Как трябва да се регулира АГУ за намаляване разхода на газ, без да се скопява автомобила-на стенд или , при грамотен майстор?
Оказа се че АГУ трябвало да се пипне от майстор с нюх!!!
След като други 2 майстори я пипаха Венци от девети квартал-Плевен само на слух без да вади маркучи и кабели я регулира.
Отиване и връщане до София разход 8,5/100 без климатик и 9,5/100 с климатик.Уредбата е БРЦ АТ90Е.Пасата-комби.
регулиране на АГУ-решено добър майстор!!
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
регулиране на АГУ-решено добър майстор!!
Последна промяна от K22 на Пон 17 юли 2006 7:26, променено общо 1 път.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Sunny написа:При грамотен майстор с газ-анализатор, какъвто в Плевен няма да намериш.
Обърни се към майсторите в Ловеч - Слави или Севлиево - Петър, от които ще останеш доволен!
И все пак, каква е колата и газовата?
П.П. Темата е за автогазови
Автомобила е Пасат-комби 1,8 и моноинжекция, АГУ- BRC
Гори извънградско 10/100 при скорост 100-110км/ч, градско разхода е същия?Минах 2000км, но майсторите пипат само двата винта..
Прати телефона на този Слави от Ловеч
Това е правилното горене, тези машини горят толкова, и ако някой ти разправя други работи, за мен лъже като рибар.......За един прост моно инжекцион, няма кво да му настройваш толкова, всико е от двата винта и стила на твоето карание.....няма смисъл от газ анализатори и др. простотии, те са предназначени за системи с ламбда контрол и т.н. няма смисъл да биеш път донякъде и да се набутваш.......всичко това разбира се го казвам, ако си сигурен че добре е изпълнен монтажа....
В Плевен ли ти монтираха газовата???
В Плевен ли ти монтираха газовата???
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
да
Krasi написа:Това е правилното горене, тези машини горят толкова, и ако някой ти разправя други работи, за мен лъже като рибар.......За един прост моно инжекцион, няма кво да му настройваш толкова, всико е от двата винта и стила на твоето карание.....няма смисъл от газ анализатори и др. простотии, те са предназначени за системи с ламбда контрол и т.н. няма смисъл да биеш път донякъде и да се набутваш.......всичко това разбира се го казвам, ако си сигурен че добре е изпълнен монтажа....
В Плевен ли ти монтираха газовата???
ДА.Колата върви като на бензин, само дето много лапа

Ти от кой майстор си доволен в Плевен?
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: да
kaloyan22 написа:Колата върви като на бензин, само дето много лапа![]()
Ами тя или върви хубаво или гори малко, двете на куп се не събират

kaloyan22 написа:Младежът който ми монтира АГУ мисли че БРЦ АT90E е голямо за моя Пасат и не може да се регулира прецизно!?
Моя пасат също беше с ABS мотор и АТ90 на BRC и не е имал никакви проблеми с регулировката. Така, че това което ти говорят са глупости.
Реално разхода, който ми даваше извънградско беше 9-11 (в зависимост какъв чепик съм обул сутринта

kaloyan22 написа:Ти от кой майстор си доволен в Плевен
Читави майстори в Плевен ... виж горния ми пост

Телефон на Слави от Ловеч - 0887816055
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Благодаря
Съни Благодаря за телефона на Слави.
Пасата ми е комби и вчера сметнах среден разход 12,5/100 при 50% градско и 50% извънградско с климатроник?!?Изпарителя има едно винтче и един шестограм за регулиране-знаеш ли кое за какво е?
Пасата ми е комби и вчера сметнах среден разход 12,5/100 при 50% градско и 50% извънградско с климатроник?!?Изпарителя има едно винтче и един шестограм за регулиране-знаеш ли кое за какво е?
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
разбирашли му
[, няма кво да му настройваш толкова, всико е от двата винта и стила на твоето карание.....
Разбираш ли принципа на настройка на изпарителя-1 винт и1 шестограм?
Разбираш ли принципа на настройка на изпарителя-1 винт и1 шестограм?
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Re: да
kaloyan22 написа:Krasi написа:Това е правилното горене, тези машини горят толкова, и ако някой ти разправя други работи, за мен лъже като рибар.......За един прост моно инжекцион, няма кво да му настройваш толкова, всико е от двата винта и стила на твоето карание.....няма смисъл от газ анализатори и др. простотии, те са предназначени за системи с ламбда контрол и т.н. няма смисъл да биеш път донякъде и да се набутваш.......всичко това разбира се го казвам, ако си сигурен че добре е изпълнен монтажа....
В Плевен ли ти монтираха газовата???
ДА.Колата върви като на бензин, само дето много лапаМладежът който ми монтира АГУ мисли че БРЦ АT90E е голямо за моя Пасат и не може да се регулира прецизно!?
Ти от кой майстор си доволен в Плевен?
Младежа не знам какво мисли ама аз съм със същия AT90E 100KW на 1.6. Регулирането ако от шестограмите ми е добре си го правя от тройника като го завивам до край и после го развивам 2-3 оборота и сичко е ток.

- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
относно регулирането на агу,когато двигателя е с карборатор тип 2е2 с марини изпарител как да се настрои без да се ходи при разни маистори,защото повечето са шарлатани и вземат пари за нещо,което и сам можеш да си сваршиш стига да знаеш как?като си настроих агу-то след монтажа сам разхода ми е около 11-12 градско,но сякаш колата е малко куца,питането ми е кое кранче(на 1-ва или 2-ра клапа)да развия и как да разбера колко
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
моноинж
аз съм моноинжекция, имам само един кран за газта!
никой ли не знае смисъла на регулиране на винтчето и шестограма но изпарителя-БРЦ?
К22
никой ли не знае смисъла на регулиране на винтчето и шестограма но изпарителя-БРЦ?
К22
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ами изпарителя ти вероятно е електрически.
За БРЦ незнам, но те са сходни всичките електрически.
значи на самия изпарител има 2 болта
с шестограма се нагласят оборотите на празен ход
а с другото болче се наглася постоянния дебит, който служи за запалване на двигателя /трябва съвсем малко да е отворено, защото когато е много отворено, изхода на газта от изпарителя не може да се регулира точно и имаш почти винаги обогатена смес, вследствие на което и висок разход.
п.с. не съм на 100% сигурен дали шестограма ти е за оборотите на празен ход - пробвай, и като го откриеш кое от двете е - след нагласяне на постоянното количество газ при загрял двигател въртиш болчето за празен ход докато докараш стабилни обороти - без претрепвания /болта е възможно да се развие или завие взависимост от това каква ти е сместа, понеже там е на 'кантар'/. Другото вече е от тройника - от там зависи колко газ ти влиза в двигателя /много развито=много разход/
За БРЦ незнам, но те са сходни всичките електрически.
значи на самия изпарител има 2 болта
с шестограма се нагласят оборотите на празен ход
а с другото болче се наглася постоянния дебит, който служи за запалване на двигателя /трябва съвсем малко да е отворено, защото когато е много отворено, изхода на газта от изпарителя не може да се регулира точно и имаш почти винаги обогатена смес, вследствие на което и висок разход.
п.с. не съм на 100% сигурен дали шестограма ти е за оборотите на празен ход - пробвай, и като го откриеш кое от двете е - след нагласяне на постоянното количество газ при загрял двигател въртиш болчето за празен ход докато докараш стабилни обороти - без претрепвания /болта е възможно да се развие или завие взависимост от това каква ти е сместа, понеже там е на 'кантар'/. Другото вече е от тройника - от там зависи колко газ ти влиза в двигателя /много развито=много разход/
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
подобрение!
Завих шестограма на на изпарителя с една четвърт и винта на маркучите с половин оборот и от последното зареждане разхода падна с 1литър/100км!
Колкото и да завивам и развивам Болтчето на празен ход не променя режима на двигателя!?
Дано резултата се потвърди и при следващото зареждане.
Колкото и да завивам и развивам Болтчето на празен ход не променя режима на двигателя!?
Дано резултата се потвърди и при следващото зареждане.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта