Приток на въздух в системата

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
diyang
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Приток на въздух в системата

Мнениеот diyang » Чет 21 сеп 2006 16:23


Здравеите колеги,

Имам голф 3 1,4 монинжекция с газова уредба. Напоследък колата гаснеше когота натискам спирачки. Ходих при един газаджия и той направи следното нещо което малко ме притеснява:
Махна въздушният филтър. Там има 2 тръби за въздух. 1 за свеж въздух и една за топъл или изгорели газове не съм сигурен. Та тази 2рата за топлият въздух имаше клапа. Той измести тази клапа на студеният въздух което ме смути много и не разбрах каква роля играе това. Нокой може ли да помогне?




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 21 сеп 2006 19:02


така се прави за да не гасне колата на газ :)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 21 сеп 2006 20:01


като натиснеш спирачка и рязко спира притока на въздух...съответно се обърква сместа и няма достатъчно кислород да гори газта.....нещо такова е.....увеличил ти е притока на въздух.....но според мен не би трябвало да имаш такива проблеми.....карам същата кола на газ и за сега не съм имал такива проблеми!


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 22 сеп 2006 12:16


Diyang моя е 1,6 моно, но не мислиа че това е от значение. Наистина проблема ти е с увеличения приток на въздух при ниски обороти и по голяма скорост. При мен това го прави при скорост от над 140, а пък аз нарочно съм запушил клапата на топлия въздух и сега лапа само студен отпред. Имай в предвид че колкото по студена е сместа т.е въздуха който влиза толкова е по-голямо КПД-то. Защото студения въздух е с малък обем и като попадне в цилиндрите при запалването на сместа се разширява т.е. ефекта на интеркулера. При теб майстора просто е заобиколил проблема защото с правилна настройка на сместа при нормална скорост(до 100-120км/ч) не би трябвало да ти гасне.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта