питане за възд.филтър/газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

питане за възд.филтър/газ

Мнениеот Aylan » Сря 10 май 2006 20:13


Пасат 91 -1.8ми-90к.с.
уредва ловтек-слагана в Агрус-Люлин преди 4години. Засега доволен с минимални забележки.
Въпроса ми е следния?
1. Въздуховода от двигателя към въздушния филтър е откачен от към корпуса за в.филтър.
2. вътре със свинска опашка е вързана някаква клапа, за да смуче въздух само от този заден отвор в корпуса за възд.филтър, а не отпред. Също така е откачен и въздуховода, който свързва системата зад емблемата отпред и корпуса за възд.филтър/там където е правоъгълно.
3. това правилно ли е, как би трябвало да е?
Не помня къде ми го направиха, но мисля че гаснеше като изключа от скорост на по-висока скорост? имам някакъв спомен че може и да е в Аргус.

Нормално как би трябвало да е. има ли знаещи?




Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Сря 10 май 2006 20:24


всичко което изброи така трябва да е защото когато караш с голяма скорост и като освободиш колата гасне от силната сруя която влиза от предния въздуховод за тожа се маха,клапата е вързана защото колата на газ иска постояннен поток на ваздух защото единия е по голям от другия и за да не се ебава разхода и вървенето тези два въздоховода се махат и клапшата се застопърява в едно положение


Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

гасне

Мнениеот Aylan » Сря 10 май 2006 20:38


пак ми гасне, 130-160 като изключа и гасне, на 110-120 оборотите падат, може би от центровката е. А като е вързана клапата че да смуче отзад, ако свържа отпред въздуховода не би трябвало да има значение, нали?
Въздуховода от двигателя, ако го махна изцяло има ли опасност да попадне нещо в двигателя, или е по добре да си стърчи.А ако го оставя свързан към двигателя и с тиксо го запуша ще има ли проблем, или не е препорачително?
дайте акъл :oops:


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Сря 10 май 2006 20:46


може да гасне още от няколко нещта ако изпарителя е долу до радиатора и я няма кората от пред на бронята щте му духа и пак ште гасне не омотаваи нищто с тиксо ще вдигнеш разхода мовеш да го махнеш няма какво да влезе в мотора имаш филтър и ако не можес да се справиш ела да я погледна


Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

къде си?

Мнениеот Aylan » Сря 10 май 2006 22:51


къде си ти?


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Чет 11 май 2006 21:01





Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта