Passat B5 и АГУ, струва ли си и каква газова урдба да бъде?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
nadivo
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 12 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Passat B5 и АГУ, струва ли си и каква газова урдба да бъде?

Мнениеот nadivo » Пон 12 юни 2006 12:14


Здравейте,


Нов съм в този форум и имам следното питане. Преди 6 месеца си купих Passat B5 1.8/125 h.p, като досега не мисе налагаше да пътувам често из страната. В момента обаче е друго,иска ми се да си сложа газова уредба, но не зная каква и дали си струва. Моля който има същия автомобил и газова уредба да разкаже по подробно (Разход на гориво и т.н.)
Благодаря :dontknow:




Потребителски аватар
redOne
Мнения: 55
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот redOne » Пон 12 юни 2006 12:34


Първо. Ползвай търсачката на форума за да се увериш, че не е имало такава тема или обсъждания по този въпрос.

Второ. Имам същия модел, но с двигател АНL, с пластмасови всмукателни тръби. От фирмата за газови уредби въобще не коментираха повече, като видяха това, препоръчаха ми газов инжекцион (~2000лв). Ако и при теб положението е същото, вече имаш представа :wink:


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Пон 12 юни 2006 12:41


Колега добре дошъл във форума! Аз имах същата дилема като си взимах моята кола. Питах на много места и като цяло изводите които си направих бяха следните - газ може да се сложи но само газов инжекцион който струваше тогава около 1800 лв(май сега са около 1300лв). Цената на уредбата се избива ако наистина караш много - аз карам около 15-20 хил/година и реших че не си струва. Освен това ми казаха че ако се сложи газ всеки един проблем който излезе по колата става по-труден за диагностика.
Трябва според мен да си прецениш колко ще я караш тая кола та да се види дали има смисъл да си докарваш допълнителни главоболия с газ.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 12 юни 2006 13:12


Разбира се че може да мине и без газов инжекцион, просто се слага един клапан на колекторните тръби , който пречи на газта да се връзща и леко да гърми ;-), просто трябва кадърен газаджия да се намери ... а то все са кадърни , не си признават без бой че са с 2 леви ръце :P


Потребителски аватар
redOne
Мнения: 55
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот redOne » Пон 12 юни 2006 14:24


kossel написа:Разбира се че може да мине и без газов инжекцион, просто се слага един клапан на колекторните тръби , който пречи на газта да се връзща и леко да гърми ;-), просто трябва кадърен газаджия да се намери ... а то все са кадърни , не си признават без бой че са с 2 леви ръце :P


Някъде бъркаш :wink: Понеже целта ти е да защитиш самите пластмасови тръби от предварително запалване на газта/метана, то от твоето мнение следва че трябва да сложиш по един такъв клапан на всеки изход на тръбите към мотора. А това дали е възможно едно такова изпълнение въобще не коментираш. Имам и друга кола на метан та видях как става.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 12 юни 2006 14:53


Edin съсед си взе такъв пасат с мотор 2.0 ... т апри него го видях това решение , клапана се слага на маркуча с газта СЛЕД ИЗПАРИТЕЛЯ, работи перфектно ... поне 10 пъти гледах и се кефех на перфектната изработка ! Мога да пробвам да снимам довечера ..ако ми разреши ... аз вечер разхождам сина си , а той си ремонтира колата 8)


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Re:

Мнениеот toteff » Пон 12 юни 2006 16:15


Имам същият автомобил с газов инжекцион BRC монтиран в Италия.Колата върви добре, но имам малък проблем който ме дразни,при ускорение от 3200-4200 об. има едно задържане.Прави го на газ и бензин.Този мотор е с голям обем на всмукателния колектор и има устройство за промяна на неговата дължина в зависимост от оборотите и според мен поставянето газова уредба със смесителна плочка е голям риск за изправността на двигателя и системите по управление на двигателя - МАП-сензори и други.Единствения изход е газов инжекцион.Това мнение е лично мое.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пон 12 юни 2006 18:54


Добре дошъл.
Моето мение е че КОГАТО ЕДНА КОЛА СЕ КАРА НА ГАЗ СТАВА НА ГЪЗ.
Бих ти препоръчал да смениш бензиновия пасатор за същия само че дизел с парите които си приготвил за газ и ето готово. Ще се родиш. Който е опитал нафтата (качествен неиздухан двигател де) бензин не иска и да види повече.

П.С. Сигурно веднага ще последва канонада от другомислещи по темата и крайно несъгласни с мен, затова просто казвам какво бих направил аз на мястото на колегата


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 12 юни 2006 19:46


Газ 0.87 лева
Бензин 1.87

Хайде наздраве !

Аз съм минал над 700 000 км на газ и мога да кажа :
Бензина е превъзходен колата върви добре , ама на газ е доста по евтино !
Преди време сметнах .. когато газта беше 0.30 лв че за две гонини , само от това че съм карал на газ съм си изплатил колата т.е. икономии да си купя още една такава ...
Иначе и аз предпочитам на бензин да карам ..динаммика и прочие .. ама не ми стиска !


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 12 юни 2006 21:01


versace написа: КОГАТО ЕДНА КОЛА СЕ КАРА НА ГАЗ СТАВА НА ГЪЗ.

много гръмко... :?

versace написа:Който е опитал нафтата (качествен неиздухан двигател де) бензин не иска и да види повече.

който пък сложи АГУ после сърце не му дава да превключи на бензин mhihi mhihi


Потребителски аватар
redOne
Мнения: 55
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот redOne » Пон 12 юни 2006 23:51


Грузински тост:

"Имам желание да си купя къща, но нямам възможност. Имам възможност да си купя коза, но нямам желание. Затова да пием нашите желания да съвпадат с нашите възможности"

:beer


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Re: за разхода

Мнениеот toteff » Вто 13 юни 2006 8:29


Карам предимно градско на разстояния 5-10 км.Среден разход 9.5-10.5 литра газ + 1 литър бензин.Зимата разхода на газ е същия(дори и по-малък), но бензина става 1.5 до 5 литра. Последното го засякох тази зима -15(-25)градуса и сняг и лед.Колата се кара 360 дена в годината.Динамиката на газ и на бензин са почти еднакви.Неудобства - бутилка на мястото на резервната гума и последната се мотае в багажника, а 205/60/15 си е бая парче и точно когато ти трябва целия багажник, маршрута е дълъг и без резервна гума не върви. При зареждане губиш между 5-10 мин повече сравнение с бензина.Винаги зареждам до горе и така смятам разхода.Газ от газстанции с налягане 10+ атм. иначе кофти за джоба.
При мен беше лесно - газовия инжекцион беше монтиран.Без да звучи като реклама вземи си BRC,от Ланди и други има оплаквания от инжекторите-инфото е от форумите.


Потребителски аватар
redOne
Мнения: 55
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re:

Мнениеот redOne » Чет 15 юни 2006 11:33


toteff написа:Имам същият автомобил с газов инжекцион BRC монтиран в Италия.



Пусни една снимка на двигателя. Интересно ми е как са защитили пластмасовите тръби? Или твоят двигател не е с такива? Коя година е Пасат-а и кой е модела на двигателя? Мерси.


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Re:

Мнениеот toteff » Пет 16 юни 2006 10:05


Когато е с газов инжекцион няма проблеми с "гърменето"-просто няма газ в колектора и няма никакъв смисъл от защита.Колата е с мотор 1.8 20 клапана,125 кс, с алуминиев смукателен колектор, модела мисля, че е ABS така пише на големия талон но не съм сигурен защото автоджамбазина прави някакви врътки за по-малък данък.За 2006 г. платих около 26-28лв.Колата е производство след 01.1997 год.на коланите и стъклата пише 1997,а този модел се прави от 10.1996г така че може да е вярно.Първа регистрация 06.1997г.Незнам как се качват снимки към постовете.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта