Здравейте колеги. Имам следния проблем:
Пасат -91г моноинжекцион; Ловато - вакуумна на 30000км; сменени свещи, капачка, палец, възд.филтър, филтърче на газовата уредба, кабели в добро състояние(меки и не святкат нощем), центровка на запалването на стенд при най - добрия майстор в Русе(не е мое мнение).
Проблема е следния:
При ниски температури и студен(понякога и при загрял) двигател, основно при потегляне и ускоряване на 1,2,3 предавка около средните обороти(нямам оборотомер) забива муцуната, губи мощност и прекъсва толкова здраво , че се притеснявам да не скъсам съединител.
Последния майстор при който ходих ми каза, че проблема е в настройката на датчика "топъл-студен" въздух който се намира под филтъра и изключи механично системата(изтегли жилото).
Уредбата е на 3.5години и до есента нямах никакъв проблем. Разхода е нормален: 10-11 градско 7-7.5 извънградско.
Единственото което забелязах е почернелите ми аспух и нови свещи. Свещите са Бош - едноелектродни защото такива ми препоръчаха за газовата, но преди бях с Беру - 4електродни и те бяха почнали да се опушват(това на 32000км.)
Ще се радвам ако някой с подобен проблем ми окаже съдействие със съвет или идея.
10ххх предварително.
Проблем с мощността при студено време.
- pyrpyl
- Мнения: 83
- Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Днес констатирах, че почти се е разложил маркуча който праща маслените пари от пространството под капака на клапаните към дюзата, и изглежда смуче въздух от там. Но това би трябвало да обеднява сместа , а не да я обогатява. Сигурен съм, че се отразява негативно и утре ще го сменя, но не вярвам да е от това........ Забравих да кажа, че на бензин е пушка - не дава да я бутнеш......
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 162 госта