Здравейте,
Първо малко предистория:
Моят мотор е ABU (Golf III) 1.6.
Бил имал дроселова клапа, която поддържа оборотите на двигателя на свободна предавка.
Тя от доста време създава проблеми и не поддържа стабилно свободните обороти - най-често ги държи между 1000 и 1500 об./мин. на свободна предавка.
Казаха ми, че е скъпа и че няма проблем да карам така, докато не се скапе напълно (мнение на техници от сервиз Дунев).
Това беше само да е ясно в какво състояние е двигателя.
Истинският проблем е, че в един момент (на газ) започна да придърпва на ниски обороти. Предложиха ми да покарам малко на бензин и да сложа добавка за инжекцион. Направих така (добавката беше с име нещо от сорта на Redex) - на бензин нещата придъпването беше много по-силно и по-често - затова спрях да карам на бензин и върнах на газ.
Известно време (2-3 дена) на газ нямаше проблеми, обаче сега пак се появяват.
Предложиха ми диагностика на двигател (каквото и да значи това)
Мнения?
Придърпване на ниски обороти
Ми аз имах подобен проблем преди няма и месец с моя ABF. Оказа се че проблема е в едно микро ключе което се намира на въпросната дроселна клапа. То е свързано с оборотите на празен ход. Понеже не се продава отделно трябва да си купиш цялата дроселна клапа която е около 400лв.
Проблема ми се реши с едно ключе от магазин за електро материали на цена от 0.60ст. +малко селикон.
Проблема ми се реши с едно ключе от магазин за електро материали на цена от 0.60ст. +малко селикон.

Re: Придърпване на ниски обороти
Колеги имам същия проблем и ако може колегата с решението на проблема да качи снимка или да даде по ясно обяснение къде се намира това ключенце за подмяна
Благодаря !!
Благодаря !!
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Придърпване на ниски обороти
АБУ е моно,АБФ е мулти.Може би проблема е един и същ и се нарича ТПС.При моето моно съм имал същите симптоми с предърпването,бавно падане и задържане на оборотите и виновника беше въпросния ТПС.За 1,8 има материал как се замерва и адаптира,може би е същото за 1,6 но не съм сигурен.Аз го бях сменил,просто го адаптирах после и толкоз.Придърването всъщност беше точно от това,че беше разбутан.А го смених,понеже стария държеше 1800 оборота на свободна в движение.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта