монтай на АГУ на голф 2 1,6

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

монтай на АГУ на голф 2 1,6

Мнениеот bu4komobil » Пон 29 май 2006 12:00


значи въпроса м е +на ключа(за газ и бензин)каде да го вържа




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 29 май 2006 12:04


на постоянния плюс на бобината- този дето идва от контактния ключ


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пон 29 май 2006 12:05


не може ли да не го прекъсвам в коша ами от кон.ключ,така и кабела ше ми е по къс


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 29 май 2006 12:08


може навсякъде да го сложиш, ама нали кабелите за бензиновия и газовия клапан пак трябва да отидат в коша. Иначе е както ти си прецениш


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Чет 01 юни 2006 8:42


по принцип захранването на ключа се прави след контакт и задължително през бушон,не е препоръчително да се взема плюс от бобината поради голямата опастност от влизане на пик директно в ключа,на повечето ключове в описанието има картинка на която е нарисувано точно как и как да не се свързва-например ключ марка D&M/такъв е моя/
но ако изпарителя е вакуумен и ключа е без електроника е все тая къде ще се включи
успех



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта