Сама се форсира ??
- dready
- Мнения: 1844
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сама се форсира ??
Става доста рядко но когато изключа от скорост и колата сама се форсира до кум 2000/2300 оборота ,като съм гледал много пъти дали не закачам педала на газта ??? Помагаите тая кола вече съвсем откачи.
- passat 1.8 adz
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз има такъв проблем. Аз съм с Пасат 1.8 моно ADZ-двигател. Към 2300 оборота по надолнище (на моторна спирачка) сам си увеличяава оборотите до към 3000 и после сам си ги сваля. Друг вариант да се свалят е да подадеш малко газ. Ако изключа от скорост - вдига си ги, после ги сваля и товае. Винаги го прави на приблизително еднакви обороти и ми къса нервичките. С нова газова Ловато-електрическо, нов възд. филтър и свещи е. Някъкви идеи?
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
martinpetrov написа:ПРОВЕРИ И СТЪПКОВОТО МОТОРЧЕ НА МЕН МИ ГО ПРАВЕШЕ СЪЩОТО И СЕ ОКАЗА, ЧЕ КОГАТО СТЪПКОВИЯ НЕ РАБОТИ СЕ ПОЯВЯВА ТОЧНО ТОЗИ ПРОБЛЕМ С ФОРСИРАНЕТО
При мен го прави абсолютно всеки път между 2300 и 3000. Газаджията(Павката) ми каза че и на стария му голф който бил като моя го правел също било от стъпковото моторче, но само на газ. В една от темите се окза че на 3-ма с ADZ мотори го прави това. А може и да си прав че когато се е здухало стъпковото да го прави тоя номер. На мен на газ ги държи добре оборотите ама на бенз са леко нестабилни а като включа и консуматри .......
- Miteto
- Мнения: 309
- Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
- Автомобил: Фейтън
- Двигател:
- Местоположение: София
На мен ми го прави това от момента, в който ми сложиха газова. Карам бързо или качвам баир и после си седи на 2000 оборота и не ги сваля докато не намаля или спра. Забелязах, че когато потокът на газта е усилен го прави винаги, когато е намален на мин почти не гоправи. На бенз не мърда. Ако измислите нещо ще се радвам да прочета решението на проблема:) Не е от стъпковото моторче(ако е от него и на бензин ще прави мизерии, ама не). Мисля, че компира се чуди кво е тва гориво или нещо такова
Драги колеги,
Прочетох внимателно написаното по въпроса за произволното увеличаване на оборотите на двигателя в режим на моторна спирачка. Аз карам VW Passat 3, 2 литра, пълен инжекцион, двигател 2E. Колата е на 13 години но върви много добре. Имам газова уредба BRC. Карам основно на газ. Паля задължително на бензин. А сега на въпроса: Щом купих колата веднага монтирах газ. Отначало всичко беше добре, но след около 8-10 месеца експлоатация се появи този ефект (самопроизволно нарастване и спадане на оборотите по време на каране и на празен ход НА МЯСТО). Отидох при мои приятели в един сервиз и те веднага свалиха въпросния байпасен клапан (при мен той е електромагнитен а не моторче, както се говори). Чел съм, че има и такъв тип, но не съм виждал. Промиха го с коресилин и бензин и го монтираха отново. Всичко се оправи. Проблемът бил в газта, която съдържала много добавки, които се отлагали върху
клапана и го заклинвали. От тогава редовно почиствам клапана и нямям никакви проблеми. Както се знае този клапан поддържа празните обороти и не трябва да оказва влияние на работата на двигатела при други режими. Така че препо-ръчвам най-напред да се провери дали клапанът е наред (идеално почистване, проверка на работата му, когато е свален чрез подаване на 12 V, а като се надуе не трябва да пропуска въздух - може съвсем малко). Друга проба, която ми идва на ум е: Да се свърже ключе, с което да се прекъсва веригата на клапана. Така по време на работа и най-вече в момента на проявяване на проблема ще може да се изключва и така ще се установи дали е самият клапан или нещо друго. Ако при изключване на клапана оборотите падат (ПО ВРЕМЕ НА ПРОЯВА НА ПРОБЛЕМА) това показва, че се упавлява неправилно от компютъра. Ако оборотите остават високи - механично блокиране. Може да има проблем и с въздушния дебитомер а също така и с потенциометъра на дроселовата клапа. Трябва да се измерят с ом-метър и се провери дали не прекъсват. Измерванията трябва да се правят много внимателно, за да не се повредят самите датчици. НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, ЧЕ КОЛИТЕ СА ПРОЕКТИРАНИ ЗА РАБОТА С БЕНЗИН, И ЧЕ РАБОТАТА ИМ НА ГАЗ Е КЪРПЕЖ!!! Пишете за резултатите.
Успехи !!!
Прочетох внимателно написаното по въпроса за произволното увеличаване на оборотите на двигателя в режим на моторна спирачка. Аз карам VW Passat 3, 2 литра, пълен инжекцион, двигател 2E. Колата е на 13 години но върви много добре. Имам газова уредба BRC. Карам основно на газ. Паля задължително на бензин. А сега на въпроса: Щом купих колата веднага монтирах газ. Отначало всичко беше добре, но след около 8-10 месеца експлоатация се появи този ефект (самопроизволно нарастване и спадане на оборотите по време на каране и на празен ход НА МЯСТО). Отидох при мои приятели в един сервиз и те веднага свалиха въпросния байпасен клапан (при мен той е електромагнитен а не моторче, както се говори). Чел съм, че има и такъв тип, но не съм виждал. Промиха го с коресилин и бензин и го монтираха отново. Всичко се оправи. Проблемът бил в газта, която съдържала много добавки, които се отлагали върху
клапана и го заклинвали. От тогава редовно почиствам клапана и нямям никакви проблеми. Както се знае този клапан поддържа празните обороти и не трябва да оказва влияние на работата на двигатела при други режими. Така че препо-ръчвам най-напред да се провери дали клапанът е наред (идеално почистване, проверка на работата му, когато е свален чрез подаване на 12 V, а като се надуе не трябва да пропуска въздух - може съвсем малко). Друга проба, която ми идва на ум е: Да се свърже ключе, с което да се прекъсва веригата на клапана. Така по време на работа и най-вече в момента на проявяване на проблема ще може да се изключва и така ще се установи дали е самият клапан или нещо друго. Ако при изключване на клапана оборотите падат (ПО ВРЕМЕ НА ПРОЯВА НА ПРОБЛЕМА) това показва, че се упавлява неправилно от компютъра. Ако оборотите остават високи - механично блокиране. Може да има проблем и с въздушния дебитомер а също така и с потенциометъра на дроселовата клапа. Трябва да се измерят с ом-метър и се провери дали не прекъсват. Измерванията трябва да се правят много внимателно, за да не се повредят самите датчици. НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, ЧЕ КОЛИТЕ СА ПРОЕКТИРАНИ ЗА РАБОТА С БЕНЗИН, И ЧЕ РАБОТАТА ИМ НА ГАЗ Е КЪРПЕЖ!!! Пишете за резултатите.
Успехи !!!
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Колега мерси за споделения опит! Погледни тази тема ако не си я гледал в нея също се обсъжда този проблем:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=26291
Мисълта ми е че с колегите които сме говорили са с моноинжекция и при моното сме със стъпково моторче докато при пълната инжекция е по различно. В темата която ти пуснах един колега пише че е сменял стъпково моторче и няма ефект. Разгледай я пордробно там има повече фактти
Мисълта ми е че с колегите които сме говорили са с моноинжекция и при моното сме със стъпково моторче докато при пълната инжекция е по различно. В темата която ти пуснах един колега пише че е сменял стъпково моторче и няма ефект. Разгледай я пордробно там има повече фактти

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта