Digifant II коригира ли на газ ъгъла на запалването?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Digifant II коригира ли на газ ъгъла на запалването?

Мнениеот turbogti » Вто 08 авг 2006 11:45


Седя си и се чудя как така моят Golf 2 GTI, PB мотор, без ламбда сонда варианта, който е, си работи без проблеми на газ и на бензин, че и на А98, и на А95? :dontknow:
Питам се дали Digifant-ът не компенсира ъгъла на запалването въз основа на данните от KNOCK сензора и по този начин да елиминира необходимостта от ползване на ТАП (тайм адванс процесор) или Jetspark за работа на газ... Всичко зависи разбира се от алгоритъма, по който компа обработва и реагира на информацията от KNOCK сензора... Някой има ли идея? :wink:




Потребителски аватар
klamat
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот klamat » Пет 11 авг 2006 9:04


При PB мотора ECU-то коригира < на испреварване на запалването при поява на детонации. Тогава променя < първо в 1 цилиндър, а ако продължи детонацията във всички (мисля че беше с по 4 градуса)
след като изчезне детонацията постепенно започва да увеличава < докато достигне отново до детонация. И така поддържа работата на двигателя на границата. Поради тази причина при този мотор е желателно детонационния датчик да е изправен и притегнат с точно определен момент. Особено важно е да е изправен и датчика за температура на ОТ. РВ мотора се чувства най-добре когато е сравнително хладен около 80 градуса.
Поради тази причина ако нямаш проблеми (детонации) при използване на бензин (а според някой това е трудно достижим процес и трябва да се жертва част от динамиката на автомобила) то е малко вероятно да имаш проблем с порпан-бутан -а.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта