Техническо описание на мултиклапан LOV.TEC, от къде?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
marinskikt
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 27 окт 2005 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Техническо описание на мултиклапан LOV.TEC, от къде?

Мнениеот marinskikt » Вто 09 май 2006 16:29


Колеги, къде бих могъл да намеря техническо описание на мултиклапан (сонда) LOV.TEC 67R-002831. При демонтаж от него изпадна пружинка и съчма, които незнам къде да поставя обратно. Мисля, че е от връзката между тръбичката за изходящата газ и самия клапан, но не съм сигурен как точно да ги поставя.
Благодаря предварително на отзовалите се.




Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Вто 09 май 2006 16:55


тръба Ф6 която влиза в бутилката,после сачма,пружина корпус на сондата


marinskikt
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 27 окт 2005 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот marinskikt » Сря 10 май 2006 9:04


Края на тръбичката излизаща от бутилката е отрязан под ъгъл около 45 градуса, съчмата едва ли ще може да затваря отвора. Ако въобще не сложа този "клапън" има ли някак опастност и това ще наруши ли работата на системата?
По думите на мой познат, при него няма такъв "клапан".


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Сря 10 май 2006 15:16


marinskikt написа:Края на тръбичката излизаща от бутилката е отрязан под ъгъл около 45 градуса, съчмата едва ли ще може да затваря отвора. Ако въобще не сложа този "клапън" има ли някак опастност и това ще наруши ли работата на системата?
По думите на мой познат, при него няма такъв "клапан".
това е клапан които когато се скъса по някъкъв начин тръбата Ф6 тои сработва и няма да изтече газта от бутилката и го има всяка сонда,няма проблем да караш и без него,идеята е не съчмата да уплатни трабата а в обратна посока да не излиза на вън газта при евентуално скасване на тръбата за това се пуска първо пружината после се слага съчмата и тога се навива тръбата


marinskikt
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 27 окт 2005 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот marinskikt » Чет 11 май 2006 9:15


Благодаря.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта