Наскоро ми сложиха газова и сега компа ми натрупва грешки.Начина с откачането на клемата на акумулатора върши работа но е много примитривен , но трябва все да си нося ключе със мен.
Двигателя е 1.8 90кс ABS
Въпросът ми е кой кабел на компа се прекъсва за да се сложи реле ?
Благодаря предварително !!!
Къде се прекъсва компа на GOLF3 ABS ?
Благодаря за отговорите!!!
Може ли малко по-подробно какъв да е симулатора и къде се свързва?
Ако е без симулатор а само се прекъсва захранването на компа , ще имам ли някакви проблеми , от техническа гледна точка кое е по-удачно? Как се отразяват двата начина на разхода на гориво и работата на двигателя?
Надявам се че въпросите ще са интересни и за другите хора четящи форума и благодаря предварително за отговорите!!!!
Може ли малко по-подробно какъв да е симулатора и къде се свързва?
Ако е без симулатор а само се прекъсва захранването на компа , ще имам ли някакви проблеми , от техническа гледна точка кое е по-удачно? Как се отразяват двата начина на разхода на гориво и работата на двигателя?
Надявам се че въпросите ще са интересни и за другите хора четящи форума и благодаря предварително за отговорите!!!!
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
значи изчел съм доста теми по тоя въпрос и съм срещнал доста противоречиви мнения. Повечето казват че са с реле и при всяко изключване на запалването се ресетва компа, други че са със симулатор. Аз лично съм си направил едно ключе и когато усетя че има нужда ресетвам компа вместо да вадя някоя от клемите на акумулатора. Ресета става само като изключа и включа ключето без да се чака някакви минути. И според мене не е препоръчително на всяко гасене на колата да се ресетва компа, защото има една начална инициализация или адаптация както се среща на някои места /лично мое мнение/.
А грешки компа ми трупа ако сместа е прекалено обогатена - например на празен ход да има преобогатяване и да държи нестабилни обороти ДВГ като същевременно понамирисва на газ, или ако превключвам газ-бензин - тогава компа се шашка без значение топла или студена е колата и почва да вдига обороти на празен ход и след няколко такива опита на бензин при рязко подаване на газ прехълцва - и РЕСЕТ и после няма проблеми.
Нямам мнение дали емулатор ще върши работа, но мисля че няма причина да не върши ако си подава точните стойности на компа за бедна-богата смес.
А грешки компа ми трупа ако сместа е прекалено обогатена - например на празен ход да има преобогатяване и да държи нестабилни обороти ДВГ като същевременно понамирисва на газ, или ако превключвам газ-бензин - тогава компа се шашка без значение топла или студена е колата и почва да вдига обороти на празен ход и след няколко такива опита на бензин при рязко подаване на газ прехълцва - и РЕСЕТ и после няма проблеми.
Нямам мнение дали емулатор ще върши работа, но мисля че няма причина да не върши ако си подава точните стойности на компа за бедна-богата смес.
- kvalev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Значи моя е ABD и се оправи със симулатор на сондата, защото ако сте мерили при работа на газ сондата дава изход около 1 и нещо волта, което не е нормално /поне при мен толкова даваше/, сега със симулатора нямам проблеми.
А колегата е прав, след всяко ресетване компа минава в режим на самоубочение /около 10 километра/, следователно ако карате колкото мен, почти само в града, вие постоянно карате в режим на самоубочение.
Ами това е, успех.
А колегата е прав, след всяко ресетване компа минава в режим на самоубочение /около 10 километра/, следователно ако карате колкото мен, почти само в града, вие постоянно карате в режим на самоубочение.
Ами това е, успех.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта