Карам Audi A3 1998г 1.8 125 к.с. 5V AGN - двигател; и преди 1 година сложих АГУ (инжекцион) с марката BSM. До колкото знам това са газови с български софтуер, италиянски изпарител и италиянски инжектори. И от там започнаха проблемите...
От самото слагане колата придоби следния "дефект": при рязко ускорение на ГАЗ м/у 1500 и 1700 оборота, колата прдърпва сякаш за много кратко време газ-та и свършва. На бензин няма този проблем. 10-на пъти бях в сервиза, в който ми сложиха АГУ-то. Смениха какво ли не по газовия инжекцион но проблема си оставаше. Накрая обвиниха моя автомобил. ОК. Закарахме го във оторизиран известен сервиз, след като колата ми седя около 4-5 часа и бе сменено почти всичко, което може да прави проблем на АГУ-то, сервиза не останови проблем с моя автомобил. Бях помолен за пореден път да си оставя колата при газджиите, но повече няма да стъпя там!. Засега неискам на назовавам имена на сервизи.
Пиша година по късно, защото нямам вече нерви и време за обикаляне по други майстори. До сега никой не намери проблема.
Моля да пише някой, който се е сблъсквал със същия проблем и го е отстранявал. Дал съм 1050 лв. за газ, и оправдания от сорта: наливай още пари и може да се оправи.. или мнение като : "Напомпи си гумите или си смени маслото и ще се оправи" не ми вършат работа при положение,че всички консумативи(филтри,масло,кабели на свещи,свещи,бубина и т.н) са сменени като по учебник.
Колко ли нерви,пари и време са необходими за да си кара, човек колата малко по евтино и екологинчно се питам аз!
Благодаря.
Ако някой е имал същия проблем на Голф 4 със същия мотор, нека сподели ключа към бараката
