Нови мембрани или нов изпарител?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Нови мембрани или нов изпарител?

Мнениеот Viso » Пон 29 май 2006 12:35


Колеги,
моля дайте спешно съвет. След един злополучен "ремонт" в сервиз "Дунев", едва закарах колата на собствен ход до газаджиите в Лозенец.
Предполагам че изпарителя съвсем е сдал багажа - защото има тоци и газ, а колата едвам върви, направо гасне. Цяла зима карам само на газ и от студовете сигурно мембраните са скапани.
Въпросът е че на изпарителя (Марини) са сменяни 2 пъти мембраните и от сервиза май дават зор да сменят целия изпарител, защото втори - трети ремонт ставал кофти.
Дали да се навивам на нов изпарител (не знам каква му е цената) или да си държа само на смяна на мембраните и филтъра.
Извинявам се, че пускам темата в този раздел, но искам повече хора да я видят, защото ми е спешно. Благодаря!




Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пон 29 май 2006 13:07


смени си само мембраните и не им слушай глупостите....
на мен който ми види Маринито само ми разправя - я по добре си смени изпарителя.....ама нов изпарител е 120 лв., па смяната на мембраните е към 40.... ма на тях кво им пука
ЗИЛ-ове карат с Марини, та ти нема да моеш си караш колата....
Само си намери някой по-свестен майстор, щото почти всички си оставят ръцете при тия ремонти...


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Viso » Пон 29 май 2006 13:43


Благодаря за отговора. Току що ми звъннаха от сервиза, че проблема се е оправил с реглаж за 16 лв.
Но въпросът дали нов изпарител или само смяна на мембрани остава актуален за в бъдеще.


Потребителски аватар
Spec
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 12:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB 2014
Местоположение: София

Мнениеот Spec » Пон 29 май 2006 15:17


Аз имам такъв изпарител от 6 години. И не съм имал проблем с него, освен един. Явно не може да уплътни добре и се омаслява все. И мирише съответно. И на други коли с такива изпарители съм го забелязал... Та и аз за моя се чудя какво да го правя.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пон 29 май 2006 15:40


при мен го няма този проблем с омасляването
а и от кво да се омаслява изпарителя.... :?:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 29 май 2006 22:27


Viso написа:Благодаря за отговора. Току що ми звъннаха от сервиза, че проблема се е оправил с реглаж за 16 лв.
Но въпросът дали нов изпарител или само смяна на мембрани остава актуален за в бъдеще.

регалаж 16 УЖАС
някои взимат по 2-3 и то с дотса добро старание
Важното е да се оправи проблема- късмет


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 30 май 2006 7:03


колега изпарителя е водна магистрала, гумички и мембрани. Останалото е алуминий - Няма какво да се повреди. Сменяй си мембраните и не ги слушай тия ми ти майстори какво ти разправят. Със здраве.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Вто 30 май 2006 9:26


Единствено изискване да са качествени мембраните.


Потребителски аватар
Spec
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 12:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB 2014
Местоположение: София

Мнениеот Spec » Вто 30 май 2006 18:11


А къде има качествени мембрани? Щото тия дето съм ги виждал по магазините са поне доста по-тънки от оргиналните.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 02 юни 2006 12:41


да ти е мирна главата, защото и аз имах абсолютно същия проблем с марини, вземи си нов -аз така направих с ловато вакуумен и съм 100 пати по доволен от маринито. Вземи си Волтран (турски-копие на ловато) струва около 60лв-слагай и излитай. Иначе качествени мембрани аз поне до сега не съм открил - купих си за маринито - ужким оригинални и като надигнах ламаринката на газовата мембрана - ламаринак от бира загорка - в италия сигурно така ги правят?????


Потребителски аватар
Genadi75
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Genadi75 » Пет 02 юни 2006 16:12


според мен си смени целия изпарител качественни мембрани много трудно ще намериш...


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Viso » Пон 12 юни 2006 9:05


Да ви разкажа продължението на историята. След като два - три пъти отказа да запали и след като дадох 43 лв. за "диагностика" в сервиз "Дунев", 16 лв. за "регжлаж" и една бутилка ракия за познатия, дето ме дърпа, ето какво се оказа:
Онзи ден едва запалих след работа и като подавам газ - гасне. Тъй като достатъчно са ме скубали пътна помощ и разни "майстори", реших сам да се оправям. Взих да въртя де що има болтове по изпарителя, маркучите и карбуратора, като се опитвах да регулирам сместа, така че да не гасне. Както си ръчках, видях че маркуча, който отвежда газта от изпарителя до карбуратора е скъсан на скобата зад карбуратора. Това се оказа и проблема. След като го отрязах и стегнах отново, стана чудото. Тая кола тръгна като ракета. Сигурно отдавна маркуча се е закъсал и една част от газта си е излитала направо в небето. Почувствах се много доволен, че сам съм си решил проблема. Интересно как газаджиите не са видели скъсания маркуч (две трети се беше откъснал) при всичките газоанализи и пр.
Най-добре е човек да разчита първо на себе си и да се опита сам да си реши проблема. Иначе най-много да му продадат някой нов изпарител.


Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Чет 15 юни 2006 12:31


Абе нали знаеш че маисторите първо тръгват от най-сложното и най-скъпото(не всички де).А не ти ли е миришело на газ?


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Съб 24 юни 2006 23:50


Евала че сам си се оправил......аз по принцип на много малко майстори за каквото и да било имам пълно доверие......един приятел казваше: Чужд човек нищо качествено не може да ми свърши, освен качествено да н???е жена ми....даже и в това не съм сигурен....

:D


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Съб 01 юли 2006 21:38


Колеги как така ви се скапват тия мембрани? Аз преди да взема пасатора карах 2-3 години опел кадет който беше само на газ - резервара беше разкачен. И зимата в най-големия студ на -20С само сипваш 2литра топла вода от бойлера върху изпарителя и пали все едно тукущо си я изгасил, а при -7-8С даже и без да сипвам вода си палеше и мембраната никога не се е скапвала.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта