директно включване на газовата в карбуратора на Пасат В3

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
jimijimirino
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

директно включване на газовата в карбуратора на Пасат В3

Мнениеот jimijimirino » Пет 26 мар 2010 22:55


Здравейте колеги, прегледах темите, но не можах да намеря отговор на интересуващия ме въпрос - а именно:
има ли някой опит с директното включване на газовата уредба в карбуратора , без да се използва т.нар. плочка?
притеснява ме къде да дупча за да не пробия нещо важно, а също какъв диаметър трябва да имат входящите щуцери?
Колата ми е Пасат В3, 1.6 , 89г. карбуратор естествено с две камери е.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: директно включване на газовата в карбуратора на Пасат В3

Мнениеот The_Machine » Съб 27 мар 2010 9:34


Дупченето беше модерно едно време, когато нямаше много стругари, които да произвеждат плочки... Винаги съществува висок риск да продупчиш някой канал из карба и той да стане за боклука, а връщане назад няма...
Инак се дупчи М10Х1 резба и щуцерите, които се продават са такива.


jimijimirino
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: директно включване на газовата в карбуратора на Пасат В3

Мнениеот jimijimirino » Съб 27 мар 2010 20:30


проблема с плочката е че засмукването на газта не е на точното място - плочката се намира преди стеснението на карбуратора и е високо - т.е.двете камери стават една, смукача почти не работи и реакцията при отваряне на дросела е значително по - късно. Затова ми се ще да пробия където трябва, въпросът е само къде е безопасното място за този модел.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта