Здравейте,
искам да сложа газова уредба на една старичка кола - Пасат, произведен края на 94год. Двигателят е 2000 кубика, пълна инжекция, 115к.с.
Естествено бях се спрял на газов инжекцион - Ловато. Днес обаче ми казаха, че на този модел много по-добре би станала обикновена газова уредба на Ловато, тъй като захранването на цилиндрите ставало от една рейка, а не по отделно за всеки цилиндър (не ги разбирам много нещата, може и да не съм разбрал точно). Даже ми казаха, че на този модел не става газов инжекцион. Доста се учудих на това твърдение, защото до сега знаех точно обратното - че на пълна инжекция се слага само ГИ.
Моля да ми дадете съвет каква уредба да сложа и дали е вярно това твърдение за двигателя на този модел.
Благодаря предварително!



Твърдение против ГИ за Пасат 2000куб, пълна инжекция.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Твърдение против ГИ за Пасат 2000куб, пълна инжекция.
Моят хубостник е 1992,с рейка,впръскваща заедно горивото и съм с обикновена газова.
Едва ли е по-хубаво,но така я купих.Засега е "гърмяла" 3-4 пъти.Вече има евтини ГИ,така че не си заслужава обикновена
Едва ли е по-хубаво,но така я купих.Засега е "гърмяла" 3-4 пъти.Вече има евтини ГИ,така че не си заслужава обикновена
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 8:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Твърдение против ГИ за Пасат 2000куб, пълна инжекция.
Аз съм на същото мнение, но в един сервиз, където поставят газови уредби ми казаха, даже че за този двигател не става ГИ, което ми уби.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Твърдение против ГИ за Пасат 2000куб, пълна инжекция.
Това е така наречения инжекцион Full Group, т.е. рейката е една, само с два управляващи кабела и в момента на впръскване на бензин за определен цилиндър отварят и дюзите на другите цилиндри. Пръскат си и те там някъде на затворени клапани.
Принципа на ГИ е да отваря газовия инжектор на този, цилиндър, на който в момента ECU-то дава импулс към бензиновия. Информацията я взима от захранването на всяка дюза. Когато дюзите са поотделно, както е на по-новите системи, това е ясно как става.
На Full Group обаче връзването на ГИ би означавало газта да пълни на всички цилиндри едновременно, без да има нужда от това.
Чувал съм, че монтират ГИ на такива системи, но не знам как става.
Тук някъде из форума има подходящи теми.
Принципа на ГИ е да отваря газовия инжектор на този, цилиндър, на който в момента ECU-то дава импулс към бензиновия. Информацията я взима от захранването на всяка дюза. Когато дюзите са поотделно, както е на по-новите системи, това е ясно как става.
На Full Group обаче връзването на ГИ би означавало газта да пълни на всички цилиндри едновременно, без да има нужда от това.
Чувал съм, че монтират ГИ на такива системи, но не знам как става.
Тук някъде из форума има подходящи теми.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 8:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Твърдение против ГИ за Пасат 2000куб, пълна инжекция.
Значи като заключение трябва да търся ГИ, но Full Group. Разбрал ли съм правилно
))
А има ли опасност да ми сложат нормална газова уредба и да ме излъжат, че са ми сложили ГИ.
Знам че въпросът е смешен, но до сега не съм се занимавал с газови уредби

А има ли опасност да ми сложат нормална газова уредба и да ме излъжат, че са ми сложили ГИ.
Знам че въпросът е смешен, но до сега не съм се занимавал с газови уредби

- popeye
- Мнения: 1253
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Твърдение против ГИ за Пасат 2000куб, пълна инжекция.
аз съм с РВ мотор, който е фул груп и с монтиран ги.
работи перфектно и харчи 9/100 в София.
Мога да те насоча ако изкаш към майстора дето ми я слага
работи перфектно и харчи 9/100 в София.
Мога да те насоча ако изкаш към майстора дето ми я слага
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 8:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Твърдение против ГИ за Пасат 2000куб, пълна инжекция.
Благодаря ти, но колата е в Пазарджик и там ще се слага газова уредба. Можеш обаче да ми кажеш какво да търся като отида при майстора. ГИ Full Group ли
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Твърдение против ГИ за Пасат 2000куб, пълна инжекция.
Правил съм доста фул групи, стават си перфектно 
Колко хиляди километра минаваш годишно?
Бардолинито ми например е с 350 лв по-евтино и определенон не е на по-ниско ниво от Ловато, просто живота на компонентите е по-малък (ако караш по 10-15-20 хиляди годишно в близките 5 години надали ще достигнеш лимита на каквото и да било по уредбата)

Колко хиляди километра минаваш годишно?
Бардолинито ми например е с 350 лв по-евтино и определенон не е на по-ниско ниво от Ловато, просто живота на компонентите е по-малък (ако караш по 10-15-20 хиляди годишно в близките 5 години надали ще достигнеш лимита на каквото и да било по уредбата)
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 8:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Твърдение против ГИ за Пасат 2000куб, пълна инжекция.
Ще се въртят максимум 15-20 000 на година. Поразнищих въпроса за тези ГИ full group. Засега съм се спрял на Фобос, не знам защо. Ако не размисля де 
Благодаря за информацията, която ми дадохте!!!

Благодаря за информацията, която ми дадохте!!!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта