Проблем с мощността при студено време.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Проблем с мощността при студено време.

Мнениеот pyrpyl » Вто 18 апр 2006 20:35


Здравейте колеги. Имам следния проблем:
Пасат -91г моноинжекцион; Ловато - вакуумна на 30000км; сменени свещи, капачка, палец, възд.филтър, филтърче на газовата уредба, кабели в добро състояние(меки и не святкат нощем), центровка на запалването на стенд при най - добрия майстор в Русе(не е мое мнение).
Проблема е следния:
При ниски температури и студен(понякога и при загрял) двигател, основно при потегляне и ускоряване на 1,2,3 предавка около средните обороти(нямам оборотомер) забива муцуната, губи мощност и прекъсва толкова здраво , че се притеснявам да не скъсам съединител.
Последния майстор при който ходих ми каза, че проблема е в настройката на датчика "топъл-студен" въздух който се намира под филтъра и изключи механично системата(изтегли жилото).
Уредбата е на 3.5години и до есента нямах никакъв проблем. Разхода е нормален: 10-11 градско 7-7.5 извънградско.
Единственото което забелязах е почернелите ми аспух и нови свещи. Свещите са Бош - едноелектродни защото такива ми препоръчаха за газовата, но преди бях с Беру - 4електродни и те бяха почнали да се опушват(това на 32000км.)
Ще се радвам ако някой с подобен проблем ми окаже съдействие със съвет или идея.
10ххх предварително.




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 18 апр 2006 22:21


на моно вакумен изпарител,не е най-добрия вариант.
3.5 години и 30.000 км. да не са се пре...ли мембраните нещо.
черни свещи ...богата смес.
бегай при газаджия да види изпарителя.


Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Сря 19 апр 2006 17:49


Ходих при трима,(включително и този който поставя уредбата) - нищо не направиха освен да вземат парите. За мембраните и аз съм се замислил дали да не я отворя и да ги проверя, но изчаквам времето да се пооправи и да намеря кадърен помощник...10хххх за съвета.


Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Сря 19 апр 2006 19:52


Днес констатирах, че почти се е разложил маркуча който праща маслените пари от пространството под капака на клапаните към дюзата, и изглежда смуче въздух от там. Но това би трябвало да обеднява сместа , а не да я обогатява. Сигурен съм, че се отразява негативно и утре ще го сменя, но не вярвам да е от това........ Забравих да кажа, че на бензин е пушка - не дава да я бутнеш......



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 162 госта