Къде се прекъсва компа на GOLF3 ABS ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
BWMP1
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 09 май 2006 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Къде се прекъсва компа на GOLF3 ABS ?

Мнениеот BWMP1 » Вто 09 май 2006 10:24


Наскоро ми сложиха газова и сега компа ми натрупва грешки.Начина с откачането на клемата на акумулатора върши работа но е много примитривен , но трябва все да си нося ключе със мен.
Двигателя е 1.8 90кс ABS
Въпросът ми е кой кабел на компа се прекъсва за да се сложи реле ?
Благодаря предварително !!!




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 09 май 2006 14:10


Ако компа ти е с 45 пина - пин №21 се прекъсва, а ако е с 35 пина - пин № 2 /номерирани са или на компа или на буксата крачетата/


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Вто 09 май 2006 16:57


сложи симулатор на сондата за 30 лв и няма да има проблем с грешките


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2701
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 09 май 2006 23:50


Махаш контакта и мериш с уред къде има 12V.Където има там режеш и слагаш реле.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 10 май 2006 6:04


Vasseto написа:Махаш контакта и мериш с уред къде има 12V.Където има там режеш и слагаш реле.

Васето така не може да измериш защото и на още едно място има 12 волта на буксата ама то е за подгряването на всмукателните колектори.


BWMP1
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 09 май 2006 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BWMP1 » Сря 10 май 2006 9:41


Благодаря за отговорите!!!
Може ли малко по-подробно какъв да е симулатора и къде се свързва?
Ако е без симулатор а само се прекъсва захранването на компа , ще имам ли някакви проблеми , от техническа гледна точка кое е по-удачно? Как се отразяват двата начина на разхода на гориво и работата на двигателя?

Надявам се че въпросите ще са интересни и за другите хора четящи форума и благодаря предварително за отговорите!!!!


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 10 май 2006 10:08


значи изчел съм доста теми по тоя въпрос и съм срещнал доста противоречиви мнения. Повечето казват че са с реле и при всяко изключване на запалването се ресетва компа, други че са със симулатор. Аз лично съм си направил едно ключе и когато усетя че има нужда ресетвам компа вместо да вадя някоя от клемите на акумулатора. Ресета става само като изключа и включа ключето без да се чака някакви минути. И според мене не е препоръчително на всяко гасене на колата да се ресетва компа, защото има една начална инициализация или адаптация както се среща на някои места /лично мое мнение/.
А грешки компа ми трупа ако сместа е прекалено обогатена - например на празен ход да има преобогатяване и да държи нестабилни обороти ДВГ като същевременно понамирисва на газ, или ако превключвам газ-бензин - тогава компа се шашка без значение топла или студена е колата и почва да вдига обороти на празен ход и след няколко такива опита на бензин при рязко подаване на газ прехълцва - и РЕСЕТ и после няма проблеми.
Нямам мнение дали емулатор ще върши работа, но мисля че няма причина да не върши ако си подава точните стойности на компа за бедна-богата смес.


Потребителски аватар
kvalev
Мнения: 41
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sliven
Контакти:

Мнениеот kvalev » Вто 16 май 2006 21:26


Значи моя е ABD и се оправи със симулатор на сондата, защото ако сте мерили при работа на газ сондата дава изход около 1 и нещо волта, което не е нормално /поне при мен толкова даваше/, сега със симулатора нямам проблеми.
А колегата е прав, след всяко ресетване компа минава в режим на самоубочение /около 10 километра/, следователно ако карате колкото мен, почти само в града, вие постоянно карате в режим на самоубочение.
Ами това е, успех.


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Чет 01 юни 2006 12:59


BWMP1, двигателя ми е същия, присъединявам се към твоя въпрос.

BWMP1 написа:Може ли малко по-подробно какъв да е симулатора и къде се свързва?


Аз съм го направил с ресетване на компютъра и работи съвсем прилично, но ми се струва по-удачно с емулатор.


Благодаря



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта