Здравейте,искам да споделя възхищението си от моето голфче единичка, с което се разделих преди 3 години.Оригинално беше 1.5 Бензин.След като мотора се умори,реших да си взема по-нов мотор.Купих си мотор EZ 89-90 година 1,6 от пасат нов внос катастрофирал.Монтирах двигателя в на брат ми гаража съвсем сам, като го укрепих с нови тампони и съединител.Докато монтирах всмуквателните колектори забелязах таралежа,който седи под карбуратора за подгряване и хомогенизиране на горивовъздушната смес.Реших да го изпиля, аз и без това имах още два такива тъй че ми се стори добра идея.Накичих всичко по мотора и скоростната кутия като направих два щуцера за газожа уредба,без да дупча карбуратора и без полчка.Захванах ги за пластмасовата филтърна кутия над карбуратора като ги фиксирах максимално близо до камерите на карбуратора(използвах двукамерен карбуратор).
Резултат:
Един приятел с венто 1,9TDI все ми повтаряше че нищо няма да стане.Та с въпросния мой приятел веднъж се засякохме на хубав междуградски път с голям наклон.Още щом го видях да се приближава беше ясно че иска да ми даде урок.Все пак неговата кола е дизел с голям въртящ момент и си помислих"ще ме яде" тук на баира.Минах на трета скорост и дадох жега на моето голфче както е на газ и зачаках.Вместо да ме изпревари,вентото изостана доста, а голфето ми се изстреля като лудо по наклона...Това е с нищо и никакво подобрение колата ми лъхна кола с повече коне дизел,а аз на газ.Сериозно обмислям проект Golf 1 с KR мотор,разпънки,спортно окачване,дискови спирачки,реактивни щанги и карбуратори от пистов мотор.Е това е колеги, спомена за моето голфче.Благодаря за вниманието.
Golf 1 1,6 EZ на газ без плочка и пробиване
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
- Автомобил: Mk2 golf
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf 1 1,6 EZ vs Vento 1.9 tdi
А колко ти гореше газ и имаш ли някакви снимки как точно го направи номера с тези щуцери без плочка 

-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
- Автомобил: Mk2 golf
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: Golf 1 1,6 EZ vs Vento 1.9 tdi
Разхода зависеше от начина на каране.Снимки нямам, а от голфа остана само окачването,мотора,някой друг носач и пластмаси.Затова немога да снимам капака на филтъра за да се види точно как са сложени.Плочката и кихалката намалят сечението на въздуховода,и колата се скопявя по простата причина че всмукването на горивовъздушна смес се нарушава.Затова отдавна експериментирам с щуцери.
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf 1 1,6 EZ vs Vento 1.9 tdi
И аз искам да махна плочката и затова те питам.Къде точно проби
С 2 щуцера ли
Със сечение ли бяха
Ограничи ли въздуха някак 




-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Golf 1 1,6 EZ vs Vento 1.9 tdi
golfmk1 написа:И аз искам да махна плочката и затова те питам.Къде точно пробиС 2 щуцера ли
Със сечение ли бяха
Ограничи ли въздуха някак
па ти на газ ли си бил уа?
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf 1 1,6 EZ vs Vento 1.9 tdi
Винаги и не ме е срам
.Сиромашка работа какво да се прави 


- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 1 1,6 EZ vs Vento 1.9 tdi
Не е задължително ползването на щуцери.Виждал съм го това изпълнено с тръбички медни..откъде са взети идея си нямам.Бяха пробити отстрани на кутията(двата края) и под 90гр завой слизаха надолу с 45гр сечение настрани.Уж голяма работа(наподобява бензиновата работа,защото както бензина така и газта започва да е издърпва през стеснен отвор в дросела).Гледа се като се пускат тръбите да са максимално близо(тоест навътре) до бензиновите "дюзи".На тази кола дето го гледах клапата за смукача(пластината която затваря първата камера) я нямаше,за да се спуска тръбата до долу(най-стесненият участък).Как пали зимата идея си нямам обаче 

-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
- Автомобил: Mk2 golf
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: Golf 1 1,6 EZ vs Vento 1.9 tdi
mupk0 написа:Не е задължително ползването на щуцери.Виждал съм го това изпълнено с тръбички медни..откъде са взети идея си нямам.Бяха пробити отстрани на кутията(двата края) и под 90гр завой слизаха надолу с 45гр сечение настрани.Уж голяма работа(наподобява бензиновата работа,защото както бензина така и газта започва да е издърпва през стеснен отвор в дросела).Гледа се като се пускат тръбите да са максимално близо(тоест навътре) до бензиновите "дюзи".На тази кола дето го гледах клапата за смукача(пластината която затваря първата камера) я нямаше,за да се спуска тръбата до долу(най-стесненият участък).Как пали зимата идея си нямам обаче
Под щуцери имам впредвид именно ръчно изработени от алуминиева тръбичка,плавно огъната и сплескана елипсовидно в края.Поставени през отвори в пластмасовата кутия над карбуратора под 40-45 градуса ъгъл.Имах възможност да ги изтеглям и спускам навътре в карбуратора, но сякаш най-ми харесваше работата на колата когато са малко под горния ръб на карбуратора.
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf 1 1,6 EZ vs Vento 1.9 tdi
А на първата клапа не пречи ли на клапата на смукача 

-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
- Автомобил: Mk2 golf
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: Golf 1 1,6 EZ vs Vento 1.9 tdi
Автоматичния смукач правеше проблеми и бях махнал клапата.Студена на газ палеше колата.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 1 1,6 EZ vs Vento 1.9 tdi
Ако тоя вариант с тръбичките беше по-добър плочката на газта щеше да се обезсмисли. В специализираната литература се твърди, че посредством смесителя се постигат най-добри резултати на газ - смесообразуването ставало най-добре с нея. В тоя ред на мисли ако колата е добре работеща и вървяща не мисля, че разбъзикването и слагането на тия тръбички за газта ще донесе някакви положителни промени по работата и разхода на колата. Между другото имам колега с Пасат Б3 РП моно, който кара с точно такива, не се е оплакал да не му върви и много да му гори колата, ама и той малко трудно може да я засече, понеже само допълва (не му работи бензиновата помпа).
Освен това наистина при коли с карбуратор и автоматичен смукач е малко по-особено и не виждам как ще се навре вътре тая тръбичка в първа камера
За да се осигури нужното подналягане на мембраната на изпарителя е нужно тая тръба да е натикана до частта, където вентурито е свито и започва да се разширява именно там подналягането е най-голямо.
Освен това наистина при коли с карбуратор и автоматичен смукач е малко по-особено и не виждам как ще се навре вътре тая тръбичка в първа камера

За да се осигури нужното подналягане на мембраната на изпарителя е нужно тая тръба да е натикана до частта, където вентурито е свито и започва да се разширява именно там подналягането е най-голямо.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта