регулиране на АГУ-решено добър майстор!!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

регулиране на АГУ-решено добър майстор!!

Мнениеот K22 » Пон 19 юни 2006 10:28


Как трябва да се регулира АГУ за намаляване разхода на газ, без да се скопява автомобила-на стенд или , при грамотен майстор?
Оказа се че АГУ трябвало да се пипне от майстор с нюх!!!
След като други 2 майстори я пипаха Венци от девети квартал-Плевен само на слух без да вади маркучи и кабели я регулира.
Отиване и връщане до София разход 8,5/100 без климатик и 9,5/100 с климатик.Уредбата е БРЦ АТ90Е.Пасата-комби.

Последна промяна от K22 на Пон 17 юли 2006 7:26, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 19 юни 2006 10:34


При грамотен майстор с газ-анализатор, какъвто в Плевен няма да намериш.
Обърни се към майсторите в Ловеч - Слави или Севлиево - Петър, от които ще останеш доволен!
И все пак, каква е колата и газовата?
П.П. Темата е за автогазови


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 20 юни 2006 8:05


Sunny написа:При грамотен майстор с газ-анализатор, какъвто в Плевен няма да намериш.
Обърни се към майсторите в Ловеч - Слави или Севлиево - Петър, от които ще останеш доволен!
И все пак, каква е колата и газовата?
П.П. Темата е за автогазови


Автомобила е Пасат-комби 1,8 и моноинжекция, АГУ- BRC
Гори извънградско 10/100 при скорост 100-110км/ч, градско разхода е същия?Минах 2000км, но майсторите пипат само двата винта..
Прати телефона на този Слави от Ловеч


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Съб 24 юни 2006 23:45


Това е правилното горене, тези машини горят толкова, и ако някой ти разправя други работи, за мен лъже като рибар.......За един прост моно инжекцион, няма кво да му настройваш толкова, всико е от двата винта и стила на твоето карание.....няма смисъл от газ анализатори и др. простотии, те са предназначени за системи с ламбда контрол и т.н. няма смисъл да биеш път донякъде и да се набутваш.......всичко това разбира се го казвам, ако си сигурен че добре е изпълнен монтажа....
В Плевен ли ти монтираха газовата???


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

да

Мнениеот K22 » Пон 26 юни 2006 14:02


Krasi написа:Това е правилното горене, тези машини горят толкова, и ако някой ти разправя други работи, за мен лъже като рибар.......За един прост моно инжекцион, няма кво да му настройваш толкова, всико е от двата винта и стила на твоето карание.....няма смисъл от газ анализатори и др. простотии, те са предназначени за системи с ламбда контрол и т.н. няма смисъл да биеш път донякъде и да се набутваш.......всичко това разбира се го казвам, ако си сигурен че добре е изпълнен монтажа....
В Плевен ли ти монтираха газовата???

ДА.Колата върви като на бензин, само дето много лапа :roll: Младежът който ми монтира АГУ мисли че БРЦ АT90E е голямо за моя Пасат и не може да се регулира прецизно!?
Ти от кой майстор си доволен в Плевен?


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: да

Мнениеот Sunny » Пон 26 юни 2006 16:09


kaloyan22 написа:Колата върви като на бензин, само дето много лапа :roll:

Ами тя или върви хубаво или гори малко, двете на куп се не събират :wink: Можеш да смъкнеш разхода, но ще усещаш колата по-тромава
kaloyan22 написа:Младежът който ми монтира АГУ мисли че БРЦ АT90E е голямо за моя Пасат и не може да се регулира прецизно!?

Моя пасат също беше с ABS мотор и АТ90 на BRC и не е имал никакви проблеми с регулировката. Така, че това което ти говорят са глупости.
Реално разхода, който ми даваше извънградско беше 9-11 (в зависимост какъв чепик съм обул сутринта mhihi) Рекорда на половинката бе 7,1 - много пъти съм се опитвал да го постигна, но всичките са били неуспешни
kaloyan22 написа:Ти от кой майстор си доволен в Плевен

Читави майстори в Плевен ... виж горния ми пост :wink:

Телефон на Слави от Ловеч - 0887816055


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Благодаря

Мнениеот K22 » Чет 29 юни 2006 12:21


Съни Благодаря за телефона на Слави.
Пасата ми е комби и вчера сметнах среден разход 12,5/100 при 50% градско и 50% извънградско с климатроник?!?Изпарителя има едно винтче и един шестограм за регулиране-знаеш ли кое за какво е?


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

разбирашли му

Мнениеот K22 » Чет 29 юни 2006 12:26


[, няма кво да му настройваш толкова, всико е от двата винта и стила на твоето карание.....
Разбираш ли принципа на настройка на изпарителя-1 винт и1 шестограм?


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Re: да

Мнениеот black` » Чет 29 юни 2006 13:46


kaloyan22 написа:
Krasi написа:Това е правилното горене, тези машини горят толкова, и ако някой ти разправя други работи, за мен лъже като рибар.......За един прост моно инжекцион, няма кво да му настройваш толкова, всико е от двата винта и стила на твоето карание.....няма смисъл от газ анализатори и др. простотии, те са предназначени за системи с ламбда контрол и т.н. няма смисъл да биеш път донякъде и да се набутваш.......всичко това разбира се го казвам, ако си сигурен че добре е изпълнен монтажа....
В Плевен ли ти монтираха газовата???

ДА.Колата върви като на бензин, само дето много лапа :roll: Младежът който ми монтира АГУ мисли че БРЦ АT90E е голямо за моя Пасат и не може да се регулира прецизно!?
Ти от кой майстор си доволен в Плевен?

Младежа не знам какво мисли ама аз съм със същия AT90E 100KW на 1.6. Регулирането ако от шестограмите ми е добре си го правя от тройника като го завивам до край и после го развивам 2-3 оборота и сичко е ток. 8)


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 30 юни 2006 1:00


относно регулирането на агу,когато двигателя е с карборатор тип 2е2 с марини изпарител как да се настрои без да се ходи при разни маистори,защото повечето са шарлатани и вземат пари за нещо,което и сам можеш да си сваршиш стига да знаеш как?като си настроих агу-то след монтажа сам разхода ми е около 11-12 градско,но сякаш колата е малко куца,питането ми е кое кранче(на 1-ва или 2-ра клапа)да развия и как да разбера колко


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 30 юни 2006 6:20


ами на пронципа проба - грешка. Първа клапа трябва да е по-завита а втора по-отвита
високите обороти са при отворена втора клапа.
развиваш по малко и пробваш - ако ти хареса я оставяш така - ако харчи много - намаляш съвсем малко и двете клапи и си 6.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

моноинж

Мнениеот K22 » Сря 05 юли 2006 7:42


аз съм моноинжекция, имам само един кран за газта!
никой ли не знае смисъла на регулиране на винтчето и шестограма но изпарителя-БРЦ?
К22


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 05 юли 2006 7:50


ами изпарителя ти вероятно е електрически.
За БРЦ незнам, но те са сходни всичките електрически.
значи на самия изпарител има 2 болта
с шестограма се нагласят оборотите на празен ход
а с другото болче се наглася постоянния дебит, който служи за запалване на двигателя /трябва съвсем малко да е отворено, защото когато е много отворено, изхода на газта от изпарителя не може да се регулира точно и имаш почти винаги обогатена смес, вследствие на което и висок разход.

п.с. не съм на 100% сигурен дали шестограма ти е за оборотите на празен ход - пробвай, и като го откриеш кое от двете е - след нагласяне на постоянното количество газ при загрял двигател въртиш болчето за празен ход докато докараш стабилни обороти - без претрепвания /болта е възможно да се развие или завие взависимост от това каква ти е сместа, понеже там е на 'кантар'/. Другото вече е от тройника - от там зависи колко газ ти влиза в двигателя /много развито=много разход/


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

подобрение!

Мнениеот K22 » Пет 07 юли 2006 7:29


Завих шестограма на на изпарителя с една четвърт и винта на маркучите с половин оборот и от последното зареждане разхода падна с 1литър/100км!
Колкото и да завивам и развивам Болтчето на празен ход не променя режима на двигателя!?
Дано резултата се потвърди и при следващото зареждане.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 07 юли 2006 7:38


значи е възможно да бъркаш болчето за празен ход - защото на обороти при регулирането му няма как да не се променят .



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта