Автоматичен превключвател

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
xaxobgcc
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София

Автоматичен превключвател

Мнениеот xaxobgcc » Вто 18 юли 2006 13:54


Верно ли е това че когато газовата е с автоматичен превключвател бензин-газ бензиновата помпа се разваляла много по бързо?




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 18 юли 2006 14:23


И каква е логиката да се разваля по бързо :roll: Предишната ми кола беше на газ и бях с автоматичен превключвател и разликата е че винаги пали на бензин и при изфорсиране след 2000об/мин прехвърляше на газ а другия вариант е ръчно.Не виждам някаква логика спрямо помпата това превключване :dontknow:


Потребителски аватар
xaxobgcc
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София

Мнениеот xaxobgcc » Вто 18 юли 2006 14:26


Ами аз неразбирам за тва питам. Начи нема проблем.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 19 юли 2006 10:57


Ами няма разлика със и без автоматичен превключвател за помпата :wink:


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Сря 19 юли 2006 12:39


Здравейте,
да ползвам темата и аз да питам...

ще цитирам и малко инфо от друга тема
/ http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 3&start=16 /
brother_Tom написа:Към itsovt:
Превключвателя за газ бензин, доколкото разбирам, НЕ Е АВТОМАТИЧЕН при теб. Но не това ти е проблема. Възможно е да "давиш" колата едновременно с газ и бензин /вж. по-долу/ но ако спреш на бензин , колата стои цяла нощ и сутринта не палиш от раз на бензин както е било по рано - имаш проблем и следвай съветите по горе.
Към RSI:
Като си прочетох поста разбирам, че не съм съвсем ясен, gruebel, за което се извинявам ама бях ядосан, че са прее***и колата на колегата.
Става въпрос за палене на студена кола, сутрин или след 5-8 часа престой.
Когато предстои паркиране за дълго време (5-8 часа) и е хладно (под 12 С ) е силно препоръчително да се пали на бензин. При инжекционоте това го прави "автоматичното" копче "газ-бензин" ако го има и т нар. "електрически" изпарител. Ако е с "ръчно копче" е добре да се превключи от газ на бензин непосредствено преди спиране, особено ако изпарителя не е т.нар."електрически". При карбураторните двигатели (при тях обикновенно се монтират т.нар. "вакуумни изпарители")се налага ръчно преминаване от газ на бензин поне една-две минути , преди паркиране за по дълго време. /По съответното правило за работа с използваната газова система. (има копчета с въртене, с междинно- неутрално пололжение и т.н.) /
Целта е да се изразходи налична газ в изпарителя до смесителната плочка и по тръбопроводите след магнет вентила за газта. В това време се напълва с бензин обема в карбуратора (т.нар. поплавлъкова камера) колата заработва само на бензин и след това паленето е отново само на бензин. При смесване на газ и бензин при палене обикновенно колата се "дави" свещите се намокрят и трябва да се чака доста време да изсъхнат, което зависи силно от околната температура. В този смисъл майстора е прав, но тук говорим за палене след по-дълъг период. Когато колата е топла , с "вакуумен" изпарител, с "ръчен" превключвател газ-бензин естествено се пали директно на газ-спор няма.
Дано сега съм ясен Wink
Ако не съм - критикувайте!


Малко предварително инфо:
Имам голф 2 1,3 двигател МН, карбуратор 2е3 и искам да слагам газ

От мнението обаче не ми стана ясно някой неща за изпарителите и копчетата :)

Доколкото разбрах електрически се слага на моно/инжекциаоните?
А вакуумните при карбураторите.
От тук идава и това че с електрическия може да си сложиш копче което да превключва на 2000 обороти на газ - като пали на бензин, а паленето на бензин идва от това че автоматично като загасиш колата превключва на бензин? Или нещо такова разбирам аз?

Това копче неможе да се сложи на вакумен изпарител? или ако копчето е 1 и също то нема да превключва автоматично при този вид изпарител и трябва като гаса да го щракам аз да мине на бензин?

Може ли да се сложи електрически изпарител на карбуратор и да стане с това копче? Или може да се сложи и автоматичен превключвател на вакууме изпарител пак на карбуратор?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 19 юли 2006 13:20


Значи колега zexer при теб е не възможно да се сложи автоматичен превключвател понеже си с карбуратор а там нещата стоят по различен начин.Иначе за тези превключватели (поне моят беше така) винаги пали на бензин и след 2000об/мин превклучва на газ.При теб не е възможно понеже ако се остави на газ колата и се опиташ да я запалиш на бензин ще трябва да въртиш доста на стартер докато ти се напълни карбуратора с бензин понеже в този случай той е празен а когато превключиш на газ колата ти ще се удави понеже карба ти е пълен с бензин.Затова като превключваш от бенз на газ се оставя известно врене в неутрално положение копчето докато свърши бенза в карбуратора и тогава се щрака на газ а именно за това е невъзможно да се сложи такъв автоматичен превключвател :wink:


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Сря 19 юли 2006 14:21


Лошо :(
Много ми се искаше да може да си сложа автоматичен превключвател на карбуратора :(
Ползвал съм ръчен на др. кола и ми беше много неудобно при паркиране за по дълго да минавам на бензин и на другия ден аиде пак на газ.. така всеки път. Автоматичен превключвател си е голяма далавера... но щом няма вариянт за карбуратор лошо :(

Благодаря много за инфото :)


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Сря 19 юли 2006 20:50


Колега, помпата е на дъното на резервоара, потопена в бензина, който я охлажда и донякъде смазва някои от елементите й. Ако се остави на сухо, т.е. когато си с няколко литра в резервоара тя бързо прегрява и задира. И после яко се бъркаш в джоба за нова :( Със сигурност за живота на помпата няма значение дали си с автоматичен или ръчен превключвател на газта стига да имаш 10-15 литра бензин в резервоара.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта