Газова уредба за GOLF II 1,3 - Къде, Как, Защо?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MixMike » Сря 28 юни 2006 17:01


посъветваха ме за сервиз в лозенец, и утре ще ида да видя как е!
И инак ако става да ми видите двигателя 'къв е, по снимка, или по талони - няма проблем, и аз не съм се сетил, че така става. Благодаря за разбирането и подкрепата, да се надявам, че майсторите са добри, и ще ме посъветват кое е най-доброто без да ме лъжат.

П.С. Виждам че сте услужливи, ако Ви трябва какъвто и да е съвет за домашните компютри - хардуер, софтуер...питайте

ЕДИТ:
Довечера ще постна снимки, и ще дам номера на двигателя :)




MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MixMike » Чет 29 юни 2006 11:35


Ето снимкi на двигателя, айде сега моля спецовете да кажат какъв е точно и каква уредба да сложа.
Изображение
Изображение
Изображение

Ето и номера WVWZZZ1GZххххххххххх
a мощността е 40Kw

P.S. Снимките са с добро качество, само дето нямах под ръка по-малък обектив и затова са от малко странни ъгли, за да мога да обхвана всичко


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 29 юни 2006 22:37


NZ
Изображение


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Газова уредба за GOLF II 1,3 - Къде, Как, Защо?

Мнениеот wili98 » Чет 29 юни 2006 22:44


golfer написа:Ако е digijet направо се откажи.

С една дума..
Забрави.!


MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Газова уредба за GOLF II 1,3 - Къде, Как, Защо?

Мнениеот MixMike » Чет 29 юни 2006 23:20


wili98 написа:
golfer написа:Ако е digijet направо се откажи.

С една дума..
Забрави.!


Т.е. двигателя ми е някакъв специален, и не може да му се сложи газ, или е скъпо, или какво? Моля обяснете поне с няколко изречения, защото нищо не отбирам.
Какво като е NZ?!? Скъпо ли е, не си заслужава? Не може да се направи? Няма такива бутилки в БГ, прави ги само един майстор, който иска 500кинта за "добро утро"...какво?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 29 юни 2006 23:28


капризно, риск да си гръмнеш дебитомера, който не е евтин ама никак...
рецикле е 300-400 кинта.

Вариант -> газов инжекцин - около от 1200 кинта.. как си?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Газова уредба за GOLF II 1,3 - Къде, Как, Защо?

Мнениеот golfer » Чет 29 юни 2006 23:46


NZ е кода на двигателя.
буквите и цифрите/аз ги изтрих/, които си написал са рамата.
АГУ може да се сложи и то обикновенна, но ще имаш безброй проблеми.на фона на, които икономичното ще ти излезе през носа.
газовия инжекцион е много скъпо удоволствие точно за тази кола.
реално струва колкото голфа :(
Бутилката няма нищо общо.не е там проблема.


MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MixMike » Чет 29 юни 2006 23:57


много благодаря отново, въпреки отрицателния отговор! :wink:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3032
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 30 юни 2006 7:52


Става на газ, с нормална уредба и АКЪЛ!
Вили и Боби -> на по бира,А?
Да възможно е да имаш проблем с дебитомера, но и без газ е пак толкова възможно.
п.с.Така като гледам мотора, сигурно е нощувал на дъното на океана.... :shock .
п.с.2 Слагаи някаква добавка за чистене на дюзи-Редекс например. Тези са капризни


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Пет 30 юни 2006 10:21


madmen написа:Става на газ, с нормална уредба и АКЪЛ!
Вили и Боби -> на по бира,А?


хи довечера пътувам за сливница
ако ме поканиш може и да пиеем по бира


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3032
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 30 юни 2006 10:36


biol написа:хи довечера пътувам за сливница
ако ме поканиш може и да пиеем по бира

Хм, интересно! Даже ако го намеря този дето му продадох Джетата, ще ти я покажа нагледно с .... вакуумен изпарител! 8)
За бирата грижа нямаш! Само телефон нещо не мога да ти открия!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 30 юни 2006 10:56


madmen написа:....

Готово.... важното е бирите да се въртят ;)


MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MixMike » Пет 30 юни 2006 15:38


и последно...кво да правя?
Щом има възможност, някой ще обясни ли все пак какви ТОЧНО са рисковете?!?


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3032
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 30 юни 2006 15:48


Ами горе долу рисковете са ти обяснени.
Слага се " кихачка", която не позволява да върне налягане обратно към филтъра, респ. дебитомера. Евентуално ако тя не сработи->най вероятно се цепи кутииката на дебитомера/филтъра. Иначе на сто км. на газ, задължителни 10-15 на бензин, за да запазиш дюзите възможно най-дълго!
бтв:Колко км. на месец караш(или искаш да караш) колата??


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 01 юли 2006 8:28


madmen написа:Става на газ, с нормална уредба и АКЪЛ!
Вили и Боби -> на по бира,А?

ама аз това го знам!мена жокер ми не трЕбе.mhihi mhihi mhihi
golfer написа:АГУ може да се сложи и то обикновенна, но ще имаш безброй проблеми.на фона на, които икономичното ще ти излезе през носа.

за бира винаги. :beer

madmen написа:Слага се " кихачка", която не позволява да върне налягане обратно към филтъра, респ. дебитомера. Евентуално ако тя не сработи->най вероятно се цепи кутииката на дебитомера/филтъра.

факт е, че "кихалката" не осигурява достатъчен дебит при гърмежите.
затова се цепи филтъра или се чупи дебитомера.
Но Pernik masters са намерили вариант. :D :wink:
кутията на филтъра не се закопчава с щипките а се връзва с ластик.колкото да го държи затворен.
при гърмеж ако "кихалката" не може да смогне капака на филтъра отскача и няма голяма драма.

p.s. Pernik tuning performance ruulzzzz mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта