 23:54


Абе да се надяваме да стане като хората, и да не се нялага да се запушват дупките заради нещо друго.
Ще е хубаво всички газифицирани(с карбуратори естествено) да си кажат те как са и дали са доволни и какъв разход имат.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Пон 17 апр 2006 7:46


На стария ми Опел бях с карбуратор Вебер и ми го пробиха. Карах го 5 години без проблем и не ми харчеше много. Но много зависи от това дали човека знае къде точно да дупчи, че може и да не се получи желания ефект. :wink: А и на тия капризни Пиербуг-и не знам как им се отразява дупченето.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 17 апр 2006 8:46


Недей да дупчиш нищо!
Щом с плочка не може да ти го регулира, с дупчене хептен няма да може. Евентуално може да ти е кофти плочката.
А дори и на жигулата има значение плочка или дупчене. Вервай ми - личен опит! Можеш да си смениш газаджията!


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пон 17 апр 2006 9:12


И моето мнение е да не дупчиш нищо. Аз купих Пасата с газова уредба Ловато, обаче ми харчи доста / особено градско -14,5/100 лято, 18/100 зима, Извънградско пада до 7,9/100/. И за автоматик според мен си е много. Та ходих на газаджия за паспорт да ми направи, преглед да мина и да ми я понастрои. Човек, който наистина му имам доверие, понеже знам поне 3 коли, на които е слагал газова уредба /едната е старата ми кола -Опел Кадет/ и всички са супер доволни от него. Та човека ми обясни, че една добре монтирана газова уредба и добре регулирана трябва да харчи максимум 1-2 л отгоре спямо разхода на бензин. А при мене благодарение на тоя който е слагал уредбата и е махнал тая плочка от моноинжекцията ми гори значително повече понеже смучи повече газ. Сигурно и върви малко повече ама дали си заслужава всеки сам си преценя, но колегата да знае че ще му се вдигне разхода ако махне или пробие тази плочка.


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Вто 17 окт 2006 14:57


Не дупчи! Смени майстора!


Потребителски аватар
tarabusi
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 15:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tarabusi » Чет 02 ное 2006 17:49


Колеги споделям и аз,..значи нова газова и питам на свой ред маистора дали е необходимо да дупча карбуратора или не!
Той каза че за този тип карб: "Solex/Zenit", така и не разбрах,както и да го направя все тая!Но спомена че зависи много от настройките!
Та настройките взех аз да си ги правя и сега си ми харчи 11/100 градско предполагам че малко повече зимата!Все пак е Golf I!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта