Хoдих на един газаджия и когато погледна как е сложено газовото и ми каза че не е направено както трябва за тази кола. Каза ми, че щял да махне плочката и ще ми пробие карбуратора. Също ми каза, че колата ще и се подобри динамиката и ще гори по-малко на градско(всичкото за 25лв).
Как мислите вие, дали е хубаво да се пробива карбуратора.
Аз си мисля, че не лъже защото като ходих при него преди това да ми регулира газовото, той я бутна и каза, че нищо няма да може да направи както е в момента с тази плочка и е далеч по завишен разхода, но ако я е направел както трябва нямало да може да се отлепи от място. Ачи бутна я там и какво се оказа, колата тръгно по-добре извън града намали разхода със около 1 литър и в града с около 1,5 литър, с оговорката, че не я е направил както трябва.
И пак питам дали е удачно да се пробива PIERBURG 2E2.
Плочка или пробиване
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И моето мнение е да не дупчиш нищо. Аз купих Пасата с газова уредба Ловато, обаче ми харчи доста / особено градско -14,5/100 лято, 18/100 зима, Извънградско пада до 7,9/100/. И за автоматик според мен си е много. Та ходих на газаджия за паспорт да ми направи, преглед да мина и да ми я понастрои. Човек, който наистина му имам доверие, понеже знам поне 3 коли, на които е слагал газова уредба /едната е старата ми кола -Опел Кадет/ и всички са супер доволни от него. Та човека ми обясни, че една добре монтирана газова уредба и добре регулирана трябва да харчи максимум 1-2 л отгоре спямо разхода на бензин. А при мене благодарение на тоя който е слагал уредбата и е махнал тая плочка от моноинжекцията ми гори значително повече понеже смучи повече газ. Сигурно и върви малко повече ама дали си заслужава всеки сам си преценя, но колегата да знае че ще му се вдигне разхода ако махне или пробие тази плочка.
- tarabusi
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги споделям и аз,..значи нова газова и питам на свой ред маистора дали е необходимо да дупча карбуратора или не!
Той каза че за този тип карб: "Solex/Zenit", така и не разбрах,както и да го направя все тая!Но спомена че зависи много от настройките!
Та настройките взех аз да си ги правя и сега си ми харчи 11/100 градско предполагам че малко повече зимата!Все пак е Golf I!
Той каза че за този тип карб: "Solex/Zenit", така и не разбрах,както и да го направя все тая!Но спомена че зависи много от настройките!
Та настройките взех аз да си ги правя и сега си ми харчи 11/100 градско предполагам че малко повече зимата!Все пак е Golf I!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта