Колеги,
моля дайте спешно съвет. След един злополучен "ремонт" в сервиз "Дунев", едва закарах колата на собствен ход до газаджиите в Лозенец.
Предполагам че изпарителя съвсем е сдал багажа - защото има тоци и газ, а колата едвам върви, направо гасне. Цяла зима карам само на газ и от студовете сигурно мембраните са скапани.
Въпросът е че на изпарителя (Марини) са сменяни 2 пъти мембраните и от сервиза май дават зор да сменят целия изпарител, защото втори - трети ремонт ставал кофти.
Дали да се навивам на нов изпарител (не знам каква му е цената) или да си държа само на смяна на мембраните и филтъра.
Извинявам се, че пускам темата в този раздел, но искам повече хора да я видят, защото ми е спешно. Благодаря!
Нови мембрани или нов изпарител?
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
смени си само мембраните и не им слушай глупостите....
на мен който ми види Маринито само ми разправя - я по добре си смени изпарителя.....ама нов изпарител е 120 лв., па смяната на мембраните е към 40.... ма на тях кво им пука
ЗИЛ-ове карат с Марини, та ти нема да моеш си караш колата....
Само си намери някой по-свестен майстор, щото почти всички си оставят ръцете при тия ремонти...
на мен който ми види Маринито само ми разправя - я по добре си смени изпарителя.....ама нов изпарител е 120 лв., па смяната на мембраните е към 40.... ма на тях кво им пука
ЗИЛ-ове карат с Марини, та ти нема да моеш си караш колата....
Само си намери някой по-свестен майстор, щото почти всички си оставят ръцете при тия ремонти...
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Viso написа:Благодаря за отговора. Току що ми звъннаха от сервиза, че проблема се е оправил с реглаж за 16 лв.
Но въпросът дали нов изпарител или само смяна на мембрани остава актуален за в бъдеще.
регалаж 16 УЖАС
някои взимат по 2-3 и то с дотса добро старание
Важното е да се оправи проблема- късмет
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да ти е мирна главата, защото и аз имах абсолютно същия проблем с марини, вземи си нов -аз така направих с ловато вакуумен и съм 100 пати по доволен от маринито. Вземи си Волтран (турски-копие на ловато) струва около 60лв-слагай и излитай. Иначе качествени мембрани аз поне до сега не съм открил - купих си за маринито - ужким оригинални и като надигнах ламаринката на газовата мембрана - ламаринак от бира загорка - в италия сигурно така ги правят?????
Да ви разкажа продължението на историята. След като два - три пъти отказа да запали и след като дадох 43 лв. за "диагностика" в сервиз "Дунев", 16 лв. за "регжлаж" и една бутилка ракия за познатия, дето ме дърпа, ето какво се оказа:
Онзи ден едва запалих след работа и като подавам газ - гасне. Тъй като достатъчно са ме скубали пътна помощ и разни "майстори", реших сам да се оправям. Взих да въртя де що има болтове по изпарителя, маркучите и карбуратора, като се опитвах да регулирам сместа, така че да не гасне. Както си ръчках, видях че маркуча, който отвежда газта от изпарителя до карбуратора е скъсан на скобата зад карбуратора. Това се оказа и проблема. След като го отрязах и стегнах отново, стана чудото. Тая кола тръгна като ракета. Сигурно отдавна маркуча се е закъсал и една част от газта си е излитала направо в небето. Почувствах се много доволен, че сам съм си решил проблема. Интересно как газаджиите не са видели скъсания маркуч (две трети се беше откъснал) при всичките газоанализи и пр.
Най-добре е човек да разчита първо на себе си и да се опита сам да си реши проблема. Иначе най-много да му продадат някой нов изпарител.
Онзи ден едва запалих след работа и като подавам газ - гасне. Тъй като достатъчно са ме скубали пътна помощ и разни "майстори", реших сам да се оправям. Взих да въртя де що има болтове по изпарителя, маркучите и карбуратора, като се опитвах да регулирам сместа, така че да не гасне. Както си ръчках, видях че маркуча, който отвежда газта от изпарителя до карбуратора е скъсан на скобата зад карбуратора. Това се оказа и проблема. След като го отрязах и стегнах отново, стана чудото. Тая кола тръгна като ракета. Сигурно отдавна маркуча се е закъсал и една част от газта си е излитала направо в небето. Почувствах се много доволен, че сам съм си решил проблема. Интересно как газаджиите не са видели скъсания маркуч (две трети се беше откъснал) при всичките газоанализи и пр.
Най-добре е човек да разчита първо на себе си и да се опита сам да си реши проблема. Иначе най-много да му продадат някой нов изпарител.
- slavi tsvetkov
- Мнения: 936
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги как така ви се скапват тия мембрани? Аз преди да взема пасатора карах 2-3 години опел кадет който беше само на газ - резервара беше разкачен. И зимата в най-големия студ на -20С само сипваш 2литра топла вода от бойлера върху изпарителя и пали все едно тукущо си я изгасил, а при -7-8С даже и без да сипвам вода си палеше и мембраната никога не се е скапвала.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта